Kuskien ja pyörien varusteet
Valvoja: Moderaattorit
Lassi
Viestit: 232 Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: Transalp750
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Lassi » Su Elo 10, 2008 1:34 pm
Rovaniemelle vielä yksi, kiitos!
juhis
Viestit: 25 Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 8:03 am
Pyörä: TDM900, Honda CR125
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja juhis » Su Elo 10, 2008 2:46 pm
Tänne kans, 1 kpl riittää. Jospa saatais Kajaaniin oma paketti...
Ei jammulla sentään kuuhun mennä!
Hösö
Viestit: 582 Liittynyt: To Syys 28, 2006 7:55 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: ROLLOBABY<3
Viesti
Kirjoittaja Hösö » Su Elo 10, 2008 6:00 pm
Nomad kirjoitti:
Hösö 2kpl
Jaa, ei toiminu privaviestit....
Mulle VAIN 1 putki. Kiitos!
Ja sekin tulisi tänne Rovaniemelle kans...
kane
Viestit: 157 Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 1:12 pm
Pyörä: 950 Adve, H-D
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti
Kirjoittaja kane » Su Elo 10, 2008 6:32 pm
Mulle kans yks! Piikkiössä vaikutan mut Kaarina tai Turkukin käy.
janne.k
Viestit: 1244 Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja janne.k » Su Elo 10, 2008 7:35 pm
Jyväskylään 2 kpl, jos tuo hinta jää alle kympin kappale.
KKO
Viestit: 409 Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja KKO » Su Elo 10, 2008 8:40 pm
Jyväskylään 2 kpl, kiitos !
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
juhan
Viestit: 2579 Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja juhan » Su Elo 10, 2008 9:03 pm
Jyväskylä on herännyt kisaan, 3 kpl lisää tänne.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
RiiMi
Viestit: 1444 Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero
Viesti
Kirjoittaja RiiMi » Su Elo 10, 2008 9:05 pm
Mulle kanssa yksi. Somerolla asustelen mutta kyllä Turkuun varmaan voi lähettää.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
pesa570
Viestit: 45 Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 12:53 pm
Pyörä: xtz 850, exc 250
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja pesa570 » Su Elo 10, 2008 9:10 pm
Mulle kans yksi. Lahden kupeeseen.
Teppi
Viestit: 586 Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Teppi » Su Elo 10, 2008 9:43 pm
Yksi putkilo Ouluun, kiitos.
IPa
Viestit: 85 Liittynyt: To Syys 27, 2007 3:11 pm
Pyörä: DR-Z400S
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja IPa » Su Elo 10, 2008 10:39 pm
1kpl Espoo
api
Viestit: 468 Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
Pyörä: Honda Africa Twin 750
Paikkakunta: Pori
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja api » Su Elo 10, 2008 10:54 pm
1 kpl Poriin, kiitos. Tarvittaessa voin noutaa Tampereelta tai Turusta.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
HarMi
Viestit: 1080 Liittynyt: La Helmi 25, 2006 10:19 pm
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja HarMi » Su Elo 10, 2008 10:58 pm
1 kpl Espooseen, kiitos.
routaisten peltojen pehtoori
matti
Viestit: 448 Liittynyt: Su Touko 29, 2005 2:40 pm
Pyörä: KTM ADV640
Paikkakunta: Kello & Kerava
Viesti
Kirjoittaja matti » Ma Elo 11, 2008 5:58 am
2 kpl Keravalle kiitos, tarvittaessa myös hieman syrjempänä sijaitseva Helsinki käy.
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
jolami
Viestit: 448 Liittynyt: Ke Touko 14, 2008 12:55 pm
Pyörä: F650ST
Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja jolami » Ma Elo 11, 2008 7:17 am
1 kpl Siuntio- Espoo välille.