Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Lassi
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: Transalp750
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Rovaniemelle vielä yksi, kiitos!
Avatar
juhis
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 8:03 am
Pyörä: TDM900, Honda CR125
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja juhis »

Tänne kans, 1 kpl riittää. Jospa saatais Kajaaniin oma paketti...
Ei jammulla sentään kuuhun mennä!
Avatar
Hösö
Viestit: 582
Liittynyt: To Syys 28, 2006 7:55 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: ROLLOBABY<3

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Hösö »

Nomad kirjoitti:

Hösö 2kpl


Jaa, ei toiminu privaviestit....

Mulle VAIN 1 putki. Kiitos! :)

Ja sekin tulisi tänne Rovaniemelle kans...
MunaPussiRacingTeam!

Troy Lee:n kypärät ja vermeet!

LifeOfHösö

Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
kane
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 1:12 pm
Pyörä: 950 Adve, H-D
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja kane »

Mulle kans yks! Piikkiössä vaikutan mut Kaarina tai Turkukin käy.
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Jyväskylään 2 kpl, jos tuo hinta jää alle kympin kappale.
KKO
Viestit: 409
Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja KKO »

Jyväskylään 2 kpl, kiitos !
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja juhan »

Jyväskylä on herännyt kisaan, 3 kpl lisää tänne.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Mulle kanssa yksi. Somerolla asustelen mutta kyllä Turkuun varmaan voi lähettää.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
pesa570
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 12:53 pm
Pyörä: xtz 850, exc 250
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja pesa570 »

Mulle kans yksi. Lahden kupeeseen.
Avatar
Teppi
Viestit: 586
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Yksi putkilo Ouluun, kiitos.
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
IPa
Viestit: 85
Liittynyt: To Syys 27, 2007 3:11 pm
Pyörä: DR-Z400S
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja IPa »

1kpl Espoo
Avatar
api
Viestit: 468
Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
Pyörä: Honda Africa Twin 750
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Työkaluputki

Viesti Kirjoittaja api »

1 kpl Poriin, kiitos. Tarvittaessa voin noutaa Tampereelta tai Turusta.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
Avatar
HarMi
Viestit: 1080
Liittynyt: La Helmi 25, 2006 10:19 pm
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja HarMi »

1 kpl Espooseen, kiitos.
routaisten peltojen pehtoori
Avatar
matti
Viestit: 448
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 2:40 pm
Pyörä: KTM ADV640
Paikkakunta: Kello & Kerava

Viesti Kirjoittaja matti »

2 kpl Keravalle kiitos, tarvittaessa myös hieman syrjempänä sijaitseva Helsinki käy.
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
Avatar
jolami
Viestit: 448
Liittynyt: Ke Touko 14, 2008 12:55 pm
Pyörä: F650ST
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja jolami »

1 kpl Siuntio- Espoo välille.
Vastaa Viestiin