Kohtuullinen haarukka, olisko kimppaostoksen paikka? Itseäni kiinnostaisii kovati 1/4 tuuman 6-30 nm ja 3/8 20-110 nm haarukassa olevat momenttityökalut. Valmistajan sivuilla olevat näytti ihan llaadukkaan oaloisilta tuotteilta. Sen ainokaisen 130 pultin eli haarukan akselin voi sitten vetää kiinni biillteeman pyssyllä.JAMPPERI kirjoitti:amaunu kirjoitti:JAMPPERI kirjoitti:Yksi yllättävän laadukas merkki on Matatakitoyo.
http://www.matatakitoyo.com/
Toi on maailman suurin momenttiavainten valmistaja ja jokaiseen avaimeen tulee certfikaatti mukaan ja hinta on kohdallaan.
Olen myynyt 12 vuotta kyseistä merkkiä ja ei yhtään reklamaatiota ole ollut, itse kyllä suosin Stahlvilleä mutta ovat melko kalliita jos ei ole suhteita...![]()
Stahhlvillen avaimissa on se hyvä puoli että ne ei ole ns. jousi kuormitteisia ja momentin voi jättää päälle eikä avain ole moksiskaan ja tarkkuskin tosi hyvä
Mitäköhän pitäisi köyhtyä matakityon 1/4 ja 3/8 tuumaisesta räikkämomentista? Jokohan lötyisi hyvä ja kohtuullisen hintainen![]()
Snap-on 3/8 elektronisesta momenttiavaimesta, missä sinänsä 6,5-130 nm alue kattaa Adventuren kaikki kiristys tarpeet, pikanen kysely tuotti 450 huitteilla olevan hinnan.
Kamasan 1/4 3/8 olivat noin 130 ja 3/8 hlsysatsin kanssa josta löytyy pitkät ja pätkä vääntiöt + kuusiotappeja nippuhinta oli 320 paikkeilla. Kamasa ilmeisesti on laatu merkki, oma satsi on pelannyt moitteetta ja yhtään rikkoa ei ole tullut vaikka vääntiöt on ollu joskus pyssyssäkin kiinni. Kamasan momenttiavaimista mulla ei ole mitään kokemusta.
Karkea hinta haarukka noille vois olla 50-70€.
edit anteeksi tyhjä tuplapostaus