Joo,mun darraprojekti

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

No nytt on http://www.hessler-motorsport.de/shop/p ... 6081c766f4 paikalla ja en mä tiedä onko se just sitä psyykkistä vai mitä se on,mutt matkalla tallist kottiin pikitietä pitkin niin jostain kumman syystä tuntus ihan erillaiselt jo se sivuluisu risteyksis ku menee :twisted:
Ei missään vaihees tuntunut silt et olis olis perse mennyt nokan ohi,hyvin pystys vetää sladit ilman et tarvinut sitä enemmän fundeerata :twisted:
Odotan innolla et pääsee soraa siirtää ja kattoo mites se siin toimii :twisted: :twisted: :twisted:

Muokattu;
Nytt ilta jatkuu yöenduron merkeissä ja klamydia kattoo/kuntelee paikalliseen kuppilaan :wink:
jonkko

Soraa siirretty ja pikkasen hypittyäkin ja hemmetin hyvin toimii kyll toi wilpersi!!!
Ja suonenjoella huomasin et ruskea jää on ihan yhtä liukas kun musta jää :evil:
No ei siin pahemmin mennyt ku et kaatumaraudat pikkasen nousi vasemmal puolel ja teki pari reikää katteisiin,no katteet lentää muutenkin talvella ku tulee 25L tankki sen 18L tilalle.
Ja etulokarin tilasin kans jo ku sain senkin rikottua :roll:

Tulispa se talvi tännekin jossain vaihees et olis se syy pistää mopotin talliin et sais ruveta väsämään kaikkea mitä on suunnitelmis :wink:
Ku eihän nytt tämmösina parhaimpina ajokeliaikana viel voi mopotinta talliin viedä :shock:
Mikkora

Viesti Kirjoittaja Mikkora »

Mitenkäs Jonkon projekti etenee?
Mikko
jonkko

Mikkora kirjoitti:Mitenkäs Jonkon projekti etenee?
Tankki tilattu,ei viel tullut :cry:

Mopotin kyll tallis mutt en ole viel edes pessyt sitä ja kummiskin ku pitää mennä tota joulurauhaa "häiritsemään" mopottimien kaa niin enhän mä viel voi mitään purkaa :wink:

Mutt Suunitelmat valmiina,eli ei muuta ku tekemään heti ku ei mielii ajamaan (eli ei ihan vielä kyll näillä kesäkelillä) :D

Ja vielä ku siin tallin yläkerrassa majailee lasikuituguru kuka tekee tuuninglippoja/puskureita/helmoja ym autoihiin niin eiköhän se mittari/sulakkeiden/releeiden boxikin nopeasti saa aikaiseks :D

Ja sen boxin/tupplavalojen kiinnitys etupumppuihiin nytt ei niin kauan pitäis kestää et saa semmoseks ku haluaa,toivon mukaan :roll:

Sitten ei muuta ku hiominen ja maalaaminen et saa sen tylsän vakiosinivärin pois mopottimest.

Värin kanssa mulla viel auki ku välil tekis mieli ihan simppeli puolmattamusta ja välillä joku mallia kynäruisku et ...............
Ruoste

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Viimekesänä bongasin Virossa tuommosen RSE:n joka oli kuin suoraan jostain vanhasta paris dakarista. Oli korkeat jouset ja korkea pleksi kivisuoja lampussa ja karttahässäkät stongassa... koko komeus oli maalattu Suzukin keltaiseksi ja päällä oli joku sponssiteema. Oli helwetin hieno suiza!!
jonkko

Ruoste kirjoitti:Viimekesänä bongasin Virossa tuommosen RSE:n joka oli kuin suoraan jostain vanhasta paris dakarista. Oli korkeat jouset ja korkea pleksi kivisuoja lampussa ja karttahässäkät stongassa... koko komeus oli maalattu Suzukin keltaiseksi ja päällä oli joku sponssiteema. Oli helwetin hieno suiza!!
Melko varma et oli hesslerin aikaansaamia?

Ne surauttelee aikas paljon eri maissa,samaten kilpailuissa eri maissa,dakarinkin ne ajavat :D

http://www.hessler-motorsport.de/images/bikes/foto.htm

Tosa pikkasen kuvia+linkkejä niitten rakentamist pyörist.
jonkko

No nytt vois olla jo aikaa rupee jottain väsääkin darras :wink:
Olen kyll smurffaillut netis suht paljon,mutt joss jollakin olis tiedos joku siisti suht pieni digimittari misä olis trippi ja kierrosmittari niin vois pistää mulle inffoa.
On jostain kumman syyst vaikeeta päättää minkä ottaisin niin pistäkää ihmees mulle lisää päänvaivavinkkejä :wink:

Niin joo ja tankkikin ollut tallis jo vähään aikaa,huomenna tallille ja aloittamaan purku heti ku olen saannut ton perkelen ducaton valot toimimaan taas vaihteeks :evil:
jonkko

Jepp.
Ton http://trailtech.net/motorcycle_endurance_kits.html olen ite funtsinnut et vois olla ihan jees mittariks.
jonkko

Mikkora kirjoitti:Mitenkäs Jonkon projekti etenee?
No nytt ku talliin tuli taas 3vaihe painepesuri niin ajattelin et eiköhän se polvi mopon pesua sentään kestää,oli vaa niin pirun liukast siin tallin pihalla ku tommost valkoista plinua tulee taivaan täydeltä.
Mutt sainpahan mopottimen pestyä ainaki vaikka välil meinas liukua taaksepäin siit pesurin paineest=oli kyll niin hemmetin liukas se piha!!!

Huomen illal joss kerkiää/pystyy niin puran mopottimen,ja siitä se rojekti nytt sitten alkaa vihdoin ja viimein kaikkien takapakkien kautta :D
Liitteet
Picture.jpg
(1.1 MiB) Tiedosto ladattu 194 kertaa
jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Joko nää ooot alottanut projektoimaan... :?: valokuvia esille sitten, niitä on aina mukava katella.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jonkko

Joo,elikkä tänään olin purkaamassa mopotinta,paitsi takahässäkkä ku 1 pultti niin siin on jenkat mennyt eli se saa jäädä ens kertaan.

Toi 25L acerbiksi menee melkein heittämällä paikoille,joutuu pikkasen modaamaan penkkiä ja tankin kiinnikkeet,ei pitäis olla paha homma :roll:
Samalla joutuu raiserit laittaa ku muuten kahvasuojien alemmat kiinnikkeet ovat liian lähellä tankkia ääriasennos=hius ku väliin mahtuis niin olis hyvä :wink:

Toi etuvalohässäkkä niin siihen keskelle/alhaalla misä se reikä on niin siihen laitan semmoisen soikeen sumuvalon,joss vaikka toimis pyörässäkin edes pikkasen ku sumussa ajaa :?:
Nois pyöreis valois on muuten molemmis lyhyt/pitkä,toivottavasti se riittäis ettei tarvis niit lisävaloja asentaa :wink:

Perspuoli taas niin se lumilapio pois ja ledit takavaloks/jarruvaloksi,kilpi niin ylös ku mahollist mitä siit yhest kuvastakin näkyy abaut millaiseks olen sitä funtsinnut.

Väriä en ole viel päättänyt,mutt ei mun ihan heti sitä tarviikaan fundeerata,koko ajan ku lisää ideoita tulee siin tallis ku häärää niin saas kattoo milloin valmistuu toi darra joss valmistuu :roll:
Liitteet
Picture 001.jpg
(1.05 MiB) Tiedosto ladattu 158 kertaa
Picture 002.jpg
(1.09 MiB) Tiedosto ladattu 142 kertaa
Picture 003.jpg
(1.24 MiB) Tiedosto ladattu 145 kertaa
Picture 004.jpg
(1.33 MiB) Tiedosto ladattu 139 kertaa
Picture 005.jpg
(1.05 MiB) Tiedosto ladattu 177 kertaa
jonkko

Nyt löytys ainakin yx syy siihen maadoitusonkelmaan,se paksu maadoituspiuha mikä menee suoraan akust moottoriin niin on ollut käyrän päällä :shock:
Pikkasen alle puolet jäljellä,no ei muuta ku uusitaan :wink:

Tänään olis tarkoitus hitsata korvat tankinkiinnityksiä varten (noi kiekot minkä päälle tankki työnettään.)
Pikkasen levempi väli siin acerbiks tankis ja muutenkin kiekot pienempiä.
gusse

Viesti Kirjoittaja gusse »

Mites tankkiprojekti etenee? Itsellä olisi sama homma vastassa, ei vaan tunnu itsestä siltä että menis acerbis heittämällä SP43:seen kiinni :(

Että jos voisi kuvamateriaalia ja vinkkejä saada rojektista niin se olisi kiva :)
jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

voisit Jonkko päivittää näitä sivuja muutamalla kuvalla :roll:
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jonkko

gusse kirjoitti:Mites tankkiprojekti etenee? Itsellä olisi sama homma vastassa, ei vaan tunnu itsestä siltä että menis acerbis heittämällä SP43:seen kiinni :(

Että jos voisi kuvamateriaalia ja vinkkejä saada rojektista niin se olisi kiva :)
Joo,pistetään kunhan muistan ottaa kameran mukaan tallille :oops:

Pikkasen joutuu rälläköimään ja hitsailemaan mutt ei kummiskaan mikä paha juttu et saa tankin sopimaan,öljykyyläri pitää vaihtaa puolta lyhkäisempään vaan et mahtuu :evil:
Vastaa Viestiin