Joo,elikkä tänään olin purkaamassa mopotinta,paitsi takahässäkkä ku 1 pultti niin siin on jenkat mennyt eli se saa jäädä ens kertaan.
Toi 25L acerbiksi menee melkein heittämällä paikoille,joutuu pikkasen modaamaan penkkiä ja tankin kiinnikkeet,ei pitäis olla paha homma
Samalla joutuu raiserit laittaa ku muuten kahvasuojien alemmat kiinnikkeet ovat liian lähellä tankkia ääriasennos=hius ku väliin mahtuis niin olis hyvä
Toi etuvalohässäkkä niin siihen keskelle/alhaalla misä se reikä on niin siihen laitan semmoisen soikeen sumuvalon,joss vaikka toimis pyörässäkin edes pikkasen ku sumussa ajaa
Nois pyöreis valois on muuten molemmis lyhyt/pitkä,toivottavasti se riittäis ettei tarvis niit lisävaloja asentaa
Perspuoli taas niin se lumilapio pois ja ledit takavaloks/jarruvaloksi,kilpi niin ylös ku mahollist mitä siit yhest kuvastakin näkyy abaut millaiseks olen sitä funtsinnut.
Väriä en ole viel päättänyt,mutt ei mun ihan heti sitä tarviikaan fundeerata,koko ajan ku lisää ideoita tulee siin tallis ku häärää niin saas kattoo milloin valmistuu toi darra joss valmistuu