raahelaiset surauttelijat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
raahelaiset surauttelijat
löytyykö raahesta alan harrastelijoita tai lähitienoolta. pyöriä ainakin näkynyt yllättävän monta katukuvassa. pistäkää jonkunsortin viestiä niin käydään surauttelemassa porukalla.kesän ensi ravat lähti eilen ilmoille ja hauskaa oli 
marko.m
Oltiin Mattilan kanssa ajolenkillä keskiviikkona. Mukava reissu ja mukavia juttuja.
Mukavia sorateitä
Ajatus oli lähteä jatkossa joka keskiviikko klo 18.00 Ouluntien Nesteeltä jonnekin kaahailemaan. Katsotaan nyt miten homma lähtee toimimaan.
Harrin kanssa meni viestit ristiin, joten Harri meni omia menojaan.
Mulla oli takana alla ihan sikakulunut Enduro 4, mutta tänään vaihdoin sen Metzelerin Touranceen. Eteen vaihdoin jo eilen. Toi Rannikon rengas on aika hyvä renkaanvaihtopaikka. Kun en vielä ole itse sitä hommaa harjoitellut. Tänään tuli kyllä postissa tasapainoitusteline, jonka tilasin Louisin nettikaupasta. http://www.louis.de/ Täytyy kokeilla sitä sitten, kun vaihdan Karoot alle. Tai ehkä niitä ei tarvi tasapainottaa ollenkaan.
Pekka

Mukavia sorateitä
Ajatus oli lähteä jatkossa joka keskiviikko klo 18.00 Ouluntien Nesteeltä jonnekin kaahailemaan. Katsotaan nyt miten homma lähtee toimimaan.
Harrin kanssa meni viestit ristiin, joten Harri meni omia menojaan.
Mulla oli takana alla ihan sikakulunut Enduro 4, mutta tänään vaihdoin sen Metzelerin Touranceen. Eteen vaihdoin jo eilen. Toi Rannikon rengas on aika hyvä renkaanvaihtopaikka. Kun en vielä ole itse sitä hommaa harjoitellut. Tänään tuli kyllä postissa tasapainoitusteline, jonka tilasin Louisin nettikaupasta. http://www.louis.de/ Täytyy kokeilla sitä sitten, kun vaihdan Karoot alle. Tai ehkä niitä ei tarvi tasapainottaa ollenkaan.
Pekka
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
Heh, meinaatko viikon ajella yksin, kun me muut ollaan töissä?Marko Hemmilä kirjoitti:Näillä näkymin otan pyörän käyttöön tuossa kuun vaihteessa. Otin viikon lomaa kuun alkuun jotta saa vauhdin päälle heti keväällä
Jos näin on niin pidä hauskaa.
Ja vapuksi mä ajelen Helsinkiin sillä mun Bemarilla.
Pekka
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
joo kiitokset vaan pekalle hyvästä ajoseurasta. mukavaa oli ajella ja joka keskiviikkko ajellaan lisää jos ei mitään suurta estettä tule.tutkailinkin heti keskiviikko iltana gt karttaa ja löysin pari uutta metsätien pätkää täytyy käydä viikonlopun aikana vähän tutkailemassa millaisia pätkiä ne oikein on.kartan luku taito sais tossa pyörän päällä olla vähän parempi mutta tässähän sitä oppii meinaan eka reissulla yksin ajellessani meinasin olla välillä aika hukassa
ps: kun pensaa riittää niin kokemusta karttuu
marko.m
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viesti:
No, en tiedä mikä tässä meni ristiin, mutta juttelin Markon ja Harrin kanssa, että klo 18.00 lähtee reissu. Mä olin keskiviikkona Tampereella, joten en voinut osallistua, minkä kerroin myös.
Antti K, joka on myös ilmoittanut halukkuutensa sorakaahailuihin oli jossain matkoilla, kun soitin hänelle, joten hän ei päässyt mukaan siitä syystä.
Ensi keskiviikkona 4.5.2005 lähdetään porukalla, jos sitä löytyy.
Torstaina lähden Kalajoen reissulle ja lauantaina on Kemoran kaahailut edessä. Eikö loytyisi muita mukaan.
Eli ensi viikko on täynnä pyöräilyä. Upeeta
Joten mukaan vain kaikki halukkaat näihin Raahen reissuihin.
Ja tiistaisin lähtee Raahen moottorikerhon ajelu Museon rannasta klo 18.00 sikäli jos noi asfalttipyöräilijät on edes heränneet talviuniltaan. Aion kyllä mennä sinne tiistaina katsomaan mikä on meininki.
Terveisin
Pekka
Ps. Raahen moottorikerhon sivut on uudistuneet edukseen. Käykäää katsomassa. Siellä on vieraskirjakin.
PS. Onko Raahessa monta Nesteen asemaa?
Antti K, joka on myös ilmoittanut halukkuutensa sorakaahailuihin oli jossain matkoilla, kun soitin hänelle, joten hän ei päässyt mukaan siitä syystä.
Ensi keskiviikkona 4.5.2005 lähdetään porukalla, jos sitä löytyy.
Torstaina lähden Kalajoen reissulle ja lauantaina on Kemoran kaahailut edessä. Eikö loytyisi muita mukaan.
Eli ensi viikko on täynnä pyöräilyä. Upeeta
Joten mukaan vain kaikki halukkaat näihin Raahen reissuihin.
Ja tiistaisin lähtee Raahen moottorikerhon ajelu Museon rannasta klo 18.00 sikäli jos noi asfalttipyöräilijät on edes heränneet talviuniltaan. Aion kyllä mennä sinne tiistaina katsomaan mikä on meininki.
Terveisin
Pekka
Ps. Raahen moottorikerhon sivut on uudistuneet edukseen. Käykäää katsomassa. Siellä on vieraskirjakin.
PS. Onko Raahessa monta Nesteen asemaa?