raahelaiset surauttelijat

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mattila
Pyörä: Transalp -96

raahelaiset surauttelijat

Viesti Kirjoittaja mattila »

löytyykö raahesta alan harrastelijoita tai lähitienoolta. pyöriä ainakin näkynyt yllättävän monta katukuvassa. pistäkää jonkunsortin viestiä niin käydään surauttelemassa porukalla.kesän ensi ravat lähti eilen ilmoille ja hauskaa oli :lol:
marko.m
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Joo täällä ollaan. :D

Kohta menen kerhon tallille tekemään hieman remonttia, eli etupään stefat pitää vaihtaa.

Iltapäivällä sitten varmaan lenkille paikallisille hiekkateille.

Pekka
Puh 050 5768 480
Harrik

Viesti Kirjoittaja Harrik »

Kylmää on, mutta kausi on jo avattu. Kun aloittaa huonoilla keleillä niin kesä tuntuu loistavalta.

HarriK :D
Pekkavee

Oltiin Mattilan kanssa ajolenkillä keskiviikkona. Mukava reissu ja mukavia juttuja.

Mukavia sorateitä :D :D

Ajatus oli lähteä jatkossa joka keskiviikko klo 18.00 Ouluntien Nesteeltä jonnekin kaahailemaan. Katsotaan nyt miten homma lähtee toimimaan.

Harrin kanssa meni viestit ristiin, joten Harri meni omia menojaan.

Mulla oli takana alla ihan sikakulunut Enduro 4, mutta tänään vaihdoin sen Metzelerin Touranceen. Eteen vaihdoin jo eilen. Toi Rannikon rengas on aika hyvä renkaanvaihtopaikka. Kun en vielä ole itse sitä hommaa harjoitellut. Tänään tuli kyllä postissa tasapainoitusteline, jonka tilasin Louisin nettikaupasta. http://www.louis.de/ Täytyy kokeilla sitä sitten, kun vaihdan Karoot alle. Tai ehkä niitä ei tarvi tasapainottaa ollenkaan.

Pekka
:shock: :shock:
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Pitääpäs joku keskiviikko tulla sinne Raaheen jotta pääsee tutkailemaan niitä sen alueen sorapätkiä.
Pekkavee

Joo, täällä on hyvää soraa.

Vaikka pari viikkoa sitten oli vielä lunta ja mä kaadoin pyöräni kaksi kertaa metsäteillä. Keskiviikkona ei pyörä mennyt kumoon, vaikka hypättiin joskus ojan yli.

Tervetuloa

Pekka
Marko Hemmilä
Site Admin
Viesti:

Näillä näkymin otan pyörän käyttöön tuossa kuun vaihteessa. Otin viikon lomaa kuun alkuun jotta saa vauhdin päälle heti keväällä :wink:
Pekkavee

Marko Hemmilä kirjoitti:Näillä näkymin otan pyörän käyttöön tuossa kuun vaihteessa. Otin viikon lomaa kuun alkuun jotta saa vauhdin päälle heti keväällä :wink:
Heh, meinaatko viikon ajella yksin, kun me muut ollaan töissä? :( :(
Jos näin on niin pidä hauskaa. :D :D

Ja vapuksi mä ajelen Helsinkiin sillä mun Bemarilla.

Pekka
Marko Hemmilä
Site Admin
Viesti:

Pekkavee kirjoitti:Heh, meinaatko viikon ajella yksin, kun me muut ollaan töissä? :( :(
Näin ois suunnitelmissa :P
mattila

joo kiitokset vaan pekalle hyvästä ajoseurasta. mukavaa oli ajella ja joka keskiviikkko ajellaan lisää jos ei mitään suurta estettä tule.tutkailinkin heti keskiviikko iltana gt karttaa ja löysin pari uutta metsätien pätkää täytyy käydä viikonlopun aikana vähän tutkailemassa millaisia pätkiä ne oikein on.kartan luku taito sais tossa pyörän päällä olla vähän parempi mutta tässähän sitä oppii meinaan eka reissulla yksin ajellessani meinasin olla välillä aika hukassa :roll: ps: kun pensaa riittää niin kokemusta karttuu
marko.m
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Oulussa/Raahessa taitaa olla kesä jo pitkällä? Torniossa ei perskule
vielä pääse auraamattomille hiekkateille laisinkaan, syö miestä rotan lailla.

Onko Oulun suunnalla mitään isompaa suunnitelmissa toukokuun aikana?
Marko Hemmilä
Site Admin
Viesti:

Jukka kirjoitti:Onko Oulun suunnalla mitään isompaa suunnitelmissa toukokuun aikana?
22.5. JPT on suunniteluut surausta Oulujärven ympäri. Tästä oli juttua "Surauttelut 2005" aiheessa.
mattila

joop kävin tossa nesteellä ootteleen että jospa sinne joku ilmestys ajoseuraksi mutta eipä ketään näkynyt kävin sit yksiksein tutkaileen uusia sora pätkiä ja löytyhän niitä. :shock:
marko.m
Harrik

Viesti Kirjoittaja Harrik »

Kun oli Pekan kanssa puhetta keskiviikon surautteluista, niin minä käsitin että klo 18.00 startataan Nesteeltä. Minä odottelin vartin ja lähdin klo 18.00 ajelemaan, kun ei ketään näkynyt. :roll: :?:
Pekkavee

No, en tiedä mikä tässä meni ristiin, mutta juttelin Markon ja Harrin kanssa, että klo 18.00 lähtee reissu. Mä olin keskiviikkona Tampereella, joten en voinut osallistua, minkä kerroin myös.

Antti K, joka on myös ilmoittanut halukkuutensa sorakaahailuihin oli jossain matkoilla, kun soitin hänelle, joten hän ei päässyt mukaan siitä syystä.

Ensi keskiviikkona 4.5.2005 lähdetään porukalla, jos sitä löytyy.
Torstaina lähden Kalajoen reissulle ja lauantaina on Kemoran kaahailut edessä. Eikö loytyisi muita mukaan.

Eli ensi viikko on täynnä pyöräilyä. Upeeta :D :D

Joten mukaan vain kaikki halukkaat näihin Raahen reissuihin.

Ja tiistaisin lähtee Raahen moottorikerhon ajelu Museon rannasta klo 18.00 sikäli jos noi asfalttipyöräilijät on edes heränneet talviuniltaan. Aion kyllä mennä sinne tiistaina katsomaan mikä on meininki.

Terveisin
Pekka

Ps. Raahen moottorikerhon sivut on uudistuneet edukseen. Käykäää katsomassa. Siellä on vieraskirjakin.

PS. Onko Raahessa monta Nesteen asemaa?
Vastaa Viestiin