Husqvarna 701 enduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

JMS
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 10:23 am
Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja JMS »

Kannatan Janin esitystä. Nuo välitykset mulla olleet hyvät ja Jerryllä samat.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Menikö muuten vakioketjunpituudella isompi takaratas? (118)
t. Jyki
JMS
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 10:23 am
Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja JMS »

118 linkillä menee. Tehtaalta lähteneellä lenkkimäärällä ei mene.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

JMS kirjoitti: Ma Heinä 15, 2024 4:41 pm 118 linkillä menee. Tehtaalta lähteneellä lenkkimäärällä ei mene.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Kiitti!
t. Jyki
nps
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Elo 15, 2012 12:06 am
Pyörä: 701 Enduro -23

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja nps »

En laskenut lenkkejä -23 pelistä, mutta ketju vaikuttaa melko lyhyeltä. Säätöpalikat on "lyhyemmässä" asennossa ja säätöruuvit todella sisällä. Jostain luin että noita olisi lähtenyt tehtaalta 114 ja 116 lenkkisillä ketjuilla. Liekö sitten osunut 114 omaan yksilöön. Ajattelin kokeilla 14t ratasta eteen, niin ei tarvitse ketjua uusia.
jhe
Viestit: 251
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
Pyörä: 701 E -18
Paikkakunta: Helsinki/Joensuu

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja jhe »

Onko kokemuksia Rade Garagen uusimmasta, eli siitä pienemmästä ilmanputsariboxista? Siinähän suodatin kiinnitetään näppärän näköisesti yhdellä muoviruuvilla eikä boxi vie niin paljon tilaa kuin ensimmäinen versio.
Mutta onkohan tuo systeemi riittävän tiivis?
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Olikohan ADVriderilla joku ihmetellyt tätä systeemiä heppoisen oloiseksi ja Radelta vastaus että nyt on kiristys aina sopiva. Ruuvilla oli kiristetty yli kireälle. Onkohan itse suodatin vielä sama, ainakin kovasti on saman näköinen.
Avatar
geeXLV
Viestit: 183
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:22 pm
Pyörä: HVA 701LR
Paikkakunta: Kangasala

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja geeXLV »

Minulla on tähän sellaine huomio, että LR mallissa penkki menee jo tosi lähellä tätä Raden uudempaa putsaria. Hinkkaa näköjään sukan puhki aina samasta kohdasta.. Ei ole kyllä väärältä puolelta löytynyt mitään pölyä, varmaan n. 10 K ajettu sillä.

En ole vielä löytänyt sopivan pieniä kokkihattuja, onko kellään mitään ideaa mistä sellaisia tai vastaavia?? Ei jaksaisi kaikenmallisia aina kokeilla, eikä huvita niitä Radelta enää tilailla.. Toki jos tilaa pari sutia lisää niin sitten ottaa muutaman sukankin, mutta..
TiuSo
Kode
Viestit: 386
Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 9:47 pm
Pyörä: F800GS /-11
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Kode »

Hei!
Keskuspölynimureiden ilmansuodattimen päälle asennettava esisuodatinhattu? Vaikka muutama päällekkäin.
Alkawayllä ja,Puzerilla molemmilla on. Noita Allawayn löytyy Rautiasta.
Voisko penkille tehdä jotain ettei osuisi?

https://www.suodatinkeskus.com/allaway- ... uoja-5-kpl
Minkä huollan, sen myös korjaan.
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Paperiteollisuuden käyttämää tiheää ja lujaa suodatinviiraa saa Puuiloista ja Motoneteistä kun ostaa halkokassin. Vähän jäykkää mutta muuten hyvä esisuodatinmatsku.
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Vähän kaukana nämäkin mutta ruottalaisilla on näitäkin
https://www.cross-center.com/luftfilte ... -skin.html

Mulla on viiraa mutta se versio on kyllä niin paksua että ei toimi tuossa.
Avatar
geeXLV
Viestit: 183
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:22 pm
Pyörä: HVA 701LR
Paikkakunta: Kangasala

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja geeXLV »

Kode kirjoitti: To Elo 22, 2024 10:15 am Hei!
Keskuspölynimureiden ilmansuodattimen päälle asennettava esisuodatinhattu? Vaikka muutama päällekkäin.
Alkawayllä ja,Puzerilla molemmilla on. Noita Allawayn löytyy Rautiasta.
Voisko penkille tehdä jotain ettei osuisi?

https://www.suodatinkeskus.com/allaway- ... uoja-5-kpl
tää on hyvä idea, täytyy ottaa sukka mukaan ja poiketa suodatinkeskuksen tiskillä! Netissä näin stoorin missä amerikan poika leikkasi reiän satulan pohjaan, en varmana itse tee sitä..
TiuSo
vejura
Viestit: 182
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2019 9:23 am
Pyörä: Husse 701/Bmw rt

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja vejura »

Mites tämmöinen vaihtoehto?

https://www.amazon.com/dp/B073GSWKP2?re ... wisterOG=1

Joku kehui käyttäneenä näitä ja itsekin tilasin.

Kyllä thänkin tuntuu roskia ja liikaa tarttuvan...mutten osaa sanoa onko parempi vai huonompi kuin joku toinen vaihtoehto.
einomies
Viestit: 103
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 1:03 am
Pyörä: 701e
Paikkakunta: Helsinki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja einomies »

Kuinka moni täällä ajelee 701 läpi talven, minkälaisillä nastarenkailla olette ajelleet ?
Avatar
Sotanorsu666
Viestit: 155
Liittynyt: Ke Maalis 13, 2019 1:50 pm
Pyörä: Husqvarna 701 Enduro
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Sotanorsu666 »

Tuli messuhuumassa vaihdettua Norden uuteen 2024 vuoden 701 Enduroon ja siitä poiki pari kysymystä. Pari 690(vm. 2014. & 2019) ollut aikaisemmin, joten tiesin käytännössä mitä ostin.

2024 mallissa on katalysaattori(t) äänenvaimentimessa. Voiko tähän vaihtaa sliparin ilman että pyörä käy jossain säädettävänä? Wings 458€+31€ rahti, onko järkeä edes katsella muita, jos ei välitä onko e-hyväksytty.

Pohjapanssariksi axp vai joku muu?

Oletteko rälläköineet tuon orkkis kilpitelineen siistimmäksi vai vaihtaneet jonkun toisen tilalle?

Tässä varmaan ne tärkeimmät asiat mitkä pitää hoitaa kuntoon ennen ajokauden alkua.
Vastaa Viestiin