Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
JMS
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 10:23 am
- Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Husqvarna 701 enduro
Kannatan Janin esitystä. Nuo välitykset mulla olleet hyvät ja Jerryllä samat.
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
-
JMS
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 10:23 am
- Pyörä: Yamaha Tenere 700 World Raid
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Husqvarna 701 enduro
118 linkillä menee. Tehtaalta lähteneellä lenkkimäärällä ei mene.
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Re: Husqvarna 701 enduro
En laskenut lenkkejä -23 pelistä, mutta ketju vaikuttaa melko lyhyeltä. Säätöpalikat on "lyhyemmässä" asennossa ja säätöruuvit todella sisällä. Jostain luin että noita olisi lähtenyt tehtaalta 114 ja 116 lenkkisillä ketjuilla. Liekö sitten osunut 114 omaan yksilöön. Ajattelin kokeilla 14t ratasta eteen, niin ei tarvitse ketjua uusia.
-
jhe
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
- Pyörä: 701 E -18
- Paikkakunta: Helsinki/Joensuu
Re: Husqvarna 701 enduro
Onko kokemuksia Rade Garagen uusimmasta, eli siitä pienemmästä ilmanputsariboxista? Siinähän suodatin kiinnitetään näppärän näköisesti yhdellä muoviruuvilla eikä boxi vie niin paljon tilaa kuin ensimmäinen versio.
Mutta onkohan tuo systeemi riittävän tiivis?
Mutta onkohan tuo systeemi riittävän tiivis?
Re: Husqvarna 701 enduro
Olikohan ADVriderilla joku ihmetellyt tätä systeemiä heppoisen oloiseksi ja Radelta vastaus että nyt on kiristys aina sopiva. Ruuvilla oli kiristetty yli kireälle. Onkohan itse suodatin vielä sama, ainakin kovasti on saman näköinen.
Re: Husqvarna 701 enduro
Minulla on tähän sellaine huomio, että LR mallissa penkki menee jo tosi lähellä tätä Raden uudempaa putsaria. Hinkkaa näköjään sukan puhki aina samasta kohdasta.. Ei ole kyllä väärältä puolelta löytynyt mitään pölyä, varmaan n. 10 K ajettu sillä.
En ole vielä löytänyt sopivan pieniä kokkihattuja, onko kellään mitään ideaa mistä sellaisia tai vastaavia?? Ei jaksaisi kaikenmallisia aina kokeilla, eikä huvita niitä Radelta enää tilailla.. Toki jos tilaa pari sutia lisää niin sitten ottaa muutaman sukankin, mutta..
En ole vielä löytänyt sopivan pieniä kokkihattuja, onko kellään mitään ideaa mistä sellaisia tai vastaavia?? Ei jaksaisi kaikenmallisia aina kokeilla, eikä huvita niitä Radelta enää tilailla.. Toki jos tilaa pari sutia lisää niin sitten ottaa muutaman sukankin, mutta..
TiuSo
Re: Husqvarna 701 enduro
Hei!
Keskuspölynimureiden ilmansuodattimen päälle asennettava esisuodatinhattu? Vaikka muutama päällekkäin.
Alkawayllä ja,Puzerilla molemmilla on. Noita Allawayn löytyy Rautiasta.
Voisko penkille tehdä jotain ettei osuisi?
https://www.suodatinkeskus.com/allaway- ... uoja-5-kpl
Keskuspölynimureiden ilmansuodattimen päälle asennettava esisuodatinhattu? Vaikka muutama päällekkäin.
Alkawayllä ja,Puzerilla molemmilla on. Noita Allawayn löytyy Rautiasta.
Voisko penkille tehdä jotain ettei osuisi?
https://www.suodatinkeskus.com/allaway- ... uoja-5-kpl
Minkä huollan, sen myös korjaan.
Re: Husqvarna 701 enduro
Paperiteollisuuden käyttämää tiheää ja lujaa suodatinviiraa saa Puuiloista ja Motoneteistä kun ostaa halkokassin. Vähän jäykkää mutta muuten hyvä esisuodatinmatsku.
Re: Husqvarna 701 enduro
Vähän kaukana nämäkin mutta ruottalaisilla on näitäkin
https://www.cross-center.com/luftfilte ... -skin.html
Mulla on viiraa mutta se versio on kyllä niin paksua että ei toimi tuossa.
https://www.cross-center.com/luftfilte ... -skin.html
Mulla on viiraa mutta se versio on kyllä niin paksua että ei toimi tuossa.
Re: Husqvarna 701 enduro
tää on hyvä idea, täytyy ottaa sukka mukaan ja poiketa suodatinkeskuksen tiskillä! Netissä näin stoorin missä amerikan poika leikkasi reiän satulan pohjaan, en varmana itse tee sitä..Kode kirjoitti: ↑To Elo 22, 2024 10:15 am Hei!
Keskuspölynimureiden ilmansuodattimen päälle asennettava esisuodatinhattu? Vaikka muutama päällekkäin.
Alkawayllä ja,Puzerilla molemmilla on. Noita Allawayn löytyy Rautiasta.
Voisko penkille tehdä jotain ettei osuisi?
https://www.suodatinkeskus.com/allaway- ... uoja-5-kpl
TiuSo
Re: Husqvarna 701 enduro
Mites tämmöinen vaihtoehto?
https://www.amazon.com/dp/B073GSWKP2?re ... wisterOG=1
Joku kehui käyttäneenä näitä ja itsekin tilasin.
Kyllä thänkin tuntuu roskia ja liikaa tarttuvan...mutten osaa sanoa onko parempi vai huonompi kuin joku toinen vaihtoehto.
https://www.amazon.com/dp/B073GSWKP2?re ... wisterOG=1
Joku kehui käyttäneenä näitä ja itsekin tilasin.
Kyllä thänkin tuntuu roskia ja liikaa tarttuvan...mutten osaa sanoa onko parempi vai huonompi kuin joku toinen vaihtoehto.
Re: Husqvarna 701 enduro
Kuinka moni täällä ajelee 701 läpi talven, minkälaisillä nastarenkailla olette ajelleet ?
- Sotanorsu666
- Viestit: 155
- Liittynyt: Ke Maalis 13, 2019 1:50 pm
- Pyörä: Husqvarna 701 Enduro
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Husqvarna 701 enduro
Tuli messuhuumassa vaihdettua Norden uuteen 2024 vuoden 701 Enduroon ja siitä poiki pari kysymystä. Pari 690(vm. 2014. & 2019) ollut aikaisemmin, joten tiesin käytännössä mitä ostin.
2024 mallissa on katalysaattori(t) äänenvaimentimessa. Voiko tähän vaihtaa sliparin ilman että pyörä käy jossain säädettävänä? Wings 458€+31€ rahti, onko järkeä edes katsella muita, jos ei välitä onko e-hyväksytty.
Pohjapanssariksi axp vai joku muu?
Oletteko rälläköineet tuon orkkis kilpitelineen siistimmäksi vai vaihtaneet jonkun toisen tilalle?
Tässä varmaan ne tärkeimmät asiat mitkä pitää hoitaa kuntoon ennen ajokauden alkua.
2024 mallissa on katalysaattori(t) äänenvaimentimessa. Voiko tähän vaihtaa sliparin ilman että pyörä käy jossain säädettävänä? Wings 458€+31€ rahti, onko järkeä edes katsella muita, jos ei välitä onko e-hyväksytty.
Pohjapanssariksi axp vai joku muu?
Oletteko rälläköineet tuon orkkis kilpitelineen siistimmäksi vai vaihtaneet jonkun toisen tilalle?
Tässä varmaan ne tärkeimmät asiat mitkä pitää hoitaa kuntoon ennen ajokauden alkua.