KKKK 2013 26. - 28.7.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
jani
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 3:34 pm
Pyörä: Ktm 640 adventure
Paikkakunta: Oulu

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja jani »

Minä voisin kans tulla telttailee :D
Sinne missä kuralentää!!!
paskli
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 10:15 pm
Pyörä: KTM 690ER
Paikkakunta: Tampere

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja paskli »

KKKK palaa juurilleen Kainuuseen. \o/ Ilmoittaudun mukaan, sisämajoitukseen mielellään, kiitos.
-pasi
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

paskli kirjoitti:KKKK palaa juurilleen Kainuuseen. \o/ Ilmoittaudun mukaan, sisämajoitukseen mielellään, kiitos.
-pasi
Oho :o Onnea uudelle prätkälle :mrgreen: Menit sitten koeajamaan, vai?

Oma osallistuminen ei vielä varmaa, mutta telttaillaan jos.
-jarkko-
Kuvat
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja muma »

Melkoisella varmuudella tullaan ja tuohon aikaan vuodesta tarkenee teltassakin.
Avatar
Marko P
Viestit: 341
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 11:44 pm
Pyörä: SE, 500exc
Paikkakunta: Oulu

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Marko P »

Telttamajoitus minulle.
Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja kirppu »

Muutama vuosi on käyty ihmettelemässä pohjoiskarjalaisten melkein solmulle vedettyjä teitä ja "luomusoraa".
Ehkäpä ensi kesänä päästään pureksimaan vaikka vähän "luomuhiekkaa"...ja jospa sieltä joku umpiperäkin löytyisi :mrgreen:
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
shakali
Viestit: 109
Liittynyt: To Elo 25, 2011 11:56 am
Pyörä: KLE500&TS125x2
Paikkakunta: Holstinmutka

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja shakali »

Ilmoittautuu mukaan, telttapaikka riittänee. Sevverran on lähellä että pakko kai se on käydä kokeilemassa.
---
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
HEXA
Viestit: 57
Liittynyt: Su Touko 10, 2009 10:07 am
Pyörä: GS 1200
Paikkakunta: Kokkola

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja HEXA »

Tulossa teltan kanssa!
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Tulossa!!! Sisämajoitukseen Kiitos!
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja neku »

sisämajotukseen.
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?

Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
t. Jyki
Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

BadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?

Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Ensimmäisessä "Nettinyrjähtäneiden Endurokokoontumisessa" joku pani kämpillä vieraskirjan ja kynän kiertämään. Kukaan ei kuitenkaan kirjoittanut siihen mitään ja lopulta kirja tuli minun kohdalleni. Kirjoitin siihen otsikoksi Korpi-Kainuun Kurapyöräkokoontuminen ja päivämäärät. Siitä lähtien tilaisuus on kulkenut nimellä KKKK ja tarpeen mukaan ensimmäiset koot ovat tarkoittaneet Korpi-Karjalaa. Olenkin jo odotellut, että mitä oululaiset keksivät :mrgreen:
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Timo Tasakaasu kirjoitti:
BadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?

Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Ensimmäisessä "Nettinyrjähtäneiden Endurokokoontumisessa" joku pani kämpillä vieraskirjan ja kynän kiertämään. Kukaan ei kuitenkaan kirjoittanut siihen mitään ja lopulta kirja tuli minun kohdalleni. Kirjoitin siihen otsikoksi Korpi-Kainuun Kurapyöräkokoontuminen ja päivämäärät. Siitä lähtien tilaisuus on kulkenut nimellä KKKK ja tarpeen mukaan ensimmäiset koot ovat tarkoittaneet Korpi-Karjalaa. Olenkin jo odotellut, että mitä oululaiset keksivät :mrgreen:
Kiitos tiedosta! :)

Millaisia ajeluita tuolla on ruukannut olla? Pärjääkö vauhdissa mukana WR250f:llä (valkokilpinen)? Lähinnä onko nopeita sorateitä vai enemmän maastoajoa?
t. Jyki
Avatar
Totti
Viestit: 1123
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Totti »

BadAss kirjoitti:Millaisia ajeluita tuolla on ruukannut olla? Pärjääkö vauhdissa mukana WR250f:llä (valkokilpinen)? Lähinnä onko nopeita sorateitä vai enemmän maastoajoa?
Varmasti pärjää. Tapana on ollut että "virallisella" reitillä pärjää isommallakin pyörällä. Kovapohjaisia isoja ja pieniä sorateitä siis.
Muistelen että pari vuotta sitten Heinävaarassa taisi meidän sakissa olla parikin nuita pyöriä.
Reitti vielä työn alla, pääpiirteet selvillä, hienosäädöt hakusessa. Virallinen reitti tulee jakoon sen jälkeen kun se on järjestäjän toimesta tarkastettu.
Mutta mikään ei estä kasaamasta omaa pienempien pyörien ja pienempien teiden porukkaa.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: KKKK 2013 26. - 28.7.

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

BadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?

Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Heikin sivuilla vielä koostetta ekoista KKKK tapahtumisista. Eli vuodesta 2003 alkaen.
http://www.heikkil.net/strom/kkkk.htm
-jarkko-
Kuvat
Vastaa Viestiin