KKKK 2013 26. - 28.7.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
KKKK palaa juurilleen Kainuuseen. \o/ Ilmoittaudun mukaan, sisämajoitukseen mielellään, kiitos.
-pasi
-pasi
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Ohopaskli kirjoitti:KKKK palaa juurilleen Kainuuseen. \o/ Ilmoittaudun mukaan, sisämajoitukseen mielellään, kiitos.
-pasi
Oma osallistuminen ei vielä varmaa, mutta telttaillaan jos.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Melkoisella varmuudella tullaan ja tuohon aikaan vuodesta tarkenee teltassakin.
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Telttamajoitus minulle.
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Muutama vuosi on käyty ihmettelemässä pohjoiskarjalaisten melkein solmulle vedettyjä teitä ja "luomusoraa".
Ehkäpä ensi kesänä päästään pureksimaan vaikka vähän "luomuhiekkaa"...ja jospa sieltä joku umpiperäkin löytyisi
Ehkäpä ensi kesänä päästään pureksimaan vaikka vähän "luomuhiekkaa"...ja jospa sieltä joku umpiperäkin löytyisi
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
-
shakali
- Viestit: 109
- Liittynyt: To Elo 25, 2011 11:56 am
- Pyörä: KLE500&TS125x2
- Paikkakunta: Holstinmutka
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Ilmoittautuu mukaan, telttapaikka riittänee. Sevverran on lähellä että pakko kai se on käydä kokeilemassa.
---
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Tulossa teltan kanssa!
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Tulossa!!! Sisämajoitukseen Kiitos!
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?
Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
t. Jyki
- Timo Tasakaasu
- Viestit: 914
- Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
- Paikkakunta: Somero
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Ensimmäisessä "Nettinyrjähtäneiden Endurokokoontumisessa" joku pani kämpillä vieraskirjan ja kynän kiertämään. Kukaan ei kuitenkaan kirjoittanut siihen mitään ja lopulta kirja tuli minun kohdalleni. Kirjoitin siihen otsikoksi Korpi-Kainuun Kurapyöräkokoontuminen ja päivämäärät. Siitä lähtien tilaisuus on kulkenut nimellä KKKK ja tarpeen mukaan ensimmäiset koot ovat tarkoittaneet Korpi-Karjalaa. Olenkin jo odotellut, että mitä oululaiset keksivätBadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?
Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Kiitos tiedosta!Timo Tasakaasu kirjoitti:Ensimmäisessä "Nettinyrjähtäneiden Endurokokoontumisessa" joku pani kämpillä vieraskirjan ja kynän kiertämään. Kukaan ei kuitenkaan kirjoittanut siihen mitään ja lopulta kirja tuli minun kohdalleni. Kirjoitin siihen otsikoksi Korpi-Kainuun Kurapyöräkokoontuminen ja päivämäärät. Siitä lähtien tilaisuus on kulkenut nimellä KKKK ja tarpeen mukaan ensimmäiset koot ovat tarkoittaneet Korpi-Karjalaa. Olenkin jo odotellut, että mitä oululaiset keksivätBadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?
Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
Millaisia ajeluita tuolla on ruukannut olla? Pärjääkö vauhdissa mukana WR250f:llä (valkokilpinen)? Lähinnä onko nopeita sorateitä vai enemmän maastoajoa?
t. Jyki
- Totti
- Viestit: 1123
- Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
- Pyörä: Tenere 700
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Varmasti pärjää. Tapana on ollut että "virallisella" reitillä pärjää isommallakin pyörällä. Kovapohjaisia isoja ja pieniä sorateitä siis.BadAss kirjoitti:Millaisia ajeluita tuolla on ruukannut olla? Pärjääkö vauhdissa mukana WR250f:llä (valkokilpinen)? Lähinnä onko nopeita sorateitä vai enemmän maastoajoa?
Muistelen että pari vuotta sitten Heinävaarassa taisi meidän sakissa olla parikin nuita pyöriä.
Reitti vielä työn alla, pääpiirteet selvillä, hienosäädöt hakusessa. Virallinen reitti tulee jakoon sen jälkeen kun se on järjestäjän toimesta tarkastettu.
Mutta mikään ei estä kasaamasta omaa pienempien pyörien ja pienempien teiden porukkaa.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Re: KKKK 2013 26. - 28.7.
Heikin sivuilla vielä koostetta ekoista KKKK tapahtumisista. Eli vuodesta 2003 alkaen.BadAss kirjoitti:Tyhymä kysymys, mutta mikä on KKKK?
Kokkoontumisajo? Olis mökki tuossa Puokiojärven rannassa ja voisi osallistuakkin ajeluihin...
http://www.heikkil.net/strom/kkkk.htm
-jarkko-
Kuvat
Kuvat