KTM Adventure Rally
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM Adventure Rally
Reissuvalmistelut valmiina. Toivottavasti tiekirjat ovat sateenkestäviä, kun tuo pilteeman routpuuk hållare ei taida ihan olla vesitiivis. Pikku sadekuuro tuosta meni ja laatikon pohjalla monta milliä vettä
Pitäisköhän porata vielä vesireikä pohjaan?
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally

Ohjeet ja TC pisteet kuljetajille on nyt lähetetty.
Tänään ohjelmassa Roadbook printtausta ja auton pakkausta.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Re: KTM Adventure Rally
Tämä tulee nyt myöhässä, mutta silti, jos joku joskus myöhemmin tarvitsee...
Vedenkestävät kartat ja tiekirjat saa printattua xeroxin never-tear -muovipaperille, käy normilasereille, mustille ja värillisille, voi myös kirjoittaa kynillä. Lyijykynän jäljen saa pois ankaralla kumittamisella, kuulakärki ei enää lähde.
Kestää sitten hinkkausta, vettä ja melkein vaikka mitä, melkein tuhoutumaton, hyvin on kestänyt laserilla tulostettu kyltti ulkona neljättä vuotta, tuulet, tuiskut, auringon, rakeet ja pakkaset, ei edes haalistu...
Ainoa vika on hervoton hinta, A4 -arkki maksaa noin 50 senttiä kappale, sadan kappaleen laatikoissa. Rullatavarana ei kai saa.
Viktor
Vedenkestävät kartat ja tiekirjat saa printattua xeroxin never-tear -muovipaperille, käy normilasereille, mustille ja värillisille, voi myös kirjoittaa kynillä. Lyijykynän jäljen saa pois ankaralla kumittamisella, kuulakärki ei enää lähde.
Kestää sitten hinkkausta, vettä ja melkein vaikka mitä, melkein tuhoutumaton, hyvin on kestänyt laserilla tulostettu kyltti ulkona neljättä vuotta, tuulet, tuiskut, auringon, rakeet ja pakkaset, ei edes haalistu...
Ainoa vika on hervoton hinta, A4 -arkki maksaa noin 50 senttiä kappale, sadan kappaleen laatikoissa. Rullatavarana ei kai saa.
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Re: KTM Adventure Rally
Aamulla startti..
Aloitetaan homma silleen kevyesti siirtymällä lähtöpaikalle 600 km bitumia vältellen.
Käydään illasta Sakkea morjestamassa jos matka menee ongelmitta.
Sitten majoitukseen...ja sitä oikeata starttia odottelemaan.
Ja tämä sama siirtymä sitten takaisin päin jos retkestä selvitään.
Team Pulttibois
Aloitetaan homma silleen kevyesti siirtymällä lähtöpaikalle 600 km bitumia vältellen.
Käydään illasta Sakkea morjestamassa jos matka menee ongelmitta.
Sitten majoitukseen...ja sitä oikeata starttia odottelemaan.
Ja tämä sama siirtymä sitten takaisin päin jos retkestä selvitään.
Team Pulttibois
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Rally vehkeet ym. tavara pakattu ja matka kohti Orimattilaa voi alkaa. 
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Re: KTM Adventure Rally
Huomenta
Kohta alkaa matka sinne täältä Saaremaalta , huomenna kukonlaulun aikaan nähdään
terv -jn-
Kohta alkaa matka sinne täältä Saaremaalta , huomenna kukonlaulun aikaan nähdään
terv -jn-
Viimeksi muokannut -jn-, Ke Heinä 25, 2012 7:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: KTM Adventure Rally
Aamukahvia vielä kotona hörpitään ja töihinkin pitäisi aamupäiväksi...
Pyörä on melkein pakattu ja ukot on täpinöissään..
iltapäivällä ajelee Team Couple fish, Kouvolaan majoitukseen ja siitä sitten aamusella aikaisin starttipaikoille..
On sellaine viilis, että tästä tulee hieno reissu!!
Pyörä on melkein pakattu ja ukot on täpinöissään..
On sellaine viilis, että tästä tulee hieno reissu!!
- nieppi
- Viestit: 484
- Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 4:04 pm
- Pyörä: ic ja beemer
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Huomenta!
Kaffea minäkin viel hörpin.
Odotelen et tuo poika heräilee sit lähen ajelee Lappeenrantaan jonne vien pojan hoitoon Rallin ajaks. Itse ajelen tänään viel Orimattilaan telttailemaan.
Kaffea minäkin viel hörpin.
Odotelen et tuo poika heräilee sit lähen ajelee Lappeenrantaan jonne vien pojan hoitoon Rallin ajaks. Itse ajelen tänään viel Orimattilaan telttailemaan.
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: KTM Adventure Rally
Hyvää rallya osallistujille!!!
Itse lähden tänään ajelee,mutta suunta Norja ..........
On Sakke taas tehnyt monen hengen talkkotyöt itse ja hyvää on tullut!!!
Toivottavasti mies kestää työntaakan kun aina kaiken itse tekee eikä projektit ole ihan niistä pienimmistä päistä,Isot proppsit!!!
Itse lähden tänään ajelee,mutta suunta Norja ..........
On Sakke taas tehnyt monen hengen talkkotyöt itse ja hyvää on tullut!!!
Toivottavasti mies kestää työntaakan kun aina kaiken itse tekee eikä projektit ole ihan niistä pienimmistä päistä,Isot proppsit!!!
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Nyt mää kyllä deletoin tän aiheen tai jotain, alkaa ihan oikeesti ahistaa. Hyvää reissua kaikille osallistujille ja TOIVOTTAVASTI on kypäräkameroita ja jutuntekomieltä mahdollisimman monella!
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
KTM ADVENTURE RALLY Ralli toimisto avatiin lupausten mukaisesti 16:00.
Juttua ja valokuvia tulle, homman on "shanhaijaatu" henkilö, jonka ainut tehtävä on valokuvaus ja jutun kirjoittaminen.
Rallin järjestely organissaatiossa on rallin aikana n.14 henkilöä, jotka tekevät parhaansa osallistujien hyvinvoinnin takaamiseksi ja taphtuman onnistumiseksi.
Juttua tulee tuonne Dusty Wobbels sitelle, jossa myös tuloksia, kun niitää vaan saadaan metsästä.

Juttua ja valokuvia tulle, homman on "shanhaijaatu" henkilö, jonka ainut tehtävä on valokuvaus ja jutun kirjoittaminen.
Rallin järjestely organissaatiossa on rallin aikana n.14 henkilöä, jotka tekevät parhaansa osallistujien hyvinvoinnin takaamiseksi ja taphtuman onnistumiseksi.
Juttua tulee tuonne Dusty Wobbels sitelle, jossa myös tuloksia, kun niitää vaan saadaan metsästä.
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- Moelanen
- Viestit: 59
- Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 1:26 pm
- Pyörä: Yamaha XT 660R -07
- Paikkakunta: Haukivuori
Re: KTM Adventure Rally
Laitetaas hieman maistiaisia ladun varrelta, pitihän se käydä töiden lomassa muutama pyöräkunta kuvaamassa, kun ei kerran tarvinnut 200m kaemmaksi lähteä väijymään
jos oisin tiennyt, että reitti menee ihan kulmilla, niin oishan tuota voinu vähän parempaankin kuvauspaikkaan asemoitua.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... af123cbabb
https://www.facebook.com/media/set/?set ... af123cbabb
-Moelanen
XT660R -07
moelanen[at]gmail.com
XT660R -07
moelanen[at]gmail.com
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: KTM Adventure Rally
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: KTM Adventure Rally
Suuret kiitokset Sakke ja kaikki järjestelyihin osallistunet. Olipahan mainiot neljä päivää. Harrastuskin sai aivan uuden ja mielenkiintoisen ulottuvuuden.
-KarMa
-KarMa
Re: KTM Adventure Rally
Kiitoksia järjestäjille mahtavasta Rally tapahtumasta! Reitit olivat hyvät ja puitteet muutenkin kunnossa.
Ensivuonna taas mennään.
Ensivuonna taas mennään.