KTM Adventure Rally

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Reissuvalmistelut valmiina. Toivottavasti tiekirjat ovat sateenkestäviä, kun tuo pilteeman routpuuk hållare ei taida ihan olla vesitiivis. Pikku sadekuuro tuosta meni ja laatikon pohjalla monta milliä vettä :mrgreen: Pitäisköhän porata vielä vesireikä pohjaan?
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Kuva

Ohjeet ja TC pisteet kuljetajille on nyt lähetetty.
Tänään ohjelmassa Roadbook printtausta ja auton pakkausta. :roll:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Tämä tulee nyt myöhässä, mutta silti, jos joku joskus myöhemmin tarvitsee...

Vedenkestävät kartat ja tiekirjat saa printattua xeroxin never-tear -muovipaperille, käy normilasereille, mustille ja värillisille, voi myös kirjoittaa kynillä. Lyijykynän jäljen saa pois ankaralla kumittamisella, kuulakärki ei enää lähde.

Kestää sitten hinkkausta, vettä ja melkein vaikka mitä, melkein tuhoutumaton, hyvin on kestänyt laserilla tulostettu kyltti ulkona neljättä vuotta, tuulet, tuiskut, auringon, rakeet ja pakkaset, ei edes haalistu...

Ainoa vika on hervoton hinta, A4 -arkki maksaa noin 50 senttiä kappale, sadan kappaleen laatikoissa. Rullatavarana ei kai saa.

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
pekkas
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 5:27 pm
Pyörä: 1090 R

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja pekkas »

Aamulla startti..
Aloitetaan homma silleen kevyesti siirtymällä lähtöpaikalle 600 km bitumia vältellen.
Käydään illasta Sakkea morjestamassa jos matka menee ongelmitta.
Sitten majoitukseen...ja sitä oikeata starttia odottelemaan.
Ja tämä sama siirtymä sitten takaisin päin jos retkestä selvitään.

Team Pulttibois
-----------ajo omalla vastuulla-----------------
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Rally vehkeet ym. tavara pakattu ja matka kohti Orimattilaa voi alkaa. :lol:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja -jn- »

Huomenta

Kohta alkaa matka sinne täältä Saaremaalta , huomenna kukonlaulun aikaan nähdään 8) :mrgreen:

terv -jn-
Viimeksi muokannut -jn-, Ke Heinä 25, 2012 7:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Avatar
Niksutin@
Viestit: 65
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 5:44 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Parikkala

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

Aamukahvia vielä kotona hörpitään ja töihinkin pitäisi aamupäiväksi...
Pyörä on melkein pakattu ja ukot on täpinöissään.. :P iltapäivällä ajelee Team Couple fish, Kouvolaan majoitukseen ja siitä sitten aamusella aikaisin starttipaikoille.. :mrgreen:
On sellaine viilis, että tästä tulee hieno reissu!!
Avatar
nieppi
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 4:04 pm
Pyörä: ic ja beemer
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Huomenta!
Kaffea minäkin viel hörpin.
Odotelen et tuo poika heräilee sit lähen ajelee Lappeenrantaan jonne vien pojan hoitoon Rallin ajaks. Itse ajelen tänään viel Orimattilaan telttailemaan.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Hyvää rallya osallistujille!!!
Itse lähden tänään ajelee,mutta suunta Norja ..........

On Sakke taas tehnyt monen hengen talkkotyöt itse ja hyvää on tullut!!!
Toivottavasti mies kestää työntaakan kun aina kaiken itse tekee eikä projektit ole ihan niistä pienimmistä päistä,Isot proppsit!!!
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja THA »

Nyt mää kyllä deletoin tän aiheen tai jotain, alkaa ihan oikeesti ahistaa. Hyvää reissua kaikille osallistujille ja TOIVOTTAVASTI on kypäräkameroita ja jutuntekomieltä mahdollisimman monella!
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

KTM ADVENTURE RALLY Ralli toimisto avatiin lupausten mukaisesti 16:00.

Juttua ja valokuvia tulle, homman on "shanhaijaatu" henkilö, jonka ainut tehtävä on valokuvaus ja jutun kirjoittaminen.
Rallin järjestely organissaatiossa on rallin aikana n.14 henkilöä, jotka tekevät parhaansa osallistujien hyvinvoinnin takaamiseksi ja taphtuman onnistumiseksi.

Juttua tulee tuonne Dusty Wobbels sitelle, jossa myös tuloksia, kun niitää vaan saadaan metsästä. 8)

Kuva
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
Moelanen
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 1:26 pm
Pyörä: Yamaha XT 660R -07
Paikkakunta: Haukivuori

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Moelanen »

Laitetaas hieman maistiaisia ladun varrelta, pitihän se käydä töiden lomassa muutama pyöräkunta kuvaamassa, kun ei kerran tarvinnut 200m kaemmaksi lähteä väijymään :-) jos oisin tiennyt, että reitti menee ihan kulmilla, niin oishan tuota voinu vähän parempaankin kuvauspaikkaan asemoitua.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... af123cbabb
-Moelanen

XT660R -07
moelanen[at]gmail.com
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Uusipäivä uudet kujeet :lol:

Juttua

Kuva
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Suuret kiitokset Sakke ja kaikki järjestelyihin osallistunet. Olipahan mainiot neljä päivää. Harrastuskin sai aivan uuden ja mielenkiintoisen ulottuvuuden.

-KarMa
Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: KTM Adventure Rally

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Kiitoksia järjestäjille mahtavasta Rally tapahtumasta! Reitit olivat hyvät ja puitteet muutenkin kunnossa.
Ensivuonna taas mennään.
Vastaa Viestiin