URAA 2012?.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2012?.
Ilmottautuminen uraalle tehty sekä Mitas C-02 ja C-21 -pari tilattu.
- Rampas
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
- Paikkakunta: Varkaus
Re: URAA 2012?.
Onpas URAAn hehkutus hiljaista ?
Yhdistetty kurapyöräilijän joulu ja juhannus alkaa lähestyä, joko on alustavaa ryhmäjakoa ?
Yhdistetty kurapyöräilijän joulu ja juhannus alkaa lähestyä, joko on alustavaa ryhmäjakoa ?
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA 2012?.
Sitä sillon ennen vanhaan hehkuteltiin ku tapahtumaan vielä tuli moottoripyöriä ja pitkänmatkan kuskeja.. Nykyisellähän on kyseessä muulin omistajien kaljoittelu iltamat =) Kooteeämmiä käytetään lähinnä painona ettei tuuli siirtele muuleja avaralla pihamaalla.. Ja tällaiset iltamathan sujuu helposti ilman sen kummempaa etukäteissuunnittelua foorumilla
Ja mukana ollaan taas, muuli porukkaan en tällä tietoa liity.
Ja mukana ollaan taas, muuli porukkaan en tällä tietoa liity.
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
Skogis
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
- Paikkakunta: Vasa
Re: URAA 2012?.
Olemme tulossa, Vaasan-seudulta sekä Ruotsista, myös tänä vuonna. Siirtymä Vaasasta hoidamme kyllä Ducatolla
, mutta me olemme suunnitelleet lähteä URAA:n jälkeen Tulppion kautta Inariin, jos sillä lailla vois kerätä lisäpisteitä
.
- Seppo Honkanen
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: URAA 2012?.
Nykyisellähän on kyseessä muulin omistajien kaljoittelu iltamat =)
Höpö, höpö! Älä nyt anna mahdollisille ensikertalaisille väärää kuvaa tapahtumasta
Tänä vuonna on tarkoitus myös tulo- ja menomatka hoitaa mopolla, tuleepahan vuoden kilsat SE:hen yhden reissun aikana. Sitten voi SE:n laittaa taas vuodeksi naftaliiniin ja ajaa loppuvuoden piikillä enskaspooria sekä Shercolla "trialia".
Raajärvellä nähdään!
T. Sepi
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA 2012?.
Ajattelin että josko tuo yhtäsuuruusmerkki ja sitä seuraava sulkukiinni -merkki kertoisivat lukijalle että en ollut 100% tosissani tuon lauseen kanssa
Mutta jos nyt annoin väärän kuvan, niin olen kovin pahoillani. Tarkoitus oli sarkastisesti käsitellä tuota tosiasiaa että pari vuotta sitten näihin aikoihin foorumilla kuhisi partioiden omia viestiketjuja ja reittejä ym. Varustelua puitiin reilusti etukäteen.
Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan
Mutta jos nyt annoin väärän kuvan, niin olen kovin pahoillani. Tarkoitus oli sarkastisesti käsitellä tuota tosiasiaa että pari vuotta sitten näihin aikoihin foorumilla kuhisi partioiden omia viestiketjuja ja reittejä ym. Varustelua puitiin reilusti etukäteen.
Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: URAA 2012?.
Tuotahan ei usko kukaan, että Ramirinillä 1500km per Uraa... Onko mitattu etu vai taka renkaalta? jos takaselta niin saa kertoa kolmella ja etuselta niin jakaa kadella.ramirin kirjoitti:Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan
-Jori-
Re: URAA 2012?.
ramirin kirjoitti:Ajattelin että josko tuo yhtäsuuruusmerkki ja sitä seuraava sulkukiinni -merkki kertoisivat lukijalle että en ollut 100% tosissani tuon lauseen kanssa![]()
Mutta jos nyt annoin väärän kuvan, niin olen kovin pahoillani. Tarkoitus oli sarkastisesti käsitellä tuota tosiasiaa että pari vuotta sitten näihin aikoihin foorumilla kuhisi partioiden omia viestiketjuja ja reittejä ym. Varustelua puitiin reilusti etukäteen.
Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan
Mulla jää tämän vuotinen kunttajumppa väliin. Olen näköjään ottanut tavaksi saapua paikalle vain joka toinen vuosi. Näin säilyy paremmin mielessä tunne siitä, että mitä hauskaa tulikaan taas missattua
Toinen hyvä pointti tuossa joka toisen vuoden tahdissa on se, että siinä ehtii unohtamaan kaikki niin sataan miljoonaan kertaan kerrotut uskomattomat tarinat ja sitten ne voi taas kuunnella ja kertoa hyvillä mielin uusina ja vielä uskomattomimpina uudelleen
Muista Rami ottaa kemiallisetmetallit takataskuun valmiiksi lämpenemään!
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Re: URAA 2012?.
No niin, ilmoittautuminen laitettu (loman saanti varmistui). Kalusto päivitysten myötä on tarkoitus pörrätä todella pienillä teillä eli lähinnä pelkästään saunalenkkiä ja sen sellaista kuntojumppaa.Perinteiseen malliin olen tulollani kärryllä ja autolla joten varaosien, renkaiden tai virvokkeiden kuljetus Rovaniemen liikkeistä onnistuu. Tosin en vielä uskalla luvata että tulen käymään keskiviikkona paikalla mutta torstaina kuitenkin aamusella.Jos tarpeita kuljetuksille niin yv:tä voipi laittaa.
antti
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2012?.
Ryhmäjako alkaa muotoutumaan, saanen tänään julki ensimmäisen ehdotuksen.
- 750 tohtori
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
- Pyörä: 690 enduro
- Paikkakunta: leppävirta
Re: URAA 2012?.
Mukana taas ollaan:P
Re: URAA 2012?.
Hienoa!!! Saadaan yksi suohirviö mukaan lisää

Re: URAA 2012?.
Vihdoinkin on virallinen ilmoittautuminen lähetetty ja ennakko maksettu.
Ai että sitä suorallin juhlaa
Ai että sitä suorallin juhlaa
Full Speed Ahead
Re: URAA 2012?.
Kyllä se vaan hauskaa on. Vaikka sain viime vuonnaaikamoiset paskat päälleni kun yritin auttaa teitä. Kyllä innolla odotan.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2012?.
https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
Tuolla ensimmäinen hahmotelma ryhmäjaosta. Jos saan lapsenvahin, tulen itekki ajamaan ainaki torstaina.
Viikonloppu on jumissa.
Pistäkää mulle palautetta ryhmäjaosta jpuurune at gmail piste com, korjattavaa varmasti löytyy.
Tuolla ensimmäinen hahmotelma ryhmäjaosta. Jos saan lapsenvahin, tulen itekki ajamaan ainaki torstaina.
Viikonloppu on jumissa.
Pistäkää mulle palautetta ryhmäjaosta jpuurune at gmail piste com, korjattavaa varmasti löytyy.