URAA 2012?.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

XT660R
Viestit: 11
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 3:25 pm
Pyörä: XT660R

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja XT660R »

Ilmottautuminen uraalle tehty sekä Mitas C-02 ja C-21 -pari tilattu.
Avatar
Rampas
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Rampas »

Onpas URAAn hehkutus hiljaista ?
Yhdistetty kurapyöräilijän joulu ja juhannus alkaa lähestyä, joko on alustavaa ryhmäjakoa ?
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Sitä sillon ennen vanhaan hehkuteltiin ku tapahtumaan vielä tuli moottoripyöriä ja pitkänmatkan kuskeja.. Nykyisellähän on kyseessä muulin omistajien kaljoittelu iltamat =) Kooteeämmiä käytetään lähinnä painona ettei tuuli siirtele muuleja avaralla pihamaalla.. Ja tällaiset iltamathan sujuu helposti ilman sen kummempaa etukäteissuunnittelua foorumilla :mrgreen:

Ja mukana ollaan taas, muuli porukkaan en tällä tietoa liity.
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Olemme tulossa, Vaasan-seudulta sekä Ruotsista, myös tänä vuonna. Siirtymä Vaasasta hoidamme kyllä Ducatolla :oops: , mutta me olemme suunnitelleet lähteä URAA:n jälkeen Tulppion kautta Inariin, jos sillä lailla vois kerätä lisäpisteitä :wink: .
Avatar
Seppo Honkanen
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Nykyisellähän on kyseessä muulin omistajien kaljoittelu iltamat =)


Höpö, höpö! Älä nyt anna mahdollisille ensikertalaisille väärää kuvaa tapahtumasta :oops: Me pitkänmatkalaiset ollaan liikkeellä tunnuslauseella; "Dokata voi himassakin". Neljä päivää ajetaan Rovajärvellä (ke - la) pitkät päivät, kun kerran on eukon valvonnan alta irti päästy. Toki saunakaljat juodaan ja ehkä pari muutenkin. Lauantai-iltana otetaan sitten muutama paukku ja kehutaan reittejä sekä upotuksia. Porukkahan on tapahtumassa Suomen parasta, joten keskinäistä kehua ei juuri tarvita :twisted:

Tänä vuonna on tarkoitus myös tulo- ja menomatka hoitaa mopolla, tuleepahan vuoden kilsat SE:hen yhden reissun aikana. Sitten voi SE:n laittaa taas vuodeksi naftaliiniin ja ajaa loppuvuoden piikillä enskaspooria sekä Shercolla "trialia".

Raajärvellä nähdään!

T. Sepi
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Ajattelin että josko tuo yhtäsuuruusmerkki ja sitä seuraava sulkukiinni -merkki kertoisivat lukijalle että en ollut 100% tosissani tuon lauseen kanssa :|

Mutta jos nyt annoin väärän kuvan, niin olen kovin pahoillani. Tarkoitus oli sarkastisesti käsitellä tuota tosiasiaa että pari vuotta sitten näihin aikoihin foorumilla kuhisi partioiden omia viestiketjuja ja reittejä ym. Varustelua puitiin reilusti etukäteen.

Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan 8)
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
jor
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 10:20 am
Paikkakunta: Raahe

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja jor »

ramirin kirjoitti:Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan 8)
Tuotahan ei usko kukaan, että Ramirinillä 1500km per Uraa... Onko mitattu etu vai taka renkaalta? jos takaselta niin saa kertoa kolmella ja etuselta niin jakaa kadella. :)
-Jori-
Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja kirppu »

ramirin kirjoitti:Ajattelin että josko tuo yhtäsuuruusmerkki ja sitä seuraava sulkukiinni -merkki kertoisivat lukijalle että en ollut 100% tosissani tuon lauseen kanssa :|

Mutta jos nyt annoin väärän kuvan, niin olen kovin pahoillani. Tarkoitus oli sarkastisesti käsitellä tuota tosiasiaa että pari vuotta sitten näihin aikoihin foorumilla kuhisi partioiden omia viestiketjuja ja reittejä ym. Varustelua puitiin reilusti etukäteen.

Eipä ole alle 1500km uraata itselle vielä tullut, joten kyllä sielä renkaita tulee pyöriteltyä, upotettua ja potkittua. Mutta porukka on niin mahtava, että lähtisin paikalle vaikka pelkän muulin kanssa jos ei mopoa sattuisi olemaan 8)

Mulla jää tämän vuotinen kunttajumppa väliin. Olen näköjään ottanut tavaksi saapua paikalle vain joka toinen vuosi. Näin säilyy paremmin mielessä tunne siitä, että mitä hauskaa tulikaan taas missattua :oops:
Toinen hyvä pointti tuossa joka toisen vuoden tahdissa on se, että siinä ehtii unohtamaan kaikki niin sataan miljoonaan kertaan kerrotut uskomattomat tarinat ja sitten ne voi taas kuunnella ja kertoa hyvillä mielin uusina ja vielä uskomattomimpina uudelleen :lol:
Muista Rami ottaa kemiallisetmetallit takataskuun valmiiksi lämpenemään!
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

No niin, ilmoittautuminen laitettu (loman saanti varmistui). Kalusto päivitysten myötä on tarkoitus pörrätä todella pienillä teillä eli lähinnä pelkästään saunalenkkiä ja sen sellaista kuntojumppaa.Perinteiseen malliin olen tulollani kärryllä ja autolla joten varaosien, renkaiden tai virvokkeiden kuljetus Rovaniemen liikkeistä onnistuu. Tosin en vielä uskalla luvata että tulen käymään keskiviikkona paikalla mutta torstaina kuitenkin aamusella.Jos tarpeita kuljetuksille niin yv:tä voipi laittaa.
antti
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ryhmäjako alkaa muotoutumaan, saanen tänään julki ensimmäisen ehdotuksen.
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Mukana taas ollaan:P
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja romu »

Hienoa!!! Saadaan yksi suohirviö mukaan lisää :oops: :oops:
FSA
Viestit: 125
Liittynyt: La Syys 05, 2009 10:46 pm
Pyörä: FE 390
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja FSA »

Vihdoinkin on virallinen ilmoittautuminen lähetetty ja ennakko maksettu.
Ai että sitä suorallin juhlaa :lol:
Full Speed Ahead
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja romu »

Kyllä se vaan hauskaa on. Vaikka sain viime vuonnaaikamoiset paskat päälleni kun yritin auttaa teitä. Kyllä innolla odotan.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html

Tuolla ensimmäinen hahmotelma ryhmäjaosta. Jos saan lapsenvahin, tulen itekki ajamaan ainaki torstaina.
Viikonloppu on jumissa.

Pistäkää mulle palautetta ryhmäjaosta jpuurune at gmail piste com, korjattavaa varmasti löytyy.
Vastaa Viestiin