KTM 2012-2014?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 2012-2014?
Ei kannata suhtautua 100% vakavuudella kotarin mainososaston pisnesplääneihin, ovat matkan varrella ennenkin muuttuneet.
Mutta se on varmaa että jotain sieltä tulee, uskoisin esim. että EFI tulee kaikkiin malleihin aika pian.
Mutta se on varmaa että jotain sieltä tulee, uskoisin esim. että EFI tulee kaikkiin malleihin aika pian.
Re: KTM 2012-2014?
Juurikin miksi kävin ktm kaupassa nyt kun vielä ei niin ole.Pasi kirjoitti:Mutta se on varmaa että jotain sieltä tulee, uskoisin esim. että EFI tulee kaikkiin malleihin aika pian.
antti
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 2012-2014?
Joo, mäkin oon suunnitellu siivoavani tallin jo vuosia takaperin.. ehkä se joskus vielä toteutuukin =)Pasi kirjoitti:Ei kannata suhtautua 100% vakavuudella kotarin mainososaston pisnesplääneihin, ovat matkan varrella ennenkin muuttuneet.
Mutta se on varmaa että jotain sieltä tulee, uskoisin esim. että EFI tulee kaikkiin malleihin aika pian.
Amerikan voorumilla kovasti olivat sitä mieltä että joku 'pikku-adve' tulis 2012 mallisena.. Saapa nähdä.. Lopettaisivt nuo moto ja xbow haihattelut ja keskittyisivät rossi, enska ja niistä johdettuihin adventure pyöriin
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KTM 2012-2014?
Kisamotot kotarilta jo hävisivätkin kun eivät pärjänneet. Tai onhan nuo tieversiot vielä mutta ne onkin ihan hyviä pyöriä. 690 adve 19/17 rengastuksellakin olisi ihan mielenkiintoinen, toki enskavanteet mukaan kuten myös muutossarja täydeksi motoksi tai enskaksi.ramirin kirjoitti:Lopettaisivt nuo moto ja xbow haihattelut ja keskittyisivät rossi, enska ja niistä johdettuihin adventure pyöriin
Re: KTM 2012-2014?
KTM:n juuri kuskikseen hankkima Ryan Dungey on bongattu mielenkiintoisen pyörän päältä amerikassa. Ei nyt vielä kannata varmaksi sanoa, mutta näyttää siltä että 2013 kotarilla on vain yksi iso moottori aivan kuten rfs-aikana, eli crossimallit siirtyvät käyttämään 2012 exc:stä tuttua xc4 moottoria. Tämä on harrastajan kannalta erittäin postitiivista jos osat ovat vaihtokelpoisia kuten rfs-pyörissä.

http://www.youtube.com/watch?v=RsPj-6MKnNI

http://www.youtube.com/watch?v=RsPj-6MKnNI
Re: KTM 2012-2014?
Lisää infoa näköjään täällä http://www.motocrossactionmag.com/Main/ ... -8333.aspx
Tässähän alkaa tuollainen 2012 exc houkutella ihan tosissaan kun näyttää siltä että varmaan seuravat vuodet mennään tuolla konstruktiolla eteenpäin.
Tässähän alkaa tuollainen 2012 exc houkutella ihan tosissaan kun näyttää siltä että varmaan seuravat vuodet mennään tuolla konstruktiolla eteenpäin.
Re: KTM 2012-2014?
Tässä on ilmeisesti tuo aloituspostauksessa mainittu Freeride 350. Speksejä voi arvailla mutta kone lienee exc 350:n kanssa sama ja runko sekä joustot on varmaan pienempiä kuin isoveljissään. Ei tätä kuitenkaan wr250r tyyppisten pyörien kanssa ole suunniteltu kilpailemaan?

Lisätietoja on luvassa 8. marraskuuta EICMA:ssa.

Lisätietoja on luvassa 8. marraskuuta EICMA:ssa.
Re: KTM 2012-2014?

Lisää infoa
http://www.1000ps.de/modellnews-2353468 ... eeride_350
Sama kääntäjällä
http://translate.google.com/translate?u ... l=de&tl=en
24hp 350cc 99kg katulaillinen
Tehoa saa varmasti lisää jos tarvis on.
Re: KTM 2012-2014?
En (enduro) nelaripiikistä tiedä ja vähän toivon ettei ktm sellaisia ikinä tekisikään, ennen sentään oli kotarillakin joku roti ettei aivan kelvottomia kamppeita tehty mutta onhan siellä jo duke 125 muutenkin kummajaisena.
Jos joku oli oikein tarkka, niin huomasi että tuo 350 freeride näyttää jakavan runkonsa sen sähkö-freeride mallin kanssa, yllättävää!
http://www.ktm.com/at/news-events/news/ ... e-350.html

Jos joku oli oikein tarkka, niin huomasi että tuo 350 freeride näyttää jakavan runkonsa sen sähkö-freeride mallin kanssa, yllättävää!
http://www.ktm.com/at/news-events/news/ ... e-350.html

-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: KTM 2012-2014?
Kyllä kyllä, mutta siinä vaiheessa KTM jättäisi huomioimatta yhden potenttiaalisen kohderyhmän, 16v kevarihemmot jotka ei halua 2T konetta riesakseen katuajoon. Useammalla merkillä on 4T kevarienska joten ihmettelen jos KTM ei halua ottaa omaa siivua tältä kohderyhmältä.meikä kirjoitti:En (enduro) nelaripiikistä tiedä ja vähän toivon ettei ktm sellaisia ikinä tekisikään, ennen sentään oli kotarillakin joku roti ettei aivan kelvottomia kamppeita tehty mutta onhan siellä jo duke 125 muutenkin kummajaisena.
Noi sähkökrossit on aika veikeitä vehkeitä, meillä on toisen merkin maahantuojan sähkökrossirata parin kilsan päässä ja aika vekkulin näköistä menoa. On kun DH-fillarilla mentäisiin tasamaalla kun pärinä puuttuu, sähkömoottorin suhinaa ja ketujen/katteiden räminää ja ketterän näköistä etenemistä.
Sähkökrossit tulee varmaan yleistymään ajan saatossa, radat ei tarvii ympäristölupia ja radan voi kyhätä kasaan melken mihin vaan, kyseinen rata on kylän keskustasta puolen kilsan päässä.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
jaa
- Viestit: 784
- Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
- Paikkakunta: Rauma
Re: KTM 2012-2014?
Toivottavasti nyt saavat edes vähän hiottua tuota uuden 350 freeriden painoa. Tämmöstä luki just äsken vielä KTM:n sivuilla: "Enduro riding has never been easier. The new KTM Freeride 350 unites extremely easy handling with a low seat height and outstanding ergonomics. Thanks to a minimal weight of only 995 kg, the rider is always completely in control, even on the toughest trails, whether it be rough terrain, narrow single tracks or wide gravel roads. The state-of-the-art 350 cm³ DOHC four-stroke engine, newly laid out especially for the Freeride 350 has proven to be the ideal drive unit for this vehicle concept and scores highly in every situation with controllable, torque-oriented performance characteristics." 
Ja onhan se hyvä, että käytetään valmiita mallipohjia, mutta olisiko hyvä olla ollut vähän miettiä mitä tietoja sivuille viedään. Sähkövehjaksen speksit: "Weight without fuel approx. 95 kg" Paljonkohan toi sähkö mahtaa painaa?
Pahoittelen oli ihan pakko.
Ja onhan se hyvä, että käytetään valmiita mallipohjia, mutta olisiko hyvä olla ollut vähän miettiä mitä tietoja sivuille viedään. Sähkövehjaksen speksit: "Weight without fuel approx. 95 kg" Paljonkohan toi sähkö mahtaa painaa?
Pahoittelen oli ihan pakko.
