TalviSuraus 18-20.3 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

-W-
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 6:05 pm
Pyörä: Dune RR
Paikkakunta: Jyvässeutu

Re: TalviSuraus 25-28.3 2010

Viesti Kirjoittaja -W- »

Mää voisin alustavasti taas ilmoittautua - jos siis tuolla pääsee mun möhköllä ja rallinastoilla eteenpäin (muutenkin kuin kantamalla)..? :roll:

Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta... :|
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 25-28.3 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot.

En saanut Päitsiä siirrettyä, niin taidan osanottaja kadon vuoksi perua TalviSurauksen tässä mittakaavassa :cry:

Täällä kuitenkin ajellaan,että jos mielenkiintoa on niin minä kyllä helposti varaan "pikkumökin"majoitukseen.

Olen itse itseni lomauttanut ko viikonlopuksi.

Ahti.
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: TalviSuraus 25-28.3 2010

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Dodii... Mitenkäs jos yritettäs tulevana talavena?? Mie voisin ilimoittua mukaan jos joku(lue Akui) ruppeis järkkäämään tapahtummaa?? Ruppeekko?
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: TalviSuraus 25-28.3 2010

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Jos se vaikka ruppeis, mieki voisin osallistua. Pistän husseen taskulampun keulille ja ajelen jääpiikeillä vähä aikaa kovasti ja ihmettelen sit miksi on niin liukasta :twisted: No ei, vaan eiköhän tuonne joku katukelponen talvi mopo löytys siihen mennessä.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus 25-28.3 2010

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Tulin just kotia,nyt jo parin Captain Morgan lasin jälkeen voin lupautua järjestelytoimikuntaan.

Järjestely pitää aloittaa samantien että ehditään siirtää Päitsi meidän viikonlopulta pois :lol: :lol:

Ei vaan,heitän kehiin 18-19 maaliskuuta? En tosin tiedä koska Päitsi on?

Ahti ja Adve.
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja canam »

Kalkun sivulla näytti olevan HMK SM 25.3.-11
Tuo on perjantai, joten päitsi alkaa silloin.
canam
HannuP
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 8:12 pm
Pyörä: exc 200
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja HannuP »

Pitäiskö olla valkokilpi vai tohtiiko osallistua pikkukotkalla ilman kilpeä?!?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot.

Ainakin viime talvena oli suunnitelmat ajella ihan yleisiä teitä "suurinosa" matkasta,ja samoin nyt,eli kyllä se kilpi ihan kiva olis

Ahti ja Adve.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn 8)

Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin :lol:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

ramirin kirjoitti:Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn 8)

Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin :lol:
Onnistuu helposti :mrgreen:

Ahti ja Adve
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja lturune »

Mie oon kanssa mukana niinku se muuan pukama...
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Täällä kiinnostusta saapua, tänävuonna on ukkoon tehty huoltoremonttia sinne tänne, taas sutkuilee eteenpäin... :mrgreen:
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja creative »

Päivä surautuksille mukana....
Jos ei tule työesteitä.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: TalviSuraus .3 2011

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot,

Morganit on haihtunu ja todellisuus iskee täysillä päin likaisia ajolaseja.

Suunnittelu on siis alkanut,
Olisko ajatusta jos varauduttais hätäsimpien kanssa aloittamaan jo perjantaina paikallis Surinoilla.

Siis kokoontuminen alkaisi to 17.3 2011 ja touhu jatkuisi su 20.3 2011 asti.

Kokoontumispaikka voisi olla KKKK;sta tuttu kennelmaja tai Chippewa Range Kiihtelysvaaran kylän pinnassa. Kauppaan ja tankille matkaa 2km http://chippewarange.net/

En ole ollut vielä Juhaan yhteydessä hinnoista mutta kaikki ajallaan,ja kuten linkin alta huomaatte,jos ei ajamalla saada selvyyttä,niin sitten vaan kaksintaistelut saunan jälkeen pystyyn :mrgreen:

Mulla mielessä perjantaille paikallisreittiä muutama sata kilometriä ja lauantaina vois surauttaa Kolin huipulle kattelee maisemia. Pakkasen sattuessa löytyy paikallisreittiä lauantaille toiset parisataa....

Tämä tänään Pudasjärven peukkupaarin pihasta.

Ahti ja Adve
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: TalviSuraus 17-20.3 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Käyttääköhän ne nuita vanhempia lc4:sia sähköhärkinä :lol:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Vastaa Viestiin