Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta...
TalviSuraus 18-20.3 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Mää voisin alustavasti taas ilmoittautua - jos siis tuolla pääsee mun möhköllä ja rallinastoilla eteenpäin (muutenkin kuin kantamalla)..? 
Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta...
Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta...
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Morot.
En saanut Päitsiä siirrettyä, niin taidan osanottaja kadon vuoksi perua TalviSurauksen tässä mittakaavassa
Täällä kuitenkin ajellaan,että jos mielenkiintoa on niin minä kyllä helposti varaan "pikkumökin"majoitukseen.
Olen itse itseni lomauttanut ko viikonlopuksi.
Ahti.
En saanut Päitsiä siirrettyä, niin taidan osanottaja kadon vuoksi perua TalviSurauksen tässä mittakaavassa
Täällä kuitenkin ajellaan,että jos mielenkiintoa on niin minä kyllä helposti varaan "pikkumökin"majoitukseen.
Olen itse itseni lomauttanut ko viikonlopuksi.
Ahti.
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Dodii... Mitenkäs jos yritettäs tulevana talavena?? Mie voisin ilimoittua mukaan jos joku(lue Akui) ruppeis järkkäämään tapahtummaa?? Ruppeekko?
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Jos se vaikka ruppeis, mieki voisin osallistua. Pistän husseen taskulampun keulille ja ajelen jääpiikeillä vähä aikaa kovasti ja ihmettelen sit miksi on niin liukasta
No ei, vaan eiköhän tuonne joku katukelponen talvi mopo löytys siihen mennessä.
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Tulin just kotia,nyt jo parin Captain Morgan lasin jälkeen voin lupautua järjestelytoimikuntaan.
Järjestely pitää aloittaa samantien että ehditään siirtää Päitsi meidän viikonlopulta pois
Ei vaan,heitän kehiin 18-19 maaliskuuta? En tosin tiedä koska Päitsi on?
Ahti ja Adve.
Järjestely pitää aloittaa samantien että ehditään siirtää Päitsi meidän viikonlopulta pois
Ei vaan,heitän kehiin 18-19 maaliskuuta? En tosin tiedä koska Päitsi on?
Ahti ja Adve.
Re: TalviSuraus .3 2011
Kalkun sivulla näytti olevan HMK SM 25.3.-11
Tuo on perjantai, joten päitsi alkaa silloin.
canam
Tuo on perjantai, joten päitsi alkaa silloin.
canam
Re: TalviSuraus .3 2011
Pitäiskö olla valkokilpi vai tohtiiko osallistua pikkukotkalla ilman kilpeä?!?
Re: TalviSuraus .3 2011
Morot.
Ainakin viime talvena oli suunnitelmat ajella ihan yleisiä teitä "suurinosa" matkasta,ja samoin nyt,eli kyllä se kilpi ihan kiva olis
Ahti ja Adve.
Ainakin viime talvena oli suunnitelmat ajella ihan yleisiä teitä "suurinosa" matkasta,ja samoin nyt,eli kyllä se kilpi ihan kiva olis
Ahti ja Adve.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: TalviSuraus .3 2011
Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn
Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin
Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: TalviSuraus .3 2011
Onnistuu helpostiramirin kirjoitti:Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn![]()
Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin
Ahti ja Adve
-
lturune
- Viestit: 123
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
- Pyörä: KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: TalviSuraus .3 2011
Mie oon kanssa mukana niinku se muuan pukama...
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: TalviSuraus .3 2011
Täällä kiinnostusta saapua, tänävuonna on ukkoon tehty huoltoremonttia sinne tänne, taas sutkuilee eteenpäin... 
Re: TalviSuraus .3 2011
Päivä surautuksille mukana....
Jos ei tule työesteitä.
Jos ei tule työesteitä.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: TalviSuraus .3 2011
Morot,
Morganit on haihtunu ja todellisuus iskee täysillä päin likaisia ajolaseja.
Suunnittelu on siis alkanut,
Olisko ajatusta jos varauduttais hätäsimpien kanssa aloittamaan jo perjantaina paikallis Surinoilla.
Siis kokoontuminen alkaisi to 17.3 2011 ja touhu jatkuisi su 20.3 2011 asti.
Kokoontumispaikka voisi olla KKKK;sta tuttu kennelmaja tai Chippewa Range Kiihtelysvaaran kylän pinnassa. Kauppaan ja tankille matkaa 2km http://chippewarange.net/
En ole ollut vielä Juhaan yhteydessä hinnoista mutta kaikki ajallaan,ja kuten linkin alta huomaatte,jos ei ajamalla saada selvyyttä,niin sitten vaan kaksintaistelut saunan jälkeen pystyyn
Mulla mielessä perjantaille paikallisreittiä muutama sata kilometriä ja lauantaina vois surauttaa Kolin huipulle kattelee maisemia. Pakkasen sattuessa löytyy paikallisreittiä lauantaille toiset parisataa....
Tämä tänään Pudasjärven peukkupaarin pihasta.
Ahti ja Adve
Morganit on haihtunu ja todellisuus iskee täysillä päin likaisia ajolaseja.
Suunnittelu on siis alkanut,
Olisko ajatusta jos varauduttais hätäsimpien kanssa aloittamaan jo perjantaina paikallis Surinoilla.
Siis kokoontuminen alkaisi to 17.3 2011 ja touhu jatkuisi su 20.3 2011 asti.
Kokoontumispaikka voisi olla KKKK;sta tuttu kennelmaja tai Chippewa Range Kiihtelysvaaran kylän pinnassa. Kauppaan ja tankille matkaa 2km http://chippewarange.net/
En ole ollut vielä Juhaan yhteydessä hinnoista mutta kaikki ajallaan,ja kuten linkin alta huomaatte,jos ei ajamalla saada selvyyttä,niin sitten vaan kaksintaistelut saunan jälkeen pystyyn
Mulla mielessä perjantaille paikallisreittiä muutama sata kilometriä ja lauantaina vois surauttaa Kolin huipulle kattelee maisemia. Pakkasen sattuessa löytyy paikallisreittiä lauantaille toiset parisataa....
Tämä tänään Pudasjärven peukkupaarin pihasta.
Ahti ja Adve
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: TalviSuraus 17-20.3 2011
Käyttääköhän ne nuita vanhempia lc4:sia sähköhärkinä 
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.