Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta...
TalviSuraus 18-20.3 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: TalviSuraus 25-28.3 2010
Mää voisin alustavasti taas ilmoittautua - jos siis tuolla pääsee mun möhköllä ja rallinastoilla eteenpäin (muutenkin kuin kantamalla)..? 
Ja alustavasti siksi että saattaapi pukata yksi "pakollinen" meno tuolle viikonlopulle, mut tällä hetkellä näyttäisi vapaalta...
Morot.
En saanut Päitsiä siirrettyä, niin taidan osanottaja kadon vuoksi perua TalviSurauksen tässä mittakaavassa
Täällä kuitenkin ajellaan,että jos mielenkiintoa on niin minä kyllä helposti varaan "pikkumökin"majoitukseen.
Olen itse itseni lomauttanut ko viikonlopuksi.
Ahti.
En saanut Päitsiä siirrettyä, niin taidan osanottaja kadon vuoksi perua TalviSurauksen tässä mittakaavassa
Täällä kuitenkin ajellaan,että jos mielenkiintoa on niin minä kyllä helposti varaan "pikkumökin"majoitukseen.
Olen itse itseni lomauttanut ko viikonlopuksi.
Ahti.
Dodii... Mitenkäs jos yritettäs tulevana talavena?? Mie voisin ilimoittua mukaan jos joku(lue Akui) ruppeis järkkäämään tapahtummaa?? Ruppeekko?
Jos se vaikka ruppeis, mieki voisin osallistua. Pistän husseen taskulampun keulille ja ajelen jääpiikeillä vähä aikaa kovasti ja ihmettelen sit miksi on niin liukasta
No ei, vaan eiköhän tuonne joku katukelponen talvi mopo löytys siihen mennessä.
Tulin just kotia,nyt jo parin Captain Morgan lasin jälkeen voin lupautua järjestelytoimikuntaan.
Järjestely pitää aloittaa samantien että ehditään siirtää Päitsi meidän viikonlopulta pois
Ei vaan,heitän kehiin 18-19 maaliskuuta? En tosin tiedä koska Päitsi on?
Ahti ja Adve.
Järjestely pitää aloittaa samantien että ehditään siirtää Päitsi meidän viikonlopulta pois
Ei vaan,heitän kehiin 18-19 maaliskuuta? En tosin tiedä koska Päitsi on?
Ahti ja Adve.
Re: TalviSuraus .3 2011
Kalkun sivulla näytti olevan HMK SM 25.3.-11
Tuo on perjantai, joten päitsi alkaa silloin.
canam
Tuo on perjantai, joten päitsi alkaa silloin.
canam
Pitäiskö olla valkokilpi vai tohtiiko osallistua pikkukotkalla ilman kilpeä?!?
Morot.
Ainakin viime talvena oli suunnitelmat ajella ihan yleisiä teitä "suurinosa" matkasta,ja samoin nyt,eli kyllä se kilpi ihan kiva olis
Ahti ja Adve.
Ainakin viime talvena oli suunnitelmat ajella ihan yleisiä teitä "suurinosa" matkasta,ja samoin nyt,eli kyllä se kilpi ihan kiva olis
Ahti ja Adve.
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn
Eli sisäpaikka ja umpihankitiimiin
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Onnistuu helpostiramirin kirjoitti:Jos kaikki tähdet on kohdillaan niin eihän sitä tie vaikka lähtis.. mut pitkämatkalaiset vaatii kunnon illanvieton (sauna ja avanto) samaansyssyyn![]()
Ahti ja Adve
-
lturune
- Pyörä: KTM 450 EXC
Mie oon kanssa mukana niinku se muuan pukama...
- Salemanteri
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Täällä kiinnostusta saapua, tänävuonna on ukkoon tehty huoltoremonttia sinne tänne, taas sutkuilee eteenpäin... 
Päivä surautuksille mukana....
Jos ei tule työesteitä.
Jos ei tule työesteitä.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Morot,
Morganit on haihtunu ja todellisuus iskee täysillä päin likaisia ajolaseja.
Suunnittelu on siis alkanut,
Olisko ajatusta jos varauduttais hätäsimpien kanssa aloittamaan jo perjantaina paikallis Surinoilla.
Siis kokoontuminen alkaisi to 17.3 2011 ja touhu jatkuisi su 20.3 2011 asti.
Kokoontumispaikka voisi olla KKKK;sta tuttu kennelmaja tai Chippewa Range Kiihtelysvaaran kylän pinnassa. Kauppaan ja tankille matkaa 2km http://chippewarange.net/
En ole ollut vielä Juhaan yhteydessä hinnoista mutta kaikki ajallaan,ja kuten linkin alta huomaatte,jos ei ajamalla saada selvyyttä,niin sitten vaan kaksintaistelut saunan jälkeen pystyyn
Mulla mielessä perjantaille paikallisreittiä muutama sata kilometriä ja lauantaina vois surauttaa Kolin huipulle kattelee maisemia. Pakkasen sattuessa löytyy paikallisreittiä lauantaille toiset parisataa....
Tämä tänään Pudasjärven peukkupaarin pihasta.
Ahti ja Adve
Morganit on haihtunu ja todellisuus iskee täysillä päin likaisia ajolaseja.
Suunnittelu on siis alkanut,
Olisko ajatusta jos varauduttais hätäsimpien kanssa aloittamaan jo perjantaina paikallis Surinoilla.
Siis kokoontuminen alkaisi to 17.3 2011 ja touhu jatkuisi su 20.3 2011 asti.
Kokoontumispaikka voisi olla KKKK;sta tuttu kennelmaja tai Chippewa Range Kiihtelysvaaran kylän pinnassa. Kauppaan ja tankille matkaa 2km http://chippewarange.net/
En ole ollut vielä Juhaan yhteydessä hinnoista mutta kaikki ajallaan,ja kuten linkin alta huomaatte,jos ei ajamalla saada selvyyttä,niin sitten vaan kaksintaistelut saunan jälkeen pystyyn
Mulla mielessä perjantaille paikallisreittiä muutama sata kilometriä ja lauantaina vois surauttaa Kolin huipulle kattelee maisemia. Pakkasen sattuessa löytyy paikallisreittiä lauantaille toiset parisataa....
Tämä tänään Pudasjärven peukkupaarin pihasta.
Ahti ja Adve
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Re: TalviSuraus 17-20.3 2011
Käyttääköhän ne nuita vanhempia lc4:sia sähköhärkinä 
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.