Oulun seudun päristelyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
pkilpo
Viestit: 1434
Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Paikkakunta: Kempele

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja pkilpo »

rainerb kirjoitti: Eihän tuo sinun mopo ole edes ravassa. Mitä kautta sinä tulit - helikopterillako?
Joo :lol: no eipä tuo kivikko ja mutakohdat paljoa mopoa sotkenu. Ihan kelkkareittiä pitkin miten sinne kyltit näytti. Matkalla satoi mennessä ja tullessa mutta kasinolla
oli ihan hienot kelit. Takasin tullessa meinas jäädä kiinni mutaikkoon, mutta ei tarvinnu kuitenkaan pyörän selästä nousta.
Ihan hauskoja pätkiä oli myös kiiminki-haukiputaan tieltä haukipudas-oulu tielle. 150kilsaa tuli kempeleestä madekosken kautta-valkiasjärvi-kiimimgintie jne-
Kuraköröttelijä
ekes
Viestit: 368
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 6:59 pm
Pyörä: Desert Express
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja ekes »

rainerb kirjoitti: Huomenna joskus 17 aikoihin "huonokuntoisten kuskien ja sileärenkaisten pyörien sakki" käynee siellä... Jos päästään. :roll: Jos tuntuu, että kuvaus sopii (ainakin toinen), niin lähtö on klo 16 Herukan Shelliltä.
ARGH!!
Tuo keikka kiinnostaisi kyllä ja sopisin varmasti porukkaankin........mutta ei, eiku töihin vaan telekommunikaatioteknologiateollisuuden orjaksi......kyllä nyt sylettää! :x
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja rainerb »

ekes kirjoitti:
rainerb kirjoitti: Huomenna joskus 17 aikoihin "huonokuntoisten kuskien ja sileärenkaisten pyörien sakki" käynee siellä... Jos päästään. :roll: Jos tuntuu, että kuvaus sopii (ainakin toinen), niin lähtö on klo 16 Herukan Shelliltä.
ARGH!!
Tuo keikka kiinnostaisi kyllä ja sopisin varmasti porukkaankin........mutta ei, eiku töihin vaan telekommunikaatioteknologiateollisuuden orjaksi......kyllä nyt sylettää! :x

Joo, mä oon nähnyt sun renkaat... Joku raja kuiteski tässäkin. Sut joutuu hinaamaan vaijereilla pois 5 cm lätäköistä. :lol:
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
ekes
Viestit: 368
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 6:59 pm
Pyörä: Desert Express
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja ekes »

rainerb kirjoitti: Joo, mä oon nähnyt sun renkaat... Joku raja kuiteski tässäkin. Sut joutuu hinaamaan vaijereilla pois 5 cm lätäköistä. :lol:
Eeeeih!! Tämähän on selvää rengasrasismia! :lol: :lol: :lol:
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja rainerb »

ekes kirjoitti:
rainerb kirjoitti: Joo, mä oon nähnyt sun renkaat... Joku raja kuiteski tässäkin. Sut joutuu hinaamaan vaijereilla pois 5 cm lätäköistä. :lol:
Eeeeih!! Tämähän on selvää rengasrasismia! :lol: :lol: :lol:

No, vahinko kiertää. Minä "viisaana" (=laiskana) miehenä jätin rengasjumpan loppuosan tälle päivälle. Suitsaan tuli tiukempi takajousi, ja oli tarkoitus vaihtaa hiihtoliiton hyväksymä takarengas kunnon kouhijaan. Vaan sepä ei halunnutkaan irrota käsipelein. Tuolla pihalla mopo nyt seisoo ilman takarengasta. Toivottavasti porukalla oli kivaa kasinolla :evil: Kävin kokoontumis-Shellillä mutkan au**lla (kun asun tässä muutaman sadan metrin päässä) ja oli sinne puolisen tusinaa innokasta surauttelijaa tullut.

Minä olen näemmä parempi agitaattori kuin tekijä. :oops:
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Jari
Viestit: 632
Liittynyt: La Syys 25, 2004 2:13 pm
Pyörä: -

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Jari »

Kivaahan tuolla oli, nappulat oli tarpeen. Pyörät kiskottiin porukalla kasinolle ja sieltä pois. Syksyisen kosteat tiet alkavat olla petollisen liukkaita, kotimatkalle sattuneet pari sammaleista pätkää meinasivat yllättää kuskin.
ekes
Viestit: 368
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 6:59 pm
Pyörä: Desert Express
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja ekes »

Aikas mielenkiintoisen näköistä mäskiä. Tuollaisella alustalla ja sadekelillä Tourancet on aivan loistava valinta.............vai oliko se sittenkin luistava...... :P
Avatar
Teppi
Viestit: 586
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Kasinolla käytiin kuuden mopon voimin + yksi mersu mikä tosin kurvasi jo Shelliltä kotiin.
Kunnialla selvittiin, meikä palatessa kaatuili sinne tänne mikä nyt mitään uutta ole :lol:
Kotareita ei näkynyt, keli olikin aika haastava 8) .

-Tero
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...

https://www.kuraukot.fi/
DR Markku
Viestit: 575
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 11:04 am
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri
Paikkakunta: Muhos

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Jokaisen pitäs aina joskus palata nuitten perusasioitten äärelle, että se osaakin olla mukavaa myllätä tuommosessa mutakuopassa. 8)
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Tase »

Teppi kirjoitti:Kotareita ei näkynyt, keli olikin aika haastava 8) .
-Tero
Joo, ei sitä tohdi tuollaisille reissuille lähteä :shock:
Avatar
Jari S
Viestit: 1148
Liittynyt: To Elo 30, 2007 2:27 am
Pyörä: Haussa
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Kivaa oli, kiitos pyörän nosto/veto avusta! Ja kiitos Teppi:lle vetomiehenä olosta!
Mielenkiintoista pätkää moneen makuun(ja hajuun :lol: ).
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Eikä mersumiestä harmita ollenkaan... :evil: Vieläkin on sitten tuo käymättä. Ja kun noin hauskaakin oli!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Avatar
Mazza
Viestit: 170
Liittynyt: La Kesä 12, 2010 6:53 pm
Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Mazza »

Ja kolmen mopon porukalla käytiin Kempeleen ja Mourunkijärven suunnilla metsäautoteitä (ja vähän soitakin) päristelemässä:

Kuva

Kuva
Tepe
Viestit: 77
Liittynyt: La Marras 04, 2006 9:40 am
Pyörä: 690
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja Tepe »

Kiitoksia porukalle minunkin puolestani, onpahan taas yx paikka lisää tiedossa
mihin voi mopon käydä upottamassa.
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: Oulun seudun päristelyt

Viesti Kirjoittaja ATC »

Mazza kirjoitti:Ja kolmen mopon porukalla käytiin Kempeleen ja Mourunkijärven suunnilla metsäautoteitä (ja vähän soitakin) päristelemässä:
Onneksi ette olleet Oulun puolella. Kuvista tunnistaa kilvet, kaikkia ei kannata huudella julkisesti saattaa tulla sanktioita. :roll:
Samalla suunnalla oli Wanhan rytmiryhmäkin, mutta pysyimme visusti teillä, toki sittenkin tuli muutama enkelinkuva ja Siikajoella joutui yksi jäsen luovuttamaan leikin kesken. Susikaarron kasteen sai eräs uusi kuski ja vaikka Susikaarto päästikin vähällä, niin Voitie otti omansa siitäkin edestä.
Tenereen olen koko ajan vain enemmän tyytyväinen, sitä tuntee hetkittäin jopa vievänsä pyörää eikä toisin päin, saattaa se tosin vain tuntua siltä... :wink:
Weteraani kurapyöräilijä
Vastaa Viestiin