rainerb kirjoitti:
Eihän tuo sinun mopo ole edes ravassa. Mitä kautta sinä tulit - helikopterillako?
Joo no eipä tuo kivikko ja mutakohdat paljoa mopoa sotkenu. Ihan kelkkareittiä pitkin miten sinne kyltit näytti. Matkalla satoi mennessä ja tullessa mutta kasinolla
oli ihan hienot kelit. Takasin tullessa meinas jäädä kiinni mutaikkoon, mutta ei tarvinnu kuitenkaan pyörän selästä nousta.
Ihan hauskoja pätkiä oli myös kiiminki-haukiputaan tieltä haukipudas-oulu tielle. 150kilsaa tuli kempeleestä madekosken kautta-valkiasjärvi-kiimimgintie jne-
rainerb kirjoitti:
Huomenna joskus 17 aikoihin "huonokuntoisten kuskien ja sileärenkaisten pyörien sakki" käynee siellä... Jos päästään. Jos tuntuu, että kuvaus sopii (ainakin toinen), niin lähtö on klo 16 Herukan Shelliltä.
ARGH!!
Tuo keikka kiinnostaisi kyllä ja sopisin varmasti porukkaankin........mutta ei, eiku töihin vaan telekommunikaatioteknologiateollisuuden orjaksi......kyllä nyt sylettää!
rainerb kirjoitti:
Huomenna joskus 17 aikoihin "huonokuntoisten kuskien ja sileärenkaisten pyörien sakki" käynee siellä... Jos päästään. Jos tuntuu, että kuvaus sopii (ainakin toinen), niin lähtö on klo 16 Herukan Shelliltä.
ARGH!!
Tuo keikka kiinnostaisi kyllä ja sopisin varmasti porukkaankin........mutta ei, eiku töihin vaan telekommunikaatioteknologiateollisuuden orjaksi......kyllä nyt sylettää!
Joo, mä oon nähnyt sun renkaat... Joku raja kuiteski tässäkin. Sut joutuu hinaamaan vaijereilla pois 5 cm lätäköistä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
rainerb kirjoitti:
Joo, mä oon nähnyt sun renkaat... Joku raja kuiteski tässäkin. Sut joutuu hinaamaan vaijereilla pois 5 cm lätäköistä.
Eeeeih!! Tämähän on selvää rengasrasismia!
No, vahinko kiertää. Minä "viisaana" (=laiskana) miehenä jätin rengasjumpan loppuosan tälle päivälle. Suitsaan tuli tiukempi takajousi, ja oli tarkoitus vaihtaa hiihtoliiton hyväksymä takarengas kunnon kouhijaan. Vaan sepä ei halunnutkaan irrota käsipelein. Tuolla pihalla mopo nyt seisoo ilman takarengasta. Toivottavasti porukalla oli kivaa kasinolla Kävin kokoontumis-Shellillä mutkan au**lla (kun asun tässä muutaman sadan metrin päässä) ja oli sinne puolisen tusinaa innokasta surauttelijaa tullut.
Minä olen näemmä parempi agitaattori kuin tekijä.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Kivaahan tuolla oli, nappulat oli tarpeen. Pyörät kiskottiin porukalla kasinolle ja sieltä pois. Syksyisen kosteat tiet alkavat olla petollisen liukkaita, kotimatkalle sattuneet pari sammaleista pätkää meinasivat yllättää kuskin.
Aikas mielenkiintoisen näköistä mäskiä. Tuollaisella alustalla ja sadekelillä Tourancet on aivan loistava valinta.............vai oliko se sittenkin luistava......
Kasinolla käytiin kuuden mopon voimin + yksi mersu mikä tosin kurvasi jo Shelliltä kotiin.
Kunnialla selvittiin, meikä palatessa kaatuili sinne tänne mikä nyt mitään uutta ole
Kotareita ei näkynyt, keli olikin aika haastava .
-Tero
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...
Mazza kirjoitti:Ja kolmen mopon porukalla käytiin Kempeleen ja Mourunkijärven suunnilla metsäautoteitä (ja vähän soitakin) päristelemässä:
Onneksi ette olleet Oulun puolella. Kuvista tunnistaa kilvet, kaikkia ei kannata huudella julkisesti saattaa tulla sanktioita.
Samalla suunnalla oli Wanhan rytmiryhmäkin, mutta pysyimme visusti teillä, toki sittenkin tuli muutama enkelinkuva ja Siikajoella joutui yksi jäsen luovuttamaan leikin kesken. Susikaarron kasteen sai eräs uusi kuski ja vaikka Susikaarto päästikin vähällä, niin Voitie otti omansa siitäkin edestä.
Tenereen olen koko ajan vain enemmän tyytyväinen, sitä tuntee hetkittäin jopa vievänsä pyörää eikä toisin päin, saattaa se tosin vain tuntua siltä...