Omassa mopossa on tällä hetkelllä avaraputki, dynojet ja ilmaboxi olis tarkotus puhkoa... millasella suuttimella neulan asennolla yms. kannattas lähtee liikkeelle? mahtuuko kaasari lähteen irti ilman takahäkin/ilmaboxin irrotusta?
dr-z 400 S/M vakio kaasarin säätötoimenpiteet........
Valvoja: Moderaattorit
dr-z 400 S/M vakio kaasarin säätötoimenpiteet........
Avasin tämmösen ketjun koska arvelen että on muitakin kohtalotovereita joilla ei vielä ole FCR:rrää
Omassa mopossa on tällä hetkelllä avaraputki, dynojet ja ilmaboxi olis tarkotus puhkoa... millasella suuttimella neulan asennolla yms. kannattas lähtee liikkeelle? mahtuuko kaasari lähteen irti ilman takahäkin/ilmaboxin irrotusta?
Omassa mopossa on tällä hetkelllä avaraputki, dynojet ja ilmaboxi olis tarkotus puhkoa... millasella suuttimella neulan asennolla yms. kannattas lähtee liikkeelle? mahtuuko kaasari lähteen irti ilman takahäkin/ilmaboxin irrotusta?
3*3 modi pitää heti tehdä, on lainvastaista ajaa DRZlla jossa on snorkkeli vielä paikoillaan 
Säädöt täältä: http://drz.info/drz/ eli mj=142,5 pj=25 ja neula 4. lovi.
Kaasaria on erittäin haasteellista irroittaa ilman että on siirräyttänyt takahäkkiä. Löysää takahäkin alapultteja ja irroita yläpultti. Takahäkki pääsee tällöin nyrjähtämään vähän alemmas ja ilmatorvi irtoaa kaasarista. Nyt kaasari mahtuu poies. Öljyboxin ja regulaattorin irrotus antaa lisätilaa.
Säädöt täältä: http://drz.info/drz/ eli mj=142,5 pj=25 ja neula 4. lovi.
Kaasaria on erittäin haasteellista irroittaa ilman että on siirräyttänyt takahäkkiä. Löysää takahäkin alapultteja ja irroita yläpultti. Takahäkki pääsee tällöin nyrjähtämään vähän alemmas ja ilmatorvi irtoaa kaasarista. Nyt kaasari mahtuu poies. Öljyboxin ja regulaattorin irrotus antaa lisätilaa.
kattelin tuolta dynojetin ohjeesta dr-z sm:lle että pitäs käyttää jopa 155 suutinta
http://www.dynojet.com/pdf/3110.pdf
http://www.dynojet.com/pdf/3110.pdf
Juuri näin, DJ kitissä on liian pienet pääsuutimet. Onneksi vakio sattuu olemaan 142,5 myös vakio tk-suutin eli 22,5 on ihan käypänen dj neulan ja 3*3 aukon kanssa (seossruuvista sitten vähän enemmän). Homma on kyllä selostettu aikas tarkasti tuolla drz.infossa, en tiedä miten sen voisi selvemmin sanoa paitsi kääntämällä suomeksi.
edit: ai perskuta, multahan aivan unohtu että SM:n säädöt poikkeaa ässästä. Mikäköhän siihenkin on muka syynä
edit2: Nakkilan pyörästä onnistuin ostamaan Mikunin suuttimia.
edit3 Dynojetin ohje näyttää nyt kattavan 3*3 aukonkin ja listan mukaan siinä pitäisi olla isotkin suuttimet mukana. Ohje näyttää olevan ajan tasalla, kannattaa noudattaa.
edit: ai perskuta, multahan aivan unohtu että SM:n säädöt poikkeaa ässästä. Mikäköhän siihenkin on muka syynä
edit2: Nakkilan pyörästä onnistuin ostamaan Mikunin suuttimia.
edit3 Dynojetin ohje näyttää nyt kattavan 3*3 aukonkin ja listan mukaan siinä pitäisi olla isotkin suuttimet mukana. Ohje näyttää olevan ajan tasalla, kannattaa noudattaa.
Tolla DRZ-S:n jettikitin neulalla toi 142,5 pääsuutin on auttamatta liian pieni (kokemusta on). Mä suosittelisin kokeilemaan vaikka 147,5 tai 150. Mulla meni ainakin ton vakiopaskan säätelyyn ihan tyystin hermot ja hommasin FCR:n. Suosittelen. Pidät nenänvalkaisukuukauden ja sillä rahalla jo ostat tollasen.
Mulla meni ainakin ton vakiopaskan säätelyyn ihan tyystin hermot ja hommasin FCR:n. Suosittelen. Pidät nenänvalkaisukuukauden ja sillä rahalla jo ostat tollasen.[/quote]
aika paljon otat kuppia jos kuukauden raittius riittää FCR:ään
no asiaa kyllä puhut mutta ymmärtääkseni uusi maksaa tarpeineen 5-6 satkua!? käytettyjen kanssa aika hiljasta.......
no asiaa kyllä puhut mutta ymmärtääkseni uusi maksaa tarpeineen 5-6 satkua!? käytettyjen kanssa aika hiljasta.......
Niin joo yks tuttu oli tehnyt vakiokaasarille sen 3x3-modin ja vaihtanu pääsuuttimeks 155 ja tk-suuttimeks 27.5 ja kyllä se mun mielestä toimi ihan hyvin. Hintaa tulee tolle modille 10e ja kulkee ihan helkkaristi paremmin. Varoiks voi kokeilla kyllä isompiakin pääsuuttimia.
-> Se dynojet on ihan yhtä tyhjän kanssa mun mielestä, tolla pääsee about samaan lopputulokseen.
-> Se dynojet on ihan yhtä tyhjän kanssa mun mielestä, tolla pääsee about samaan lopputulokseen.
Joo tänään kävin ajeleen vaikea sanoa kasvoko tehot ku viime ajokerrasta puolvuotta
no äänet on ainakin makeet, vähänkin kun moottorilla jarruttaa röpisee kivasti
ja ihmiset tuijottaa
155 pääsuutin ja dynojetin neula 4 lovessa. seosruuvin säätö tuntus vaikuttavan aika paljon, täytyy vielä säädellä....
155 pääsuutin ja dynojetin neula 4 lovessa. seosruuvin säätö tuntus vaikuttavan aika paljon, täytyy vielä säädellä....