Suzuki DR 650 SE
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Suzuki DR 650 SE
mulla on toinen ruuvi syltänny pahasti ei saa helpolla sitä murikkaa irti...saa kai sen pois pelistä niistä johdoista? laitetaanko johdot yhteen vai kokonaan irti, kumminpäin se toimii?
-
Darra650SE
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Kesä 04, 2009 1:13 am
- Pyörä: Suzuki DR 650SE
Re: Suzuki DR 650 SE
Ois ihan mukava löytää jotain tiukkaa faktaakin sen katkaisijan vaikutuksesta. Huoltomanuskastakaan ei löytynyt kuin tieto miten se todetaan yleismittarilla ehjäksi..
Ja voit sen katkaisijan ottaa pois käytöstä kummalla tavalla tahansa, joko jättää johdot irti tai liittää johdot yhteen. Sitä en osaa sanoa kumpi on kannattavampi tapa.. Joko sytytys aikaistuu tai myöhentyy johdot liittämällä, siitä kumpi tapahtuu, ois ihan kiva saada faktatietoa.
Ja voit sen katkaisijan ottaa pois käytöstä kummalla tavalla tahansa, joko jättää johdot irti tai liittää johdot yhteen. Sitä en osaa sanoa kumpi on kannattavampi tapa.. Joko sytytys aikaistuu tai myöhentyy johdot liittämällä, siitä kumpi tapahtuu, ois ihan kiva saada faktatietoa.
Re: Suzuki DR 650 SE
VINKKEJÄ?
pyöräni on dr 650 se 96. siinä on nyt tm40, yoshimura, twinair filtteri ja koko boxin etukansi leikattu pois, eli se jesse kientecin boxi modaus. tilasin kaasarin hesleriltä ja sisällä oli 25 ja 135 suuttimet, ilmaruuvi 1.5 kiekkaa auki.Neulasta en tiedä. Pyörä kulkee pintakaasulla ok, mutta kun runttaan kaasunpohjaan, niin imuäänet kyllä kovenevat, mutta pyörä kiihtyy tosi huonosti! jotenkin tukehtuu,onko vinkkejä? Säädin sen kiihdytyspumpun ruuvin aivan pohjaan, jolloin mopo alkoi keuliman ykkösellä, mutta edelleen tasakasulta kun vetäsen kaasun pohjaan, niin pyörä tukehtuu,varsinkin kun pyörää vedättää isolla pykälällä
kiitoksia jo etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille:)
_________________
pyöräni on dr 650 se 96. siinä on nyt tm40, yoshimura, twinair filtteri ja koko boxin etukansi leikattu pois, eli se jesse kientecin boxi modaus. tilasin kaasarin hesleriltä ja sisällä oli 25 ja 135 suuttimet, ilmaruuvi 1.5 kiekkaa auki.Neulasta en tiedä. Pyörä kulkee pintakaasulla ok, mutta kun runttaan kaasunpohjaan, niin imuäänet kyllä kovenevat, mutta pyörä kiihtyy tosi huonosti! jotenkin tukehtuu,onko vinkkejä? Säädin sen kiihdytyspumpun ruuvin aivan pohjaan, jolloin mopo alkoi keuliman ykkösellä, mutta edelleen tasakasulta kun vetäsen kaasun pohjaan, niin pyörä tukehtuu,varsinkin kun pyörää vedättää isolla pykälällä
kiitoksia jo etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille:)
_________________
"Pääsiskö tuosta?"
-
Darra650SE
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Kesä 04, 2009 1:13 am
- Pyörä: Suzuki DR 650SE
Re: Suzuki DR 650 SE
Äkkiseltään tuo 135 suutin tuntuu pieneltä. Esimerkiksi jenkkibensaan verrattuna suomessa myytävä soppa on huomattavasti happirikkaampaa ja korkeaoktaanisempaa (varmaan 98:lla suurin osa ajaa), eli jenkkibensaan verrattuna sytytys saa olla myöhäisemmällä ja soppaa saa mennä enemmän..Tomppa kirjoitti:VINKKEJÄ?
pyöräni on dr 650 se 96. siinä on nyt tm40, yoshimura, twinair filtteri ja koko boxin etukansi leikattu pois, eli se jesse kientecin boxi modaus. tilasin kaasarin hesleriltä ja sisällä oli 25 ja 135 suuttimet, ilmaruuvi 1.5 kiekkaa auki.Neulasta en tiedä. Pyörä kulkee pintakaasulla ok, mutta kun runttaan kaasunpohjaan, niin imuäänet kyllä kovenevat, mutta pyörä kiihtyy tosi huonosti! jotenkin tukehtuu,onko vinkkejä? Säädin sen kiihdytyspumpun ruuvin aivan pohjaan, jolloin mopo alkoi keuliman ykkösellä, mutta edelleen tasakasulta kun vetäsen kaasun pohjaan, niin pyörä tukehtuu,varsinkin kun pyörää vedättää isolla pykälällä
kiitoksia jo etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille:)
_________________
Orggissuutinhan on 140 (vai 142:ko se oli), toki eri kaasutin kysymyksessä, mutta saman verran sitä soppaa menee molemmilla kaasareilla täyskaasulla, jos suuttimet ovat samankokoiset, ja harvoin nämä menopelit tehtaan jäljiltä liian rikkaalla käyvät.
Hengitystä kun olet parantanut, niin silloin pitää saada lisää soppaakin, ja kaikkein parhaimpaan tulokseen pääsee jos käyttää moponsa penkissä & osaavan jantterin säädettävänä.
E: Minkä väriset tulpat? Jos ovat valkoiset niin laihalla käy.
E2: Näyttää tuo kiihdytyspumpullisen suoravetokaasarin säätäminen olevan sen sortin hommaa ettei se ookkaan ihan yksinkertasta
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... t=laihalla
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: Suzuki DR 650 SE
Mageet valssit
hyvä että tulivat ehjänä perille.
Kalle
Kalle
Lisää urkua monitoriin...
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: Suzuki DR 650 SE
Vittiläinen, mulla ois ollu vielä musta supermoto etulokari ylimääräisenä, jos on täällä päin käyntiä niin saat sen samaan pakettiin...jalu78 kirjoitti:Päivitystä...
Kalle
Lisää urkua monitoriin...
Re: Suzuki DR 650 SE
Pidetäämpä mielessä...kalle j kirjoitti:Vittiläinen, mulla ois ollu vielä musta supermoto etulokari ylimääräisenä, jos on täällä päin käyntiä niin saat sen samaan pakettiin...Kalle
-
dq
- Viestit: 406
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 8:35 pm
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
- Paikkakunta: Naantali
Re: Suzuki DR 650 SE
Voi paska, itselläkin motovanteet hankintalistalla ja hihittelin taannoin jalun ostoilmoitusta, ettei tästä maasta keltään tämmösen navoille tehtyjä motovanteita myytäväksi asti ole. Nenille tuli rankasti.
Komiat on.
TM40 tilattu ABP:ltä, saas nähdä koska pääsee asentamaan. Siellä oli btw vielä 299,- posteineen, Hessleriltä oli aikomus hankkia mutta ovat nostaneet hintaa aika reippaasti.
TM40 tilattu ABP:ltä, saas nähdä koska pääsee asentamaan. Siellä oli btw vielä 299,- posteineen, Hessleriltä oli aikomus hankkia mutta ovat nostaneet hintaa aika reippaasti.
Re: Suzuki DR 650 SE
Jalun pyörä näyttää hyvältä, mutta sulla on ketjut liian kireällä. Älä riko soivaa peliä suotta!
En katsele pyörää motomiehen silmin ja minusta tuo etulokari sopii tuon etuvanteen kanssa todella hyvin. Tämä on siis ainoastaan minun mielipide!
Hieno
En katsele pyörää motomiehen silmin ja minusta tuo etulokari sopii tuon etuvanteen kanssa todella hyvin. Tämä on siis ainoastaan minun mielipide!
Hieno
Re: Suzuki DR 650 SE
ketjut meni liian tiukalla ne on löysätty, etulokasuojaa mietitään vielä tuo orkkis on jotenki härkin näköinen jokainen saa ite päättää onko hyvällä vai huonolla tavalla. ei ole ainakaan vielä tulossa ufon tai polisportin tusinalokaria. perää on nyt nostettu pykälä ylöspäin, toiset peilit ois kaverilla jotku ktm replicat, eri maski mietinnässä, minivilkut ym pientä. pikkuhiljaa laittelen...Orkkisvanteet löytyy varastosta ja uudet bilteman nappulakumit ovat myös hankintalistalla että kyllä tällä vielä paskakin lentää jos haluttaa 
Re: Suzuki DR 650 SE
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: Suzuki DR 650 SE
kattos pirua, IMS:n tankkiin ois tarrat. Täytyypä melkein tilata, se vaan on jotenkin liian valkoinen muuten...
Lisää urkua monitoriin...
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: Suzuki DR 650 SE
No eipäs taija tarvitakkaan tilata, ei pysy kuulemma kunnolla paikallaan,ovat ADVriderilla kokeilleet jo, täytyy väkästellä ite jotain ja kokeilla.kalle j kirjoitti:kattos pirua, IMS:n tankkiin ois tarrat. Täytyypä melkein tilata, se vaan on jotenkin liian valkoinen muuten...
Lisää urkua monitoriin...
-
Syke
- Viestit: 1565
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: Suzuki DR 650 SE
Suosittelen kysymään mittatilaustyönä kotimaasta eli Hart tapes olisi firma.
Saattaa jopa tulla halvemmaksi ja persoonallisemmaksi
Saattaa jopa tulla halvemmaksi ja persoonallisemmaksi
Braa-aab!