Suzuki DR 650 SE

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jalu78
Viestit: 70
Liittynyt: La Touko 24, 2008 7:32 pm
Pyörä: SM950R
Paikkakunta: Oulu

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

mulla on toinen ruuvi syltänny pahasti ei saa helpolla sitä murikkaa irti...saa kai sen pois pelistä niistä johdoista? laitetaanko johdot yhteen vai kokonaan irti, kumminpäin se toimii?
Darra650SE
Viestit: 5
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 1:13 am
Pyörä: Suzuki DR 650SE

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Darra650SE »

Ois ihan mukava löytää jotain tiukkaa faktaakin sen katkaisijan vaikutuksesta. Huoltomanuskastakaan ei löytynyt kuin tieto miten se todetaan yleismittarilla ehjäksi..

Ja voit sen katkaisijan ottaa pois käytöstä kummalla tavalla tahansa, joko jättää johdot irti tai liittää johdot yhteen. Sitä en osaa sanoa kumpi on kannattavampi tapa.. Joko sytytys aikaistuu tai myöhentyy johdot liittämällä, siitä kumpi tapahtuu, ois ihan kiva saada faktatietoa.
Tomppa
Viestit: 29
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 2:15 pm
Pyörä: nx 650
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

VINKKEJÄ?

pyöräni on dr 650 se 96. siinä on nyt tm40, yoshimura, twinair filtteri ja koko boxin etukansi leikattu pois, eli se jesse kientecin boxi modaus. tilasin kaasarin hesleriltä ja sisällä oli 25 ja 135 suuttimet, ilmaruuvi 1.5 kiekkaa auki.Neulasta en tiedä. Pyörä kulkee pintakaasulla ok, mutta kun runttaan kaasunpohjaan, niin imuäänet kyllä kovenevat, mutta pyörä kiihtyy tosi huonosti! jotenkin tukehtuu,onko vinkkejä? Säädin sen kiihdytyspumpun ruuvin aivan pohjaan, jolloin mopo alkoi keuliman ykkösellä, mutta edelleen tasakasulta kun vetäsen kaasun pohjaan, niin pyörä tukehtuu,varsinkin kun pyörää vedättää isolla pykälällä

kiitoksia jo etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille:)

_________________
"Pääsiskö tuosta?"
Darra650SE
Viestit: 5
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 1:13 am
Pyörä: Suzuki DR 650SE

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Darra650SE »

Tomppa kirjoitti:VINKKEJÄ?

pyöräni on dr 650 se 96. siinä on nyt tm40, yoshimura, twinair filtteri ja koko boxin etukansi leikattu pois, eli se jesse kientecin boxi modaus. tilasin kaasarin hesleriltä ja sisällä oli 25 ja 135 suuttimet, ilmaruuvi 1.5 kiekkaa auki.Neulasta en tiedä. Pyörä kulkee pintakaasulla ok, mutta kun runttaan kaasunpohjaan, niin imuäänet kyllä kovenevat, mutta pyörä kiihtyy tosi huonosti! jotenkin tukehtuu,onko vinkkejä? Säädin sen kiihdytyspumpun ruuvin aivan pohjaan, jolloin mopo alkoi keuliman ykkösellä, mutta edelleen tasakasulta kun vetäsen kaasun pohjaan, niin pyörä tukehtuu,varsinkin kun pyörää vedättää isolla pykälällä

kiitoksia jo etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille:)

_________________
Äkkiseltään tuo 135 suutin tuntuu pieneltä. Esimerkiksi jenkkibensaan verrattuna suomessa myytävä soppa on huomattavasti happirikkaampaa ja korkeaoktaanisempaa (varmaan 98:lla suurin osa ajaa), eli jenkkibensaan verrattuna sytytys saa olla myöhäisemmällä ja soppaa saa mennä enemmän..
Orggissuutinhan on 140 (vai 142:ko se oli), toki eri kaasutin kysymyksessä, mutta saman verran sitä soppaa menee molemmilla kaasareilla täyskaasulla, jos suuttimet ovat samankokoiset, ja harvoin nämä menopelit tehtaan jäljiltä liian rikkaalla käyvät.

Hengitystä kun olet parantanut, niin silloin pitää saada lisää soppaakin, ja kaikkein parhaimpaan tulokseen pääsee jos käyttää moponsa penkissä & osaavan jantterin säädettävänä.

E: Minkä väriset tulpat? Jos ovat valkoiset niin laihalla käy.

E2: Näyttää tuo kiihdytyspumpullisen suoravetokaasarin säätäminen olevan sen sortin hommaa ettei se ookkaan ihan yksinkertasta :mrgreen:

http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... t=laihalla
jalu78
Viestit: 70
Liittynyt: La Touko 24, 2008 7:32 pm
Pyörä: SM950R
Paikkakunta: Oulu

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

Päivitystä...
Liitteet
Kuva007.jpg
Kuva006.jpg
Kuva008.jpg
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Mageet valssit ;) hyvä että tulivat ehjänä perille.

Kalle
Lisää urkua monitoriin...
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja kalle j »

jalu78 kirjoitti:Päivitystä...
Vittiläinen, mulla ois ollu vielä musta supermoto etulokari ylimääräisenä, jos on täällä päin käyntiä niin saat sen samaan pakettiin...

Kalle
Lisää urkua monitoriin...
jalu78
Viestit: 70
Liittynyt: La Touko 24, 2008 7:32 pm
Pyörä: SM950R
Paikkakunta: Oulu

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

kalle j kirjoitti:Vittiläinen, mulla ois ollu vielä musta supermoto etulokari ylimääräisenä, jos on täällä päin käyntiä niin saat sen samaan pakettiin...Kalle
Pidetäämpä mielessä...
dq
Viestit: 406
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 8:35 pm
Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
Paikkakunta: Naantali

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja dq »

Voi paska, itselläkin motovanteet hankintalistalla ja hihittelin taannoin jalun ostoilmoitusta, ettei tästä maasta keltään tämmösen navoille tehtyjä motovanteita myytäväksi asti ole. Nenille tuli rankasti. :lol: Komiat on.

TM40 tilattu ABP:ltä, saas nähdä koska pääsee asentamaan. Siellä oli btw vielä 299,- posteineen, Hessleriltä oli aikomus hankkia mutta ovat nostaneet hintaa aika reippaasti.
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Jalun pyörä näyttää hyvältä, mutta sulla on ketjut liian kireällä. Älä riko soivaa peliä suotta!

En katsele pyörää motomiehen silmin ja minusta tuo etulokari sopii tuon etuvanteen kanssa todella hyvin. Tämä on siis ainoastaan minun mielipide!

Hieno 8)
jalu78
Viestit: 70
Liittynyt: La Touko 24, 2008 7:32 pm
Pyörä: SM950R
Paikkakunta: Oulu

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

ketjut meni liian tiukalla ne on löysätty, etulokasuojaa mietitään vielä tuo orkkis on jotenki härkin näköinen jokainen saa ite päättää onko hyvällä vai huonolla tavalla. ei ole ainakaan vielä tulossa ufon tai polisportin tusinalokaria. perää on nyt nostettu pykälä ylöspäin, toiset peilit ois kaverilla jotku ktm replicat, eri maski mietinnässä, minivilkut ym pientä. pikkuhiljaa laittelen...Orkkisvanteet löytyy varastosta ja uudet bilteman nappulakumit ovat myös hankintalistalla että kyllä tällä vielä paskakin lentää jos haluttaa :lol:
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Jesselle on tullut uutta kamaa SE 650:een... :P

www.kientech.com
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja kalle j »

JIIÄSSÄ kirjoitti:Jesselle on tullut uutta kamaa SE 650:een... :P

http://www.kientech.com
kattos pirua, IMS:n tankkiin ois tarrat. Täytyypä melkein tilata, se vaan on jotenkin liian valkoinen muuten...
Lisää urkua monitoriin...
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja kalle j »

kalle j kirjoitti:
JIIÄSSÄ kirjoitti:Jesselle on tullut uutta kamaa SE 650:een... :P

http://www.kientech.com
kattos pirua, IMS:n tankkiin ois tarrat. Täytyypä melkein tilata, se vaan on jotenkin liian valkoinen muuten...
No eipäs taija tarvitakkaan tilata, ei pysy kuulemma kunnolla paikallaan,ovat ADVriderilla kokeilleet jo, täytyy väkästellä ite jotain ja kokeilla.
Lisää urkua monitoriin...
Syke
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: Suzuki DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Syke »

Suosittelen kysymään mittatilaustyönä kotimaasta eli Hart tapes olisi firma.
Saattaa jopa tulla halvemmaksi ja persoonallisemmaksi :P
Braa-aab!
Vastaa Viestiin