Suzuki DR 650 eturattaan klappi

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Faari
Viestit: 200
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2010 6:24 pm
Pyörä: Suzuki Dr 650 SE
Paikkakunta: Ikaalinen

Suzuki DR 650 eturattaan klappi

Viesti Kirjoittaja Faari »

Moro.
Auttakeehan tyhmää. Huomasin tälläsen klapin eturattaassa, eikä se mun mielestä ole asiaankuuluvaa, mutta kun en oo varma niin sanokaahan te näiden kanssa enemmän rassailleet.
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Suzuki DR 650 eturattaan klappi

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Dr:ssä klappi on normaalia koska ratasta ei kiristetä vetoakseliin mutterilla.
Lisää urkua monitoriin...
SP41B
Viestit: 190
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 3:38 am
Pyörä: Rossipyörä
Paikkakunta: Teisko

Re: Suzuki DR 650 eturattaan klappi

Viesti Kirjoittaja SP41B »

Tosin liika klappi alkaa kuluttamaan vetoakselin uritusta. Muutaman vaihteiston aikanaan ehdin DRään vaihteleen ja ensimmäisessä oli uritus kulunut vetopuoleltaan jo reilusti, klappiakin alkoi jo olla siinä ihan riittävästi...
My way is not the highway...
vanhakääpä
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
Pyörä: suzuki

Re: Suzuki DR 650 eturattaan klappi

Viesti Kirjoittaja vanhakääpä »

Sitä klappia näissä on akselinsuuntaisesti.
Antaa anteeksi ketjulinjassa.
Vastaa Viestiin