Moro.
Auttakeehan tyhmää. Huomasin tälläsen klapin eturattaassa, eikä se mun mielestä ole asiaankuuluvaa, mutta kun en oo varma niin sanokaahan te näiden kanssa enemmän rassailleet.
Suzuki DR 650 eturattaan klappi
Valvoja: Moderaattorit
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Suzuki DR 650 eturattaan klappi
Dr:ssä klappi on normaalia koska ratasta ei kiristetä vetoakseliin mutterilla.
Lisää urkua monitoriin...
Re: Suzuki DR 650 eturattaan klappi
Tosin liika klappi alkaa kuluttamaan vetoakselin uritusta. Muutaman vaihteiston aikanaan ehdin DRään vaihteleen ja ensimmäisessä oli uritus kulunut vetopuoleltaan jo reilusti, klappiakin alkoi jo olla siinä ihan riittävästi...
My way is not the highway...
-
vanhakääpä
- Viestit: 481
- Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
- Pyörä: suzuki
Re: Suzuki DR 650 eturattaan klappi
Sitä klappia näissä on akselinsuuntaisesti.
Antaa anteeksi ketjulinjassa.
Antaa anteeksi ketjulinjassa.