Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Moro,

Ohje 1
Loin pari viestiketjua tuonne yksityisviestipuolelle. Oma tamperelaisille ja oma turkulaisille. Lisään niitä muiden paikkakuntien osalta kunhan ennätän. Noiden viestiketjujen sisällä voitte vapaasti keskustella tarkemmin, kuka missäkin asuu ja kuka diilaa kellekin, tavataanko yhteisesti jossain jne. Homman pitäisi toimia sitä kautta ok yhteystietojen paremmin salassa.

Ilmeisesti tuohon viestiin vastaaminen, niin että se menisi kaikille ei suoraan onnistu. Alla ohje. Eli, kun vastaa viestiin täytyy muut vastaanottajat liittää erikseen, ne voi kaikki copy pasteta alkuperäisen viestin vastaanottajat kentästä.

Ohje 2
Maksusta. Helpointa kaikkien kannalta, että diilerit maksavat minulle käteisellä kaikki putket, jotka minulta hakevat/saavat. Jokainen sitten maksaa diilerille putkensa niitä noutaessaan. Käteisellä siis. Näin kenenkään ei tavitse pällistellä tiliotteestaan kuka on maksanut kenellekkin ja kuinka paljon.

Ohje 3
Jos joku asuu diileriketjun ulottumattomissa, voin paketin lähettää myös postissa, jottei putkien perässä tarvitse kymmeniä kilometrejä ajaa (ainakaan autolla).
Liitteet
Ohje.JPG
(155.04 KiB) Tiedosto ladattu 72 kertaa
Viimeksi muokannut Nomad, Ke Loka 15, 2008 9:26 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
leppis
Viestit: 243
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Pyörä: RaIli-lehmä
Paikkakunta: Raceborg

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja leppis »

Voisko Diilerin vaikka tummentaa tuolta etusivun paikkakuntalistasta, niin paikkakunnat ilman omaa välittäjää osaavat sanoa HEP tms

tässä ihan off topic tuli ajatus, että kuinka monta kertaa tietyt sanat pitää viestiketjussa esiintyä että isoveljen (KRP tms) haku automatiikka nostaa sivun esiin niiden koneelle?
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Dassault »

janne.k kirjoitti:Kyllä minä voin Jyväskylän hoitaa, onpahan järkisyy yhden illan ajeluille.
Mulle putket niin eiköhän ne jakaudu.

Jyväskylä (10 kpl): Petri.Uutela 2, janne.k 2, KKO 2, juhan 3, Dassault 1 (äänekoski)

Mites dassault onko joskus asiaa Jyväskylään?
Aika usein siellä tulee kuljettua töiden puolesta, juosten firmasta A, firmaan B...

Ei tarvitse yhden putken takia lähteä tänne asti ajelemaan, jollei sitten halua käydä ajelemassa pitkiä sorateitä pitkin Kivettyä. <- Pääsee Äänekosken jälkeen melkein minne tahansa.
Kyllä se siitä...
Juha AT-97
Viestit: 39
Liittynyt: La Syys 23, 2006 7:56 pm
Pyörä: R1200GS Adventure -16
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Juha AT-97 »

Onko oulunseutulaiset sopinu jotain putkien suhteen? Paljonhan noita on tännepäin tulossa.

-Juha
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
Avatar
XMS
Viestit: 47
Liittynyt: La Joulu 03, 2005 2:17 am
Pyörä: Pappa-tunturi
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja XMS »

Voisin ostaa yhden jos jää ylimääräisiä. En ehtinyt tilaukseen mukaan. Laita yv.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Moi, olin maanantaina yhteydessä tavarantoimittajaan. Kontin pitäisi olla Suomessa marraskuun 19pvä, josta menee jokunen päivä, että rojut saadaan Riihimäelle.

Jakelulistojen osalta en ole juurikaan edennyt viimeiseen viikkoon, työkiireiden ja laiskuuden vuoksi. koitan saada ne selväksi ennen puolta kuuta.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Nomad kirjoitti:moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
oululaisille, kokkolalaisille, joensuulaisille ja rovaniemeläisille lähetetty postia.
Avatar
Kuraatori
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 7:10 am

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Kuraatori »

Terve!Voin ottaa kyllä putkien jakelun,ja lunastamisen harteilleni joensuun suunnalle vaikka en kaikkia tilauksen tehneitä ainakaan käyttäjätunnuksen perusteella tunnekkaan...Olit "paimenolainen laittanyt yv,n mutta kun avasin sen niin se oli tyhjä viesti??johtuukohan se sonerasta,uudesta foorumista vai mistä :?: ??puhelinnumeroni kuitenkin on 0400-572295 jos viestit ei kulje.T Esa
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Tomi tuossa aiemmin lupas tämän Lieksan hoitaa,että mie saan putkiloni.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Avatar
Rapakko
Viestit: 969
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 11:36 pm
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Pistin Kokkolan porukan osalta asian etenemään, joten Nomadille tiedoksi, että kohta asia etenee täälläkin. Eli Kokkolan porukalle tiedoksi, että tarkistakaa yv:tänne ja poristaan siellä lisää.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Nomad kirjoitti:
Nomad kirjoitti:moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
oululaisille, kokkolalaisille, joensuulaisille ja rovaniemeläisille lähetetty postia.
Ja pääkaupunkiseutulaisille myös. Kaikilla pitäisi nyt olla.

Jos joku ei ole aiheesta saanut yv:tä, niin ilmoittakaa.
Osassa ryhmiä on ilmeisesti jo jonkunlaisia diileriketjuja saatu aikaan. Jos joidenkin putkien kanssa on epäselvyyttä, niin koittakaa järjestellä asiat jotenkin.. :)
Ilmoitelkaa jos asiat ei ratkea.
Avatar
Nomad
Viestit: 452
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Moi,
Palailin eilen illalla lomalta ja pääsin tänään taas koneelle. Jonkin verran on tullut yv:tä enkä niihin heti ehdi vastaamaan. Selvitän huomenna putkien aikatauluja - lisäviivästystä TomiKoon mukaan tulossa. Aika monesta pitäjästä puuttuu vielä yhteyshenkilö, joten vielä pientä pinnistystä kaivataan.

Laitan huomenna tälle paikalle tarkempaa infoa.
meura
Viestit: 231
Liittynyt: Su Syys 09, 2007 12:55 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja meura »

Lupasin hoitaa Oulun pohjoispuolen jakelun. Lähettämäni ryhmä yv:t on luettu.

meura
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Nomad kirjoitti:
Jos joku ei ole aiheesta saanut yv:tä, niin ilmoittakaa.
Ilmoitan. Pk-ketjuun pitäis mun kaiketi kuulua. Yhtä putkea taisin olla mankumassa.
Vastaa Viestiin