Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Valvoja: Moderaattorit
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Moro,
Ohje 1
Loin pari viestiketjua tuonne yksityisviestipuolelle. Oma tamperelaisille ja oma turkulaisille. Lisään niitä muiden paikkakuntien osalta kunhan ennätän. Noiden viestiketjujen sisällä voitte vapaasti keskustella tarkemmin, kuka missäkin asuu ja kuka diilaa kellekin, tavataanko yhteisesti jossain jne. Homman pitäisi toimia sitä kautta ok yhteystietojen paremmin salassa.
Ilmeisesti tuohon viestiin vastaaminen, niin että se menisi kaikille ei suoraan onnistu. Alla ohje. Eli, kun vastaa viestiin täytyy muut vastaanottajat liittää erikseen, ne voi kaikki copy pasteta alkuperäisen viestin vastaanottajat kentästä.
Ohje 2
Maksusta. Helpointa kaikkien kannalta, että diilerit maksavat minulle käteisellä kaikki putket, jotka minulta hakevat/saavat. Jokainen sitten maksaa diilerille putkensa niitä noutaessaan. Käteisellä siis. Näin kenenkään ei tavitse pällistellä tiliotteestaan kuka on maksanut kenellekkin ja kuinka paljon.
Ohje 3
Jos joku asuu diileriketjun ulottumattomissa, voin paketin lähettää myös postissa, jottei putkien perässä tarvitse kymmeniä kilometrejä ajaa (ainakaan autolla).
Ohje 1
Loin pari viestiketjua tuonne yksityisviestipuolelle. Oma tamperelaisille ja oma turkulaisille. Lisään niitä muiden paikkakuntien osalta kunhan ennätän. Noiden viestiketjujen sisällä voitte vapaasti keskustella tarkemmin, kuka missäkin asuu ja kuka diilaa kellekin, tavataanko yhteisesti jossain jne. Homman pitäisi toimia sitä kautta ok yhteystietojen paremmin salassa.
Ilmeisesti tuohon viestiin vastaaminen, niin että se menisi kaikille ei suoraan onnistu. Alla ohje. Eli, kun vastaa viestiin täytyy muut vastaanottajat liittää erikseen, ne voi kaikki copy pasteta alkuperäisen viestin vastaanottajat kentästä.
Ohje 2
Maksusta. Helpointa kaikkien kannalta, että diilerit maksavat minulle käteisellä kaikki putket, jotka minulta hakevat/saavat. Jokainen sitten maksaa diilerille putkensa niitä noutaessaan. Käteisellä siis. Näin kenenkään ei tavitse pällistellä tiliotteestaan kuka on maksanut kenellekkin ja kuinka paljon.
Ohje 3
Jos joku asuu diileriketjun ulottumattomissa, voin paketin lähettää myös postissa, jottei putkien perässä tarvitse kymmeniä kilometrejä ajaa (ainakaan autolla).
- Liitteet
-
- Ohje.JPG
- (155.04 KiB) Tiedosto ladattu 72 kertaa
Viimeksi muokannut Nomad, Ke Loka 15, 2008 9:26 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Voisko Diilerin vaikka tummentaa tuolta etusivun paikkakuntalistasta, niin paikkakunnat ilman omaa välittäjää osaavat sanoa HEP tms
tässä ihan off topic tuli ajatus, että kuinka monta kertaa tietyt sanat pitää viestiketjussa esiintyä että isoveljen (KRP tms) haku automatiikka nostaa sivun esiin niiden koneelle?
tässä ihan off topic tuli ajatus, että kuinka monta kertaa tietyt sanat pitää viestiketjussa esiintyä että isoveljen (KRP tms) haku automatiikka nostaa sivun esiin niiden koneelle?
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Aika usein siellä tulee kuljettua töiden puolesta, juosten firmasta A, firmaan B...janne.k kirjoitti:Kyllä minä voin Jyväskylän hoitaa, onpahan järkisyy yhden illan ajeluille.
Mulle putket niin eiköhän ne jakaudu.
Jyväskylä (10 kpl): Petri.Uutela 2, janne.k 2, KKO 2, juhan 3, Dassault 1 (äänekoski)
Mites dassault onko joskus asiaa Jyväskylään?
Ei tarvitse yhden putken takia lähteä tänne asti ajelemaan, jollei sitten halua käydä ajelemassa pitkiä sorateitä pitkin Kivettyä. <- Pääsee Äänekosken jälkeen melkein minne tahansa.
Kyllä se siitä...
-
Juha AT-97
- Viestit: 39
- Liittynyt: La Syys 23, 2006 7:56 pm
- Pyörä: R1200GS Adventure -16
- Paikkakunta: Oulunsalo
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Onko oulunseutulaiset sopinu jotain putkien suhteen? Paljonhan noita on tännepäin tulossa.
-Juha
-Juha
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Voisin ostaa yhden jos jää ylimääräisiä. En ehtinyt tilaukseen mukaan. Laita yv.
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Moi, olin maanantaina yhteydessä tavarantoimittajaan. Kontin pitäisi olla Suomessa marraskuun 19pvä, josta menee jokunen päivä, että rojut saadaan Riihimäelle.
Jakelulistojen osalta en ole juurikaan edennyt viimeiseen viikkoon, työkiireiden ja laiskuuden vuoksi. koitan saada ne selväksi ennen puolta kuuta.
Jakelulistojen osalta en ole juurikaan edennyt viimeiseen viikkoon, työkiireiden ja laiskuuden vuoksi. koitan saada ne selväksi ennen puolta kuuta.
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
oululaisille, kokkolalaisille, joensuulaisille ja rovaniemeläisille lähetetty postia.Nomad kirjoitti:moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Terve!Voin ottaa kyllä putkien jakelun,ja lunastamisen harteilleni joensuun suunnalle vaikka en kaikkia tilauksen tehneitä ainakaan käyttäjätunnuksen perusteella tunnekkaan...Olit "paimenolainen laittanyt yv,n mutta kun avasin sen niin se oli tyhjä viesti??johtuukohan se sonerasta,uudesta foorumista vai mistä
??puhelinnumeroni kuitenkin on 0400-572295 jos viestit ei kulje.T Esa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Tomi tuossa aiemmin lupas tämän Lieksan hoitaa,että mie saan putkiloni.
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
- Rapakko
- Viestit: 969
- Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 11:36 pm
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Pistin Kokkolan porukan osalta asian etenemään, joten Nomadille tiedoksi, että kohta asia etenee täälläkin. Eli Kokkolan porukalle tiedoksi, että tarkistakaa yv:tänne ja poristaan siellä lisää.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Ja pääkaupunkiseutulaisille myös. Kaikilla pitäisi nyt olla.Nomad kirjoitti:oululaisille, kokkolalaisille, joensuulaisille ja rovaniemeläisille lähetetty postia.Nomad kirjoitti:moro,
Tamperelaisille, turkulaisille, E-pohjanmaalaisille, kajaanilaisille ja lahtelaisille luotu oma yv-ketju.
Loput ketjut perustan ens viikonlopun aikana.
Jos joku ei ole aiheesta saanut yv:tä, niin ilmoittakaa.
Osassa ryhmiä on ilmeisesti jo jonkunlaisia diileriketjuja saatu aikaan. Jos joidenkin putkien kanssa on epäselvyyttä, niin koittakaa järjestellä asiat jotenkin..
Ilmoitelkaa jos asiat ei ratkea.
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Moi,
Palailin eilen illalla lomalta ja pääsin tänään taas koneelle. Jonkin verran on tullut yv:tä enkä niihin heti ehdi vastaamaan. Selvitän huomenna putkien aikatauluja - lisäviivästystä TomiKoon mukaan tulossa. Aika monesta pitäjästä puuttuu vielä yhteyshenkilö, joten vielä pientä pinnistystä kaivataan.
Laitan huomenna tälle paikalle tarkempaa infoa.
Palailin eilen illalla lomalta ja pääsin tänään taas koneelle. Jonkin verran on tullut yv:tä enkä niihin heti ehdi vastaamaan. Selvitän huomenna putkien aikatauluja - lisäviivästystä TomiKoon mukaan tulossa. Aika monesta pitäjästä puuttuu vielä yhteyshenkilö, joten vielä pientä pinnistystä kaivataan.
Laitan huomenna tälle paikalle tarkempaa infoa.
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Lupasin hoitaa Oulun pohjoispuolen jakelun. Lähettämäni ryhmä yv:t on luettu.
meura
meura
Re: Kimppatilaus: Työkalukotelo/-putki mopoon
Ilmoitan. Pk-ketjuun pitäis mun kaiketi kuulua. Yhtä putkea taisin olla mankumassa.Nomad kirjoitti:
Jos joku ei ole aiheesta saanut yv:tä, niin ilmoittakaa.