Kitee 9...11.09.2005
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kitee 9...11.09.2005
Onko forumilaisia tulossa Kiteelle matkaenduro tapaamiseen?
Lauantain reitille voi osallistua myös ensikertalainen, ainakin edellisillä kerroilla ei viimeinen ryhmä liian vaativa.
Lauantain reitille voi osallistua myös ensikertalainen, ainakin edellisillä kerroilla ei viimeinen ryhmä liian vaativa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Viimeinen Moto-lehti, sivua en muista.Raimo kirjoitti:Jaa-a, missäs tuosta on ollut ilmoitus ?
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Viesti:
Niin, Jarkko, olen tulossa teitillepäin juuri tuolloin, eli lauantaina olisi tarkoitus käväistä Tampereella, ja sunnuntaina sitten Kurun maisemien kautta Uimaharjuun...Onkos sulla illat vapaina viikolla 37 
Kiteelle ehtisin vasta sunnuntaina iltapäivästä, joten se siitä.
Kiteelle ehtisin vasta sunnuntaina iltapäivästä, joten se siitä.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Tervetuloa! Illat on sillä viikolla vapaat, joten sora kutsuuRaimo kirjoitti:Niin, Jarkko, olen tulossa teitillepäin juuri tuolloin, eli lauantaina olisi tarkoitus käväistä Tampereella, ja sunnuntaina sitten Kurun maisemien kautta Uimaharjuun...Onkos sulla illat vapaina viikolla 37![]()
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Kyllä siellä pärjää ainakin "papparyhmässä" sileämmilläkin renkailla.Skogis kirjoitti:minä olen mukana. Ajattelen vaan mikä renkaat tarvitaan? Mulla on nyt asfaltti renkaat alla, pitäisinko vaihtaa ennen Kitee matka? Minulla on reilusti 500 km kuljetusmatka sinne
Jos ei nyt Ilkka ole reittejä vaikeuttanut.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
"Rallyryhmä"Skogis kirjoitti:Mitä on vaihtoehto paapparyhmään?
Reitti on ollut kovapintaisilla teillä tähän asti, mutta voihan siellä ajella omiakin reittejä jos haluaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Kyllä ollaan, mutta ajankohta vielä auki, perjantaina kylläkin.Tero kirjoitti: Onko kukaan lähetymässä pohjoisen suunnalta ?
Tero
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Kuvia http://jarla.fi/motos/
Viimeksi muokannut Jarkko, Ke Helmi 08, 2023 9:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Muutama kännykällä näpätty kuva löytyy täältä Allroad Tour kuvien jatkona:
www.omasaitti.fi/art05team2
Olihan mainio reissu.
www.omasaitti.fi/art05team2
Olihan mainio reissu.