Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
korpipolku
Pyörä: Gelände/Straße

Viesti Kirjoittaja korpipolku »

:lol:

:rofl

sami
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Mä olen aina vihannut tuota v..un kielioppia. :evil:
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Jani M
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90

Viesti Kirjoittaja Jani M »

"Vittu ruveta tänne kirjoitteleen, jos ei osata tehdä sitä oikein."

Oliskos toi nyt agressiivin passiivin preesens?

Vittumä mikään äikänmaikka oo. :lol:
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

vittumä tajuu tästä vittujakaan 8)
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Vittu kun ei saa vittuakaan...
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Jukka Haapamäki kirjoitti:AGGRESSIIVI....

Heh, kyllä se siitä helpottaa, jahka saat Afrikkapyörän käymään...
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Lauantaina Koreaan työkeikalle,voi vittu,vinosilmiä,halveksivat falangia,ei kiva olla töissä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

gixxerman kirjoitti:Lauantaina Koreaan työkeikalle,voi vittu,vinosilmiä,halveksivat falangia,ei kiva olla töissä.
Jos menet sinne etelän puolelle niin ei mitään onkelmaa, ovat kohteliaita. Puikot on ohutta metallia eikä puupölkkyjä joita täällä saa kiinalaisissa syöttölöissä. Ja muista vetreyttää polvet - lattialla istutaan kun syödään... :wink:
Taas menossa jonnekin...
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

gixxerman kirjoitti:Lauantaina Koreaan työkeikalle,voi vittu,vinosilmiä,halveksivat falangia,ei kiva olla töissä.
Heh,olen työskennellyt korealaisten kanssa,olivat kopioineet teknisiä ratkaisuja suomalaisvalmistajalta paperikoneeseen kiinassa,mutta säätö/käyttöohjeet oli unohtunu kopioida :lol: :lol: :lol: Eivät saaneet toimimaan kunnolla :arrow: joutuivat vaihtamaan 'manuaaliset' tilalle!
Kyllä ylimielisyys karisi kerrasta :lol:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

mun kokemukset ovat olleet,että ne ovat aika hankalia asiakkaita.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

jmka kirjoitti:vittumä tajuu tästä vittujakaan 8)
Rauhanturvafoorumilta lainattua:

Suomalainen rauhanturvaaja ihmetteli kanadalaista rt-toveriaan, jotka olivat maankuuluja f-sanan käyttäjiä, tämän potkiessa aggregaattia, joka ei suostunut lähtemään käymään. Kanukki antoi koneelle kenkää minkä kerkesi ja huusi: "This fuckin' fuck doesn't fuck!!"

:lol: :lol: :lol:
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

Jakke N kirjoitti: Rauhanturvafoorumilta lainattua:

Suomalainen rauhanturvaaja ihmetteli kanadalaista rt-toveriaan, jotka olivat maankuuluja f-sanan käyttäjiä, tämän potkiessa aggregaattia, joka ei suostunut lähtemään käymään. Kanukki antoi koneelle kenkää minkä kerkesi ja huusi: "This fuckin' fuck doesn't fuck!!"

:lol: :lol: :lol:
Suorastaan runollista... 8)
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Aikoinaan, kun olin reissuhommissa, niin työkaverina oli yks mies, joka oli TODELLA kova viljelemään vittu sanaa. Kerran vastaava mestari tuli ruokailuparakkiin, kun kyseinen työkaveri kysyi tyylillänsä mestarilta kottia, koska oli ryypännyt jo edellisen tilin rahat. Eli tässä lause, jolla hän kottia pyysi. VITTU, anna VITTU kottia VITTU.

Kapakassa hän kerran kännipäissään luuli, että keljuilemme hänelle, joten hän kysyi sitä tyylillänsä. VITTU, VITTUILETTEKO VITTU.

Kyseisen miehen ankara vittu sanan viljely tarttui pikkuhiljaa aika tehokkaasti meidän muittenkin sanavarastoon (tarttuvaa) ja sain kotonakin vaimolta vihaisia huomautuksia rajusti lisääntyneen V sanan käytöstä ja teetti kovasti työtä päästä siitä eroon, tai ainakin nyt vähentämisessä normaaliin.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

Emäntä osti synttäriks uusi moottorisaha, vihjailin että Husse, Partner, taikka Jonsered. No, sehä osti sitten Dolmarin ku halvalla sai.

Eka saha ei lähteny ollenkaa käyntii, totta kait oli Lauantai, eikä mikää huolto auki. Tunnin kiskomisen, kiroilun ja nykimisen jälkeen eiku soitto kauppiaalle ja sai tulla vaihtaan.
Toinen saha lähti sitten jopa käyntiin ja oli lupaavan kuuloista hommaa, no saipahan sillä pari käsivarren kokoista puuta nuriin ni eiköhä seki ala temppuile :evil:
Nykäis käymään uudestaan, ni lähti ekalla, kaasua ku paino ni sammui saman tien. Eikä auttanu varovasti painaa kaasua / koittaa "huijata / kikkailla" kierrokset ylös, vaan se tukehtui joka kerta.

Ja käyttöohjekirjas ei ole mainintaa et tarvii säätää, ainoastaan tyhjäkäynti et ketju pysähtyy. (Sekin vihko luettu 5 kertaa läpi, varsinkin käyttöönotto-osio)
Toisia ruuvia (H/L) on sitten vaan valtuutetulla huollolla "oikeus" säätä.

Taas nähtii et uutta EI kannata ostaa, on meinaan kaikkien tavaroiden hinta noussu ja laatu romahtanu :cry:
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Lomat loppu.
Vastaa Viestiin