Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

panttiroiko
Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal

Viesti Kirjoittaja panttiroiko »

I`m a poet, and didn`t know it
Too many assholes, too few bullets...

kiva että foorumillaki katellaan legendaarisia Lauri Harjolan laatuleffoja.
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Mukavasti kurapyöriä liikenteessä välillä Keuruu-Jyväskylä.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Tomi
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Keskiviikkona 30.7 Pönttövuorella 690 kontka Kuopiosta muistaakseni->mitenkähän se viteokuva onnistu? Torstaina 31pv Hattuvaaran Taistelijan talolla adventure geesus, varotteli nyrkin kokosesta murskeesta,ilmeisesti tietyöpätkä. Palattiin suunitelman mukasesti Ilomantsiin ja sieltä Pielisen rantaa ylös. Paikalle oli myös ilmestyny vanhempi puna/musta gessu.Ja tänään Pudasjärvellä huoltiksella kahvitteli musta afrikkalainen.
Nii oltiin kaks päällä liikenteessä mustalla gs12:lla kaikki laukut pakattuna...mitä lie kähertimiä ja pakkelointi vehkeitä täynnä...
nevis
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

Olitteko forumilaisia, jotka ampaisitte kahdella domilla perääni vähän ennen nurmesta lieksan tiellä joskus puoli yhdeksän aikaan?
Tuli vasta kämpän pihalla mieleen että olisinhan tuota voinut jäädä rupattelemaankin, mutta taisi olla jo sormet ja nuppi sen verran jäässä että oli vain sauna mielessä :lol:

Olipas mukava käydä pitkästä aikaa ajamassa kunnon sorapätkiä.. 160km tuli mittariin
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

:shock: Mahdollisia foorumilaisia bongattu 1.8 perjantaina koskenkylän vanhankylän ABC/st1 (rakennustyömaa vieressä)Kuskeilla oli Suzuki v-strom,KTM 990 Adv ja yksi herroista ajeli muistaakseni Kawan Ninjalla.Tunnistaako kukaan itsensä :roll:
Foorumin "sekakäyttäjä"
öräwä

Viesti Kirjoittaja öräwä »

Täään oli kangasniemellä komea pyörä parkissa. S-Marketin edessä.
'
Kuva

Komee pyörä on :)

Kuka tunnustaa omistavansa ? :D
KTM
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Joku tallusteli tänään pientä karhunkierrosta Kuusamossa oranssinen KTM-sadeviitta päällään... Meinasin lohkaista jotain, mutta sade lakkasi enkä enää tunnistanut viitan kantajaa.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Agitheosis
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Creature kirjoitti:
genesis kirjoitti:--- sinisellä isolla tohtorilla --- Laukuista päätellen ---

Minä tunnustan. ---
Olitko (jos nyt oikeen muistan) perjantaina 1. 8 noin kello 17 aikoihin Nortamonkadun ja Moision-
kadun risteyksessä? Tuntomerkit kyllä sopisivat. Olin se joka meni ensinmainittua pitkin etelään
päin ja kattelin että mikäs pyörä siinä onkaan...
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Agitheosis kirjoitti:
Creature kirjoitti:
genesis kirjoitti:--- sinisellä isolla tohtorilla --- Laukuista päätellen ---

Minä tunnustan. ---
Olitko (jos nyt oikeen muistan) perjantaina 1. 8 noin kello 17 aikoihin Nortamonkadun ja Moision-
kadun risteyksessä? Tuntomerkit kyllä sopisivat. Olin se joka meni ensinmainittua pitkin etelään
päin ja kattelin että mikäs pyörä siinä onkaan...

Olin juu. Oikein tunnistin pyöräsi. Mietin vaan oliko jo uusi omistaja, mutta ei näköjään.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Eilen joskus klo 13 aikaan Petäjäveden ja Multian välillä ,itse mustalla 1150 gessulla,vastaan tuli 12 satanen gessu.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
kapsu

Viesti Kirjoittaja kapsu »

Liekö ollut foorumilaisia, jotka tulivat tiistaina 12.8. vastaan kolmen enduron voimin (2+1 parvessa ; ) Nurmijärvi-Lieksa tiellä - ajaen Lieksaa kohti. Itse oli ajamassa rajaa pitkin kohti pohjoista DR 650:llä.

kapsu
kari.k
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.

Viesti Kirjoittaja kari.k »

kapsu kirjoitti:Liekö ollut foorumilaisia, jotka tulivat tiistaina 12.8. vastaan kolmen enduron voimin (2+1 parvessa ; ) Nurmijärvi-Lieksa tiellä - ajaen Lieksaa kohti. Itse oli ajamassa rajaa pitkin kohti pohjoista DR 650:llä.

kapsu
jos (2) oli at ja ta ja at:ssa suomenlippu liehu ni sit oltiin me.(kari.k ja villek) ainakin lieksassa oltiin tiistaina.en kyl enää muista :D mitä tietä sinne tultiin.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Olikos joku foorumilainen tänään n klo 1 aikaan yöllä honda transalp kurapyörällä ajelemassa tampereella hämeenkadulla itse tulin super tenerellä perässä tulit kerran vastan myös lähellä metsoa (kirjasto)
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Corni
Pyörä: Myyty

Viesti Kirjoittaja Corni »

En tiedä onko ihan siitä kiinni, että silmä kiinnittää nyt huomiota oikeisiin asioihin, mutta tässä nelostietä edestakaisin jkl - hvk, pe ja la molempiin suuntiin tullut vastaan ktm 990 adventure. Perjantaina taisi olla S malli ja lauantaina sateessa vastaan oranssi adventure. Liekkö foorumilaisia?

Saa nähdä kerkiääkö vielä itsekin uuden pyörän selkään täksi syksyksi vai meneekö keväälle..
Dassault
Pyörä: CRF250L

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Kukas oli 24.8. Äänekoski-Suolahti välissä valkoisella DR Big.llä liikenteessä siin 11,30 :?:
Olin itse kämpän pihalla etsimässä sähköä takavalolle :?
Kyllä se siitä...
Vastaa Viestiin