isommissa pyörissä (esim 660lc4) oon takana tappeja nähny. onko esim niitä mitään mahdollisuutta sovittaa
ktm 450 exc 04 takajalkatapit
Valvoja: Moderaattorit
-
kotarimies
- Pyörä: ei ole
ktm 450 exc 04 takajalkatapit
eli saako kyseiseen pyörään mistään valmiina taakse jalkatappeja,vai pitääkö ne väsätä ite?
isommissa pyörissä (esim 660lc4) oon takana tappeja nähny. onko esim niitä mitään mahdollisuutta sovittaa
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Noissa isommissa on takahäkin alas tulevassa putkessa kierrereijät valmiina takatapeille. Kevyemmissä tuskin on. Itse en lähtis tohon mitään reikiä porailemaan, vaan laittaisin tappien rungot jollain pantakiinnityksellä paikalleen. En sit tiedä miten hyvin tollanen takarunko kestää kyytiläistä.
-petteri
-petteri
-
kotarimies
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
LC4:ssa on mallista riippuen joko teräksinen tai alumiininen takarunko sinne takalokarin alle asti. EXC:ssä se takarunko loppuu kaiketi jo penkin alle ja on muutoinkin suunniteltu ennemminkin kuskin istahteluun kuin 2-päällä ajamiseen.kotarimies kirjoitti:onko isommissa pyörissä takarunko vahvempi kun pienissä? eli jos teen taakse jalkatapit, niin lahooko mopo kahtia kun joku tulee kyytiin
Joku paremmin asiasta tietävä saa korjata mikäli olen ymmärätänyt aivan väärin.
-
kotarimies