Renkaanvaihto käsin

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

mikaj

Viesti Kirjoittaja mikaj »

jyrki kirjoitti: Mistä voi hankkia rengasrasvaa 'harrastelijamäärissä'?
Tuollainen kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai sitten jokin vaihtoehtoinen, noita mainittuja pesuaineita tehokkaampi ratkaisu.

Mika
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

mikaj kirjoitti:
Tuollainen kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai sitten jokin vaihtoehtoinen, noita mainittuja pesuaineita tehokkaampi ratkaisu.

Mika
Käyt hakemassa kavereittesi kanssa rengasliikkeestä yhden purkin kimpassa. Niin me tehtiin täällä Pirkanmaalla.

-Veijo
mikaj

Veijo kirjoitti:
mikaj kirjoitti:

Mika
Käyt hakemassa kavereittesi kanssa rengasliikkeestä yhden purkin kimpassa. Niin me tehtiin täällä Pirkanmaalla.

-Veijo
Kuinka suuria nuo purkit ovat? Ne mitä olen nähnyt autonrenkaita asennettaessa käytettävän ovat muistuttaneet enemmän saavia kuin purkkia.

Mika
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

mikaj kirjoitti:
Veijo kirjoitti:
mikaj kirjoitti: Tuollainen kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai sitten jokin vaihtoehtoinen, noita mainittuja pesuaineita tehokkaampi ratkaisu.

Mika

-Veijo
Kuinka suuria nuo purkit ovat? Ne mitä olen nähnyt autonrenkaita asennettaessa käytettävän ovat muistuttaneet enemmän saavia kuin purkkia.

Mika
4 kg purkki, ks.

http://merikiuru.fi/read_shop_product.p ... p=tuotteet
mikaj

Kiitos Veijo! Ei tuo nyt niin kallis pönttö ole etteikö voisi jokusen kaverin kanssa ostaa pois. Pitää vaan löytää sopiva korjaamo tms. Halukkaita kimppaan, voin vaikka tarjota omaa työpanostani sen ostopaikan etsintään?

Mika
Crop
Pyörä: enskaton

Viesti Kirjoittaja Crop »

Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim. linkki. Meinasin toki ostella muutakin tuolta.

Onko noista kallein se norsun nahka?
Tosporado
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Crop kirjoitti:Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim. linkki. Meinasin toki ostella muutakin tuolta.

Ei taida olla mikään noista normaalia paksumpi. Erona on vain renkaiden koko (leveys+profiili).
Kratti
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja Kratti »

Crop kirjoitti:Miten tunnistan paksun sisäkumen
Michelinillä taitaa ainakin olla merkintä UHD. Hintalappu taitaa olla toinen, josta nuo tunnistaa :(
Crop

Tosporado kirjoitti:
Crop kirjoitti:Miten tunnistan paksun sisäkumen, jos oon ostamassa niitä netistä, esim. linkki. Meinasin toki ostella muutakin tuolta.

Ei taida olla mikään noista normaalia paksumpi. Erona on vain renkaiden koko (leveys+profiili).
Jaa kas oliki asia, jota en hoksannu katella. Ihmettelin vaan noita myyjän koodeja.
Crop

Tosporado kirjoitti:

Jaa kas oliki asia, jota en hoksannu katella. Ihmettelin vaan noita myyjän koodeja.
Kratti kirjoitti:
Crop kirjoitti:Miten tunnistan paksun sisäkumen
Michelinillä taitaa ainakin olla merkintä UHD. Hintalappu taitaa olla toinen, josta nuo tunnistaa :(
l

Joo näytti löytyvän inasen alle 19e. Vähän tuon vuoksi hintaa kummastelinki ja kyselin, että miten sen paksun tunnistaa.
oppeS

rasva renkaanvaihtoon

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Itse olen hakenut n. eurolla paikalliselta TB:ltä rengasrasvaa renkaanvaihtoa varten omaan purkkiin- ei tarvi välttämättä rengasliikkeeseen asti mennä hakemaan. Käyttö on niin vähäistä, ettei isoa purkkia tarvitse hankkia.
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Miten rengasrasva eroaa fairystä ja vaseliinista?
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

vasemiini jää liukkaans ei hyvä voi rengas pyörähtää vanteella.
fairyllä on tullut itse laitettua tähän asti muttta täytyy hommata ja kokeilla tota ainetta.
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303

KuvaSUPER ENDUROKuva
Å
Pyörä: Liian monta

Re: rasva renkaanvaihtoon

Viesti Kirjoittaja Å »

oppeS kirjoitti:Itse olen hakenut n. eurolla paikalliselta TB:ltä rengasrasvaa renkaanvaihtoa varten omaan purkkiin- ei tarvi välttämättä rengasliikkeeseen asti mennä hakemaan. Käyttö on niin vähäistä, ettei isoa purkkia tarvitse hankkia.
Gummeja hakiessa kysäisin paikalliselta rengasliikkeeltä, josko ois rengasrasvaa myynnissä. Sanoi, että ei oo, mutta ootapa vähän. Katosi jonnekin ja palatessaan tyrkkäsi kahvimukillisen rasvaa kouraan. Totes vaan, että tuolla varmaan pärjäät jonkin aikaa ja mulle ei tosta tuu konkurssia :D . Tämä oli sitä asiakaspalvelua ja yhteistyötä, jonka vuoksi renkaat oon ottanu paikallisesta firmasta (kun hinnatkin on ollu tosi lähellä ulkomaisiin nähden).
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
RikuRassi
Pyörä: Aprilia RSV4

Silvan

Viesti Kirjoittaja RikuRassi »

Vasta tuossa katselin tuon missä Petteri Silvan heilauttaa tuon nastanakin pois ja takas vanteelle, moussen kanssa vielä... :shock:

Tainnut tosiaan 15v aikana jonkunmoisen läjän heitellä päälle..
Kuten missä tahansa touhussa, ilo katsella kun joku osaa homman!

Riku
- Don't force it, get a bigger hammer -
Vastaa Viestiin