Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ruoste

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

Kohta alakaa vituttaan tämä VITTU sanan viljely.
Crop
Pyörä: enskaton

Viesti Kirjoittaja Crop »

Vitutttaa kun ohitin peräkärryn vetelijää. Aikani odottelin vastaantulevia ja sitten tyhjällä tiellä pudotin vaihteen neloselle ja täyskiihdytys. Jahka rinnalle pääsin, potkaisin vitosen päälle ilman kytkintä. No tieten se 5-vaihde kesti noin kolme metriä ja laatikko meni välivapaalle ja kiekkamittari pohjaan. Hämmästyksen lamaannuttamana liu'uin siinä auton rinnalla hetken jos toisenki ja viimein keksin kokeilla vaihdetta uudestaan. Kuski katteli sivuikkunasta mua ja mä olin kaasu pohjassa menossa ohi. Oli noloa.

Sekin vituttaa, kun en edes hoksannu viimein ohi päästyäni kiittää kärryn vetäjää tien antamisesta. Varmaan ajatteli, että nuo motoristit on tuollasia tyhjäpäitä.
matti
Pyörä: KTM ADV640

Viesti Kirjoittaja matti »

Ruoste kirjoitti:Kohta alakaa v...
Terveisiä Joensuuhun viranomaisille, muuan oivaltava kaveri tuli kerran
osuvasti tuumanneeksi, että tuon v-sanan tilalle voisi aivan hyvin laittaa
esimerkiksi erittäin kuvaavan, alkuperäistä merkitystäkin kunnioittavan
sanan IHME.
Voi ihme kun ei enää ihmetytä yhtään!
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Eilen oli hieman tappion päivä :cry:

Ajoa 130 km, hintana:
- nopeusmittari lopetti toimintansa
- takarengas alkoi vuotamaan
- seosmittarin tupsy-liitin rikki
- ajopuvun housuista vetoketju rikki

Eiköhän tuo pienellä aherruksella taas tilanne korjaannu :lol:

EDIT:
No niin, homma on taas hoidossa: takarenkaan oli puhkaissut pienen pieni terävä kivi, nopeusmittarin vaijeri oli katkennut ja tupsy-liitin on korjattu. Eiköhän sen ajopuvun vetoketjunkin saa vielä korjattua, onneksi siinä on lisäksi tarranauhat. :lol: :lol:
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Ruoste kirjoitti:Kohta alakaa vituttaan tämä VITTU sanan viljely.
Niinpä. On tarkemmin ajatellen hieman kummallista käyttää sitä negatiivisessa merkityksessä :?:
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tase kirjoitti:- takarengas alkoi vuotamaan
- seosmittarin tupsy-liitin rikki
Minultakin puhkesi rengas. Pääsin rengastöissä kuitenkin helpolla kuin formulakuljettaja. Ennen kuin olin ehtinyt nousta edes pyörän päältä pois, oli Reijolla jo työkalut kädessä valmiin irrottamaan takapyörää.
http://picasaweb.google.fi/oh3nfc/KevTr ... 3715863522
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

En sano että v**utti, muita säikäytti ihan pirusti kun aamuisella moottoritiellä oli joku pistänyt auton parkkiin ohituskaistalle. Voi Jessus että kävi hetken pulssi korkealla kun mentiin kolme rinnan kaiteiden välissä. No, eihän siinä ahdasta oikeasti ollutkaan ja vauhtiakin vain 110, mutta silti...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Lätty

Viesti Kirjoittaja Lätty »

Minua harmittaa suunnattomasti autoilijoiden välinpitämättömyys muita tienkäyttäjiä kohtaan. Roikutaan takarenkaassa (lähes)kiinni, ohitetaan vastaantulijoista välittämättä, kiilataan eteen missä se vain on mahdollista. Vastaantulijoitakin saa seurata että pysyvät omalla kaistallaan.
Joskus on mieleni tehnyt mennä kysymään: "Kun sinä yritit tappaa minut autollasi, saanko minä yrittää tappaa sinut käsin" Perkele, kun pistää vihaksi moisten molopäiden touhu.
Ovat omastamielestään velvollisia valvomaan liikennettä omien tieliikennelakinäkemystensä mukaan.

Jos kaikki ajaisivat kuin minä, kuinka sujuvaa liikenne olisikaan. :lol:
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

Lätty kirjoitti:Minua harmittaa suunnattomasti autoilijoiden välinpitämättömyys muita tienkäyttäjiä kohtaan. Roikutaan takarenkaassa (lähes)kiinni, ohitetaan vastaantulijoista välittämättä, kiilataan eteen missä se vain on mahdollista. Vastaantulijoitakin saa seurata että pysyvät omalla kaistallaan.
Joskus on mieleni tehnyt mennä kysymään: "Kun sinä yritit tappaa minut autollasi, saanko minä yrittää tappaa sinut käsin" Perkele, kun pistää vihaksi moisten molopäiden touhu.
Ovat omastamielestään velvollisia valvomaan liikennettä omien tieliikennelakinäkemystensä mukaan.

Jos kaikki ajaisivat kuin minä, kuinka sujuvaa liikenne olisikaan. :lol:
Mä oon nostanu tyylikkäästi keskisormea, jos ovat lähelle tuppautuneet. Ovat useinmiten jättäytyneet taaemmas (ja pysyneet siellä). Jotkut sitten ohittaa, kun heitä hävettää ja nuppi kiehuu moisesta motoristin kommentista :lol:
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Kaatoja

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Vituttaa suunnattomasti,kun olen jo kaksi kertaa kessun kipannut.Eka kerran tallissa,kun keskituen toinen jalka osui nostaessa ritilän aukkoon ja kaatui tallin lattialle koko komeus.Toisen kerran ajaessani noita GS-meetingin reittejä etupyörän upottua pehmeään hiekkaan.Vauriot yhteensä:henkinen vitutus 100%,toinen pytyn suojarauta(muovia kait se on),tankkiin pieni maalin lohkeama.Mitä seuraavaksi.Sitten ensi ajokerralla keväällä,kone ryhtyi kusemaan öljyä,jo pihassa tosin kun siinä kävi,oli jäänyt vanhan filtsun o-rinkula sinne ja kahdella o-rinkulalla eivät pysy paineet koneessa,mutta kuskin vastaavat nousee kattoon.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

Pikkasen alkoi v-tuttamaan, kun yritin taiteilla tarramuovia Darran tankin sivuun. Melkein sain jo laitettua, mut sitten viimeinen pätkä veti sellaiselle makkaralle, että päätin nostaa hanskat pystyyn ja aloittaa alusta koko homman huomenna tai viikonloppuna. Enpä tiedä tuleeko tosta kalvohommasta mitään, vai tarviiko vaan sittenkin maalata :evil:
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kale kirjoitti:Pikkasen alkoi v-tuttamaan, kun yritin taiteilla tarramuovia Darran tankin sivuun. Melkein sain jo laitettua, mut sitten viimeinen pätkä veti sellaiselle makkaralle, että päätin nostaa hanskat pystyyn ja aloittaa alusta koko homman huomenna tai viikonloppuna. Enpä tiedä tuleeko tosta kalvohommasta mitään, vai tarviiko vaan sittenkin maalata :evil:
Eikös noiden asennuksessa käytetä apuna saippuavettä?
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

Jarno kirjoitti:
Kale kirjoitti:Pikkasen alkoi v-tuttamaan, kun yritin taiteilla tarramuovia Darran tankin sivuun. Melkein sain jo laitettua, mut sitten viimeinen pätkä veti sellaiselle makkaralle, että päätin nostaa hanskat pystyyn ja aloittaa alusta koko homman huomenna tai viikonloppuna. Enpä tiedä tuleeko tosta kalvohommasta mitään, vai tarviiko vaan sittenkin maalata :evil:
Eikös noiden asennuksessa käytetä apuna saippuavettä?
Juu, olen kans kuullut juttua, mutta en kyllä edes koittanut, kun joutuu venyttämään niin moneen suuntaan, etten oikein ole varma ko konstin toimivuudesta. Täytyy varmaan sitäkin vielä kokeilla, jos toinenkin yritys keulii :(
Hinku.
Pyörä: Honda nx650

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Tarrat hiiteen ja sensuellia mattamustaa koko pyörään vaan purkista. :D
Tosi näpsää maalata peittoon naarmut ja nirhaumat eikä v*tuta yhtään;)
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Hinku. kirjoitti:Tarrat hiiteen ja sensuellia mattamustaa koko pyörään vaan purkista. :D
Tosi näpsää maalata peittoon naarmut ja nirhaumat eikä v*tuta yhtään;)
Jepp,on se niin helppoa korjata tulevatkin ku tallissa pitää purkin valmiina :wink:
Vastaa Viestiin