Helsingin rupulit

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ossy-57
Pyörä: BMW R1100gs, BMW R100, DR 350

Viesti Kirjoittaja Ossy-57 »

Lähettäskö siitä että tämän viikon perjantaina klo.18,00 Ruskeasannan Shellillä, ja ensi viikosta alkaen keskiviikko klo. 18,00 sama paikka? Tulee ken pääsee.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
konttari

Viesti Kirjoittaja konttari »

Mikä on setien tilanne, oletteko tulossa RUSKEASANNAN SHELLILLE tänään klo 18:00?
Ossy-57

Tarkotus olis, katotaan tuleeko muita.Kävin just vaihtamassa Gessin alle.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
Ossy-57

Parin sadan kilsan lenkki heitettiin jossain etelä-suomessa, kartturi kertokoon tarkemmin :)
jyrki

Viesti Kirjoittaja jyrki »

Ossy-57 kirjoitti:Parin sadan kilsan lenkki heitettiin jossain etelä-suomessa, kartturi kertokoon tarkemmin :)
Ex-tempore reitti kuvassa. GPS:n patterit simahtivat yhdessä kohdassa, siitä hyppy. Sähköt akulta on tarkoitus vetää viikonloppuna.
Liitteet
2005_06_HelsinginRupulit.jpg
(109.84 KiB) Tiedosto ladattu 319 kertaa
Huono tie, parempi mieli.
konttari

No voi sun... Ja minä kun luulin, ettei ketän ole tulossa ja lähdin yksikseni :cry:

No mennäänkö me ensi keskiviikkona ossin ehdottamaan aikaan "uudestaan"?
Ossy-57

Mennään mennään, tätä mä just tarkotin, sovitaan aika ja paikka joka pysyy samana, niin ei tartte erikseen sopia joka kerta vaan ne tulee jotka pääsee. Joka viikko varmaan joku pääsee. Jos jollekin on keskiviikko ongelma niin voihan sen sopia vaikka pariton vk. keskiviikko parillinen torstai tai ihan miten vaan. Pääasia ettei tartte ilmoittautua mitenkään, ilmaantuu vaan. Tehdään mahdollisimman helpoksi ja vähiten sitovaksi niin säilyy toi moottoripyöräilyn idea ? PS. kiitos Jyrki reitti oli ainakin mulle ihan riittävä, ja kädetkin lämpes... kahvanlämmittimillä.
ScB
Pyörä: EXC 450

Viesti Kirjoittaja ScB »

Mistäpäin Helsinkiä te olette ajopaikan löytäneet ? Pysyisikö vajaatahtisella piikillä teidän perässä ?
Ossy-57

Saitteko porukan kasaan vai menikö kiistelyksi... :) jouduin soittohommiin niin en päässyt, olin vielä 17.15 tulossa. ...kle. Ja kyllä mun perässä ainakin piikillä pysyy, menisin vissiin itsekin kovempaa jos olis 150 kg kevyempi peli. Mutta kattellaan maisemia !
konttari

No minä olin lapsenhoitohommissa koko illan, kun vaimo päivysti sairastuvien ja itseään telovien mopoilijoiden turvana peijaksessa... :wink:
ilari's
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ilari's »

Asiasta tielle.. Onkos täällä helsingissä minkäänmoisia kokoontumis-ajoja matkaenduroille? Siis isompia kuin 3 pyörää shellin pihalla yms? siis yhtään niitä väheksymättä, mutta tuntuu, ettei jengi ole oikein valmis lähtemään, jos ei ole tarkkaa päivää ja aikaa, sekä voi olle varma, että sinne tulee porukkaa enemmänkin.
Tuntuu, ettei täällä helsingissä muutenkaan oikein tahdo mitään kokoontumis-ajoja juuri olla.. Itse olisin mieluusti mukana, esim järjestelemässä/osallistumassa jossain tämän kaltaisessa tapaamisessa?
Valaiskaa arvon kuskit, olenko jäänyt jostain paitsi, vai onko todellakin näin?
Matka on tärkein, ei päämäärä..
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

TomiKoo on järkännyt sillä suunnalla yhden ajelun.
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Mukana ollaan, jos ei hirveitä siirtymiä pidä ajaa..
zack

Viesti Kirjoittaja zack »

olisko ensiviikon tiistai ilta sopiva?voisi sinne vihdin suuntaan lähteä tutkailee?
ScB

Viesti Kirjoittaja ScB »

Hmm.. Meen mieluiten vihdintietä Vihtiin.. Periaatteessa voitaisiin vaikka nähdä Hanko-Hyvinkään tien Nesteellä.. Sieltä voisi sitten lähteä jotain soratietä, itse tiedän sieltä ainakin yhden pienen sorareitin..
Vastaa Viestiin