Teollisuusmagneetti, mistä

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

A&KTM

Teollisuusmagneetti, mistä

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

Eli sigman anturiin pieni ja tehokas magneetti hakusessa. Jyväskylän ainut elektroniikkapaja ei noita löytänyt edes luettelosta. Yleiselektroniikalla olis ja jossain muuallakin, mutta 0.25 €:n tavarasta ei kerta kaikkiaan huvita maksaa 10€:n lähetyskuluja. Löytyskö joltain hyllystä tai olisiko muuta asiaa liikkeeseen joka noita myy niin voisin kohtuulliset kulut tuosta vaivasta korvata.
Antti
prospec
Pyörä: SXC, K-650

Viesti Kirjoittaja prospec »

Etsiskelin kerran basso- ja kitaramikkeihin magneetteja, tämmöisen firman löysin Siuntiosta: http://www.i-magnetoy.com/
Mikit jäi tekemättä mutta muistelen että olisivat lähettäneet muutaman magneetin hyvinkin edullisesti, kannattanee kilauttaa.
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Minulle ystävällinen motoristi toi Sigmaa varten magneettikytkimen Oulusta SP-Elektroniikasta. Katso http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/48.pdf

Eiköhän joku oululaisista kuraihmisistä hae haluamasi emmeen kaupasta ja lähetä kirjeessä. Tulee halvemmaksi kuin postiennakot yms.

Edit: Entisessä LC4:ssani on MK4+M4.

-Veijo-
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Bebekiltä itse "bulvaanin" kautta hommasin, ei just huvittanut maksaa pikkuosasta moninkertaisia postikuluja. Mulla muuten pitäis olla niitä vielä ylimääräisiäkin, katon jos löydän.
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Kannattaa tarkistaa kaikkien tuttujen jääkaappien ovet. Niistä ovien koristeista löytyy joskus hyviä magneetteja.

Happi
A&KTM

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

I-magnet ratkaisi asian loistavalla ja nykypäivänä harvinaisella tavalla ja ilmoitti lähettävänsä magneetit minulle ilmaiseksi näytteenä.

Antti
Antti
Vastaa Viestiin