Kotikatsomo: Rakkauden nälkä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
James Bond
007 Rakastettuni,minkämerkkinen pyörä,oikein räjähtävällä sivuvaunulla varustettu ahdisteli James Bondia ja majuri Amiya Amarisovaa,heidän romanttisella rantaajelullaan sukeltavalla Lotus Espritillä?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ei ole tullu sillä silmällä kateltua, mutta eiköpäs se joku Suska liene. Sen verran komeat on katteet siinä että ei ole kovin helppo paljastaa.
Tuossa Musta Sade-elokuvassa on kyllä myöskin kamalan kamalia ääniä niissä pyörissä ja hillittömästi vaihteita. Eihän se Katana ollu se pyörä siinä alun takaa-ajo kohtauksessa?
Komeaa matkaenduro ajelua on nähtävissä elokuvassa Romeo must die. Bemarilla ja Triumpilla siinä ajetaan ja olikos vielä mimmejä puikoisa?
Tuossa Musta Sade-elokuvassa on kyllä myöskin kamalan kamalia ääniä niissä pyörissä ja hillittömästi vaihteita. Eihän se Katana ollu se pyörä siinä alun takaa-ajo kohtauksessa?
Komeaa matkaenduro ajelua on nähtävissä elokuvassa Romeo must die. Bemarilla ja Triumpilla siinä ajetaan ja olikos vielä mimmejä puikoisa?
- gixxerman
ja lisää
Elokuva Torque,mikä oli pääsankarin pyörä siinä ainakin alkujutuissa ? Ja pääsankarihan oli tietysti Martin Henderson.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: ja lisää
Ihan lonkalta muistaisin että sillä oli Mille? Ja se helkkarin helikopterimoottorivehjekin jossain vaiheessa. Millennium Technologies jotain...gixxerman kirjoitti:Elokuva Torque,mikä oli pääsankarin pyörä siinä ainakin alkujutuissa ? Ja pääsankarihan oli tietysti Martin Henderson.
- gixxerman
kyllä
mille se oli ja siinä lopussa se Y2K,helikopterin suihkuturbiinilla varustettu moottoripyörä
- gixxerman
niin
Ja se Bondia ahdistellut mp oli tietysti kawan z1900