Motoristi survival

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Kurssi on hyvä, suosittelen. Olen käynyt Motoristi Survivalin viidesti. Tänä vuonna menen kurssin kouluttajien opetettavaksi "kenraaliharjoitukseen". Tämä ruosteenpoistoon osallistuminen on yksi MP69:n hallituksen jäsenten luontaiseduista :)
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Mä ilmoittauduin oitis.

Olen ollut siellä kerran ja oli hyvä kurssi.
Toinen kerta antaa varmaan myös paljon. ja kun on uusi pyöräkin niin sillä on hyvä harjoitella käsittelyä uudestaan. ( edellisellä kurssilla mulla oli BMW R1150 R, ja siitäkin sai jalkatapit maahan kahdeksikkoajossa helposti)

Kiitos Tomi vinkistä. Mä luulin, että ne on lopppuunmyytyjä jo MP-messujen aikaan. Noilla muillakin kursseilla näyttää olevan tilaa ( paitsi ekalla ). Mikäs nyt kun ei kurssit mene kaupaksi, onko hinta liian kova?

Pekka
:shock: :shock:
TV

Viesti Kirjoittaja TV »

Muistelen jo aiemmin koettaneeni vastata tähän threadiin, mutta mitä lie sille käynyt...

Toivottavasti tuo ei nyt peruunnu, sillä vakavasti harkitsen juuri tuohon kesäkuiseen osallistumista, mutta pitäisi saada tuon kesän alun aikatauluja ensin selville. Hiukan kyllä mietityttää pitkähkö siirtymä melkeimpä ajokauden avajaiseksi.

Pariin tuollaiseen koulutukseen olen osallistunut, aina kun on ollut uusi pyörä ajossa. Kovasti hyödyllisenä olen noita pitänyt, eikä varmaankaan tekisi pahaa nytkään osallistua.
Pekkavee

TV kirjoitti: Hiukan kyllä mietityttää pitkähkö siirtymä melkeimpä ajokauden avajaiseksi.
Häh. Alkaako sulla ajokausi vasta kesäkuussa??? :? :? :?

No mieti nyt vähän. Hyviä ajokelejä on jo nyt huhtikuussa, ainakin pääteillä, isoilla hiekkateilla ja kohta myös pienillä hiekkateillä. Täytyy vaan ottaa huomioon metsävarjonen jäät jne.

Mä ajoin tän kevään ekan reissun tänään , 230 km, vanhoilla sileillä endurorenkailla. Ja hauskaa oli.

Pekka

TV

Viesti Kirjoittaja TV »

Alkaa juu... valitettavasti... :( Kun koetan saada opinnot vihdoin ja viimein pois käsistä, ni helpompi kuleksia a*ton kanssa.
Pekkavee

Tälle kurssille kannattaa tulla ilman muuta.

Siellä ollaan ainakin Tomi ja Mä

Pekka
TV

Viesti Kirjoittaja TV »

No, nyt olen miekin, toivottavasti kelit suosii :)
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Mielenkiintoa riittäisi, mutta kun köyhä opiskelija, ja ei viikonloppu-, vaan loma-aika-isi joutuu tinkimään monesta - jopa omasta turvallisuudestaan... :(
Siis täytyy jättää väliin, valitettavasti. Viikonloppu lasten luona vie voiton.

Toivottavasti saatte kurssin kasaan.
Taas menossa jonnekin...
TV

Viesti Kirjoittaja TV »

Toivottavasti tosiaan kurssi järjestetään, minunkin kun on tarkoitus ao kurssille tulla, kiitokset TomiKoolle ideasta. Tosin vielä ainakin kuukausi ennenkuin kerkiää ajelemaan :( Mutta ainakin sattuu hyvään aikaan tuo kurssi sen puoleen :)
TV

Viesti Kirjoittaja TV »

... aika olisi sattunut, mutta eipäs sitten pääsekkään, kun pyörä sanoi yhteistyösopimuksen irti. :( Regu lie kärähtänyt ja samantapaista oiretta sitten siinä, kun yhdessä toisessa ketjussa mainittu, eli akun kuumeneminen. Lisänä sitten liittimet, polttimot ym tykänneet kyttyrää. Saas nähdä mitä kaikkea...
Vastaa Viestiin