PowerBall
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
PowerBall
Tere!
http://kauppa.powerball.fi/
Onko kellään kokemuksia härpättimestä? Värttinähän meni poikkimäsäx kk sitten ja kohta ois kuntoutus edessä... Ja moisen surisian aattelin ostaa. Offroadpron puolella porukka käyttää ihan reenimielessäki nuita ja kuulemma käytön jäläkeen jaksaa puristaa taas tangosta enempi.
Kuinkahan aikaisin tuon käytön uskaltaa alottaa ku ranne o menny niinkin heikkoon kuntoon ku mulla...
Hösö
http://kauppa.powerball.fi/
Onko kellään kokemuksia härpättimestä? Värttinähän meni poikkimäsäx kk sitten ja kohta ois kuntoutus edessä... Ja moisen surisian aattelin ostaa. Offroadpron puolella porukka käyttää ihan reenimielessäki nuita ja kuulemma käytön jäläkeen jaksaa puristaa taas tangosta enempi.
Kuinkahan aikaisin tuon käytön uskaltaa alottaa ku ranne o menny niinkin heikkoon kuntoon ku mulla...
Hösö
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
LifeOfHösö
Käväisin Kolmperän crossiradan reunalla polttelemassa tupakkia ja katselemassa jalan roikottamisen mallia sisämutkassa.
Siihen kampesi metsän keskeltä kolme enduroa ja kun hemmot otti ruukut pois päästä, lorahti jokaiselta noin desilitra hikeä kypärän sisältä vaikka ulkona olikin kylmä. Puolisen tuntia olivat rykässet joten aika tiukkaa toimintaa.
Siinä tuli juttua Power Ballista ja nämä kaverit kyllä vannoivat sen nimeen. Alkuun jos jaksoi formuloita katsoessa mainostauon hetkutella niin hyvä. Sitten ei tarvinnut sillä kädellä edes päivää sanoa. Sen verran tehokas kuulemma oli.
Siinä on kait sisällä jokin massakeskipiste joka lähtee oikealla otteella liikkeelle ja alkaa kampeamaan vastaan.
Kehuivat siis kovasti ja taisivat sanoa että sellainen pitäisi tulla mukaan jokaisen teho/painosuhteellisen pyörän ohjekirjan välissä.
Siihen kampesi metsän keskeltä kolme enduroa ja kun hemmot otti ruukut pois päästä, lorahti jokaiselta noin desilitra hikeä kypärän sisältä vaikka ulkona olikin kylmä. Puolisen tuntia olivat rykässet joten aika tiukkaa toimintaa.
Siinä tuli juttua Power Ballista ja nämä kaverit kyllä vannoivat sen nimeen. Alkuun jos jaksoi formuloita katsoessa mainostauon hetkutella niin hyvä. Sitten ei tarvinnut sillä kädellä edes päivää sanoa. Sen verran tehokas kuulemma oli.
Siinä on kait sisällä jokin massakeskipiste joka lähtee oikealla otteella liikkeelle ja alkaa kampeamaan vastaan.
Kehuivat siis kovasti ja taisivat sanoa että sellainen pitäisi tulla mukaan jokaisen teho/painosuhteellisen pyörän ohjekirjan välissä.
Kaizu BMW F650GS -06
Vaativa kurankäsittely
Vaativa kurankäsittely
- amaunu
- Pyörä: CRF1000DCT,DeepSnowGlider
Tehokas värkki, perustuu siihen että palloa käänellään ja sisällä oleva gyroskooppi kiihdytetään huimaan kiitoon. Mitä kovemmat kierrokset gyrossa sen suuremmat poikkeutusvoimat. Pistää kampohin käsivarren lihaksille melkoisen kattavasti.
Tuli hommattua värkki töihin kun homma käy käsille. Valitettavasti siellä pöytälaatikossa on hetken hapettunut.
Tuli hommattua värkki töihin kun homma käy käsille. Valitettavasti siellä pöytälaatikossa on hetken hapettunut.
Re: PowerBall
Ootko löytäny tyttöystävän ku ei oo ranteet kunnos enää?
On toi hyvä pallo ja toimii myös jos on kipuja kädessä niin tota vemputtamalla pitäis helpottaa. Ainakin mutsi väitti niin.
On toi hyvä pallo ja toimii myös jos on kipuja kädessä niin tota vemputtamalla pitäis helpottaa. Ainakin mutsi väitti niin.
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellaisella joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Mulla on kans ranteet melko paskana ja palloa pyörittelen, alkuun ei kannatta vetää liian pitkiä sessioita. Eikä sitä kyllä jaksakkaanLieska kirjoitti:Ootko löytäny tyttöystävän ku ei oo ranteet kunnos enää?
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Voisin olla kimppaan kiinnostunut osallistumaan ihan sillä ajatuksella että vaikkei hinta juuri muuttuisi, mutta jos siitä jäisi euro tai kaksi vaikka sivun ylläpitoon.Jukka kirjoitti:Seis seis, kimpassa on halvempaa, tässä ois kimppatilauksen paikka?
Voisin koittaa kysyä kurapyräilijä kamppanjahintaa jos saatas tarpeeksi innokkaita.
Vaikka eihän nuo miljuunia maksa muutenkaan... ?
Terveisin
Mika TA-91
Lieska kirjoitti:Ootko löytäny tyttöystävän ku ei oo ranteet kunnos enää?
No oon..
Tosin eipä soo eukon vika jos ei kuski ossaa piettää tangosta kiinni...
No voi helekatti, kerkesin jo tilaan oman pallon, ois vissii pitäny hetki oottaa ni oltas kimppatilaus saatu...
KTM:n oranssi ja mittarilla varustettu tulossa...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Pallukka saapui! Toka yrityksellä käyntiin ja kolmannella 9688rpm. Sitäkun vähänaikaa ketkutteli niin oli pallo lentää hyppysistä... Palloa on pidettävä käsissä niinkauan kun se on kokonaan pysähtynyt ja sehän se on vasta helppoa kun tunto on lähtenyt ja pallo riuhtoo kättä ku apina... Yllättävän tehokas lelu. Ei kannata heilutella kovin isoa ympyrää jos haluaa saada pallon vauhtiin,pelkkä ranne saa pyöriä.