Jyväskylän sorarännit 2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Niinpä, ite olin Isolahden kaupalla klo 17.00, eli et saanu kiinni. Roili 1800 oli toissailtana, tätä iltaahan kukaan ei enää muuttanut kuin ympyrätien risteyksestä Isolahden kaupalle, joka muuten oli vielä viideltä auki ja myy kesäisin maitoa ja makkaraa käsitöiden lisäksi.
Mites ens viikon ajelut, alkuviikosta (ma-ke) ehtisin joka päivä aamusta iltaan ja taidanpa ajellakin. Mukaan saa tulla.
Mites ens viikon ajelut, alkuviikosta (ma-ke) ehtisin joka päivä aamusta iltaan ja taidanpa ajellakin. Mukaan saa tulla.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Pitäiskö uskaltautua teidän hurjien mukaan viikolla joku ilta,tosin en tunne ketään teistä.Enkä tiedä pysynkö vauhdissa mukana,kun olen vain ujo maalaispoika.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Oli kyllä hyvä reitti, mukamas vaan muutama piste lyöty magellaniin... Enpä sitten torstaina kuitenkaan ehtinyt mukaan.juhan kirjoitti:Janne.k:n kanssa käytiin tiistain ilta-ajelulla Sahloisilla kääntymässä. Saatiin satakunta mukavaa ja mielenkiintoista kilometriä kasaan. Pätkiä joille ei enää mennä ja pätkiä joita varmana tahkotaan niin kauan että kyllästytään. Jos joku on vielä torstaina lähdössä, voitais käydä heittämässä herkut noista, kun nyt tuli neuvoteltua se ankkajuttukin vapaaksi. Katotaan sitten lisää pätkiä tai paistetaan makkaraa jos ei muuten aika kulu.
- kamukamu
- Pyörä: Kawasaki
- Viesti:
uutta verta
Tervehdys
ihan näin uutena noviisina pyörän hankkineena ajattelin kysäistä
että onkos jo seuraava ajelupäivä ja aika tiedossa , jos hyppäis rinkiin mukaan.
ja yrittäis pysyä perässä
ihan näin uutena noviisina pyörän hankkineena ajattelin kysäistä
että onkos jo seuraava ajelupäivä ja aika tiedossa , jos hyppäis rinkiin mukaan.
ja yrittäis pysyä perässä
- juhan
Oisko keskiviikkona klo 17:00, siis huomenna Kanavuoren aapeeseeltä Laukaan kierroksen paikka? Sorry tuli myöhään tämä kutsu, mutta huomasin, että päivät on buukattu. Vanhoja tuttuja reittejä ja jonkin verran uusiakin - ainakin itelle.
Aika reipas sata kilometriä hissunkissun ja varovasti kun voi olla liukasta. Lopetus Matinmäkeen niille jotka perille jaksaa.
Kaupallista taukopaikkaa ei ole matkalla, mutta Kuusaassa voidaan poiketa jos siltä tuntuu. Meniskö tuohon pari kolme tuntia ja tauot päälle.
"Seukkaenskaa sateessa"
Aika reipas sata kilometriä hissunkissun ja varovasti kun voi olla liukasta. Lopetus Matinmäkeen niille jotka perille jaksaa.
Kaupallista taukopaikkaa ei ole matkalla, mutta Kuusaassa voidaan poiketa jos siltä tuntuu. Meniskö tuohon pari kolme tuntia ja tauot päälle.
"Seukkaenskaa sateessa"
- juhan
Minä käytän nimitystä 'Kanavuoren ABC' tuosta 4/9-teiden risteyksessä olevasta Vaajakosken ABC liikenneasemasta koska se sijaitsee Kanavuoressa, sanokoon S-ryhmä itse mitä haluaa. Näin ei tule epäselvää siitä mennäänkö Kanavuoren vai Vaajakosken ABC:lle kun Kanavuoressa on vain yksi, mutta Vaajakoskella kaksi aakkosasemaa. Se toinenhan on keskustassa, Vaajalan takapihalla oleva automaatti.