Asfalttirenkaat...
Valvoja: Moderaattorit
Asfalttirenkaat...
BMW 650 Dakarilla olisi tarkoitus lähteä pidemmälle asfalttireissulle. Painoa pyörän päälle tulee n. 150 kg, jotta mitkä renkaat olisivat ostamisen arvoiset?
Joo, pienen kyselykierroksen jälkeen selvisi ettei 17"A/T:tä ole olemassakaan ja S/T:tä löytyy ainoastaan eturenkaana, takarenkaita kyllä tehdään, mutta ne on maahantuojalta loppu. Metzelerin Tourancea kyllä saa helpostikin, mutta millainen rengas se todella on asfalttiajossa, siis onko ero suuri Scorpioniin vai löytyykö Continentalilta tai Micheliniltä vastaus?
No mä voin sanoa, että Tourance on erinomainen asfaltilla.Robocop kirjoitti:Joo, pienen kyselykierroksen jälkeen selvisi ettei 17"A/T:tä ole olemassakaan ja S/T:tä löytyy ainoastaan eturenkaana, takarenkaita kyllä tehdään, mutta ne on maahantuojalta loppu. Metzelerin Tourancea kyllä saa helpostikin, mutta millainen rengas se todella on asfalttiajossa, siis onko ero suuri Scorpioniin vai löytyykö Continentalilta tai Micheliniltä vastaus?
Olen ajanut sillä radalla Kemorassa ja Ahvenistolla eikä pito lopu ennen kuskin uskallusta. Olen vetänyt sen kallistuksissa ihan laitoihin asti, jolloin se muuttuu lakritsaksi, ja pitää kuin tauti, kuumana. Maantiellä kylmänä ei ihan niin tautinen pito.
On kestänyt mulla noin 15.000 km R1100GS:ssän alla matka-ajoa ja sisältäen myös rata-ajoa.
Ei hassumpi hiekkateilläkään.
Suosittelen.
Pekka
Näyttäis maksavan tuolla Reifenversandilla yhteensä 118.- egee +toimitusmaksu kotiinkannettuja, joka on luokkaa 20.-/pari.Robocop kirjoitti:Kiitokset Pekalle. Valitaan ne Tourancet sitten alle, kun ovat niin kehuja saaneet.
http://lyhytlinkki.net/?zvmxfxoo
Mä olen tilannut tuolta paljon renkaita.
Ja hyvin on toiminut.
Pekka
- Taisto
- Pyörä: Yamaha TDM900A
- Viesti:
Ei ainakaan Trailmaxeja
Ostin toukokuussa uudet Dunlop Trailmaxit ja nyt ajanut niillä jotain 4000 km. Suunnilleen 40 % pintaa on poissa takarenkaasta.