Michelin Sirac?
Valvoja: Moderaattorit
- SORATIE
- Pyörä: YAMAHA TDM 850
Michelin Sirac?
Onko kokemuksia renkaasta..?Alla uus 130/80-17 65T Sirac.
edessä pirelli..
EMC:llä mainostavat,että erittäin suosittu rengas sekalaiseen ajoon ja itsellä on sora/asfaltti jakautuu 50/50.
edessä pirelli..
EMC:llä mainostavat,että erittäin suosittu rengas sekalaiseen ajoon ja itsellä on sora/asfaltti jakautuu 50/50.
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Itsellä takarenkaana Michelin Sirac. Olen ainakin itse ollut tyytyväinen renkaaseen... hyvä kulutus kestävyys. Olen ajanut renkaalla itse 5000km.. ostin kyllä käytettynä tältä palstalta silloin renkaalla oli ajettu 1500km... vieläkin on ainakin sen verran pintaa että menee tämä kesä aivan hyvin... jos vaan malttaa ajaa loppuun... kun olisi uudet tkc-80 renkaat odotamassa alle pistoa
. Ihan hyvä tämä Michelin Sirac rengas on jos nyt ei kokoajan aja mudassa ja pehmeellä hiekalla. Saa nyt sit nähdä minkälaiset ovat nämä tkc-80 renkaat... kun ovat itsellä ensimäiset ns: nappula renkaat. At:ssa ainakin kaikki on kehunut tätä rengasta.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Siraceilla tullut kokemuksia vuosien varrelta, hyvät yleisrenkaat.
Pärjää kaikessa muussa paitsi rypemisessä, eli pehmeässä sorassakin menettelee, mutta ei märässä aineessa.
Pärjää kaikessa muussa paitsi rypemisessä, eli pehmeässä sorassakin menettelee, mutta ei märässä aineessa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
Itellä Siracit alla sekä edessä että takana. Kokemuksia on vaan asvaltilta, muista alustoista en tiä
sanoo. Yhen kerran menin mutasesta ylämäestä läpi ja aika liukkaalta tuntu. Eihän toi kuvio miten-
kään pehmeeseen pureva oo, joten rypemiset taitaa mennä enämpi kuntourheilux. Pistetty alle vas-
ta viime kesänä joten kulumisesta ei osaa viisaita kertoo. Taitavat olla aikast kova(hko)a seosta ja
pitkäikäiset.
sanoo. Yhen kerran menin mutasesta ylämäestä läpi ja aika liukkaalta tuntu. Eihän toi kuvio miten-
kään pehmeeseen pureva oo, joten rypemiset taitaa mennä enämpi kuntourheilux. Pistetty alle vas-
ta viime kesänä joten kulumisesta ei osaa viisaita kertoo. Taitavat olla aikast kova(hko)a seosta ja
pitkäikäiset.