#jussi# kirjoitti:Voisin vaihtaa petipaikalle, jos paikkoja vapautuu.
Laitoin petipaikalle. Muista hoitaa maksu
Sent from my SM-S911B using Tapatalk
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Tohtori_650 kirjoitti: ↑Ti Touko 05, 2026 9:33 pm
Liian monta liikkuvaa osaa ralliviikonlopulle
Itse sain juuri etujarrun männät liikkumaan.Toivottavasti nuo neljä osaa liikkuvvat vielä rallin lähtöportin(puomin) laskeutuessa. Myös liukutappien telemetria kohdallaan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Tohtori_650 kirjoitti: ↑Ti Touko 05, 2026 9:33 pm
Liian monta liikkuvaa osaa ralliviikonlopulle
Itse sain juuri etujarrun männät liikkumaan.Toivottavasti nuo neljä osaa liikkuvvat vielä rallin lähtöportin(puomin) laskeutuessa. Myös liukutappien telemetria kohdallaan.
Oikeanpuoleinen kahva sinulla on ainakin liikkunut akselinsa ympäri aika sujuvasti.
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Å kirjoitti: ↑Ke Huhti 22, 2026 6:36 pm
Nimimerkki O-p Pitkänen on maksanut telttapaikan mutta en löydä ilmoittatuneista. Oletko jollain muulla nimimerkillä ilmoittautunut?
Moro.
Unohtu tosiaan ilmoittautua, mukana olen teltassa.
Vieläkös ennättää ilmoittautua mukaan, jos vaikka peruuntuvien tilalle?
jhe ja Tari olisivat tulossa telttapaikalle.
Kunhan vahvistatte, niin laitan maksut tulemaan.
jhe kirjoitti:Vieläkös ennättää ilmoittautua mukaan, jos vaikka peruuntuvien tilalle?
jhe ja Tari olisivat tulossa telttapaikalle.
Kunhan vahvistatte, niin laitan maksut tulemaan.
Kyllä ennättää.
Kämpästä on vapautunut kaksi petipaikkaa, jos jotakuta kiinnostaa vielä ilmoittautua tai vaihtaa.
Å kirjoitti: ↑Ke Touko 13, 2026 8:57 am
Kämpästä on vapautunut kaksi petipaikkaa, jos jotakuta kiinnostaa vielä ilmoittautua tai vaihtaa. Siirrätkö SavoSusi sänkyyn T. Ninni