CFMoto 450MT

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

vesa333
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Helmi 11, 2020 12:33 pm
Pyörä: DL 650

Re: CFMoto 450MT

Viesti Kirjoittaja vesa333 »

Juttua Turkista MT 450/ goolaa . 450 MT venttiili ongelma:rc/cf moto
vesa333
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Helmi 11, 2020 12:33 pm
Pyörä: DL 650

Re: CFMoto 450MT

Viesti Kirjoittaja vesa333 »

Venttiili vikoja ollut ennen 7 / 2024 pyörissä mutta ei kuulema Suomessa yhtään. On kestävä ja hieno pyörä .
WPH
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Maalis 18, 2024 3:11 pm
Pyörä: Tenere 700

Re: CFMoto 450MT

Viesti Kirjoittaja WPH »

Rouvan pyörä kävi huollossa viikko sitten ja ohjelmistot päivitettiin. Euro 5 pyöriä riivaava nykiminen ja nyhtäminen pienillä kaasun avautumilla sai parannuksen, tiukoista päästörajoista johtuen ei edelleenkään loppunut mutta parani. Muutaman kerran moottorilla jarruttaessa paukutti putkessa, pidemmän ajon jälkeen en enää sitä huomannut mutta pitää seurata onko uusi ominaisuus.
purkkaf
Viestit: 2
Liittynyt: To Helmi 18, 2016 4:06 am
Pyörä: Suzuki, Honda

Re: CFMoto 450MT

Viesti Kirjoittaja purkkaf »

Moi. Pähkäilen honda 300L ja tämän CFmoto 450mt ja muitten kanssa. Onko niin paljon parempi pyörä että kannatta 3500 eur maksaa enemmän. Etc , paremmar osat ja jousitus valmiina
squid
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Syys 02, 2009 10:29 am
Pyörä: CF450MT

Re: CFMoto 450MT

Viesti Kirjoittaja squid »

Olen tietty omistajana puolueellinen, mutta mun mielestä cfmotossa on palaset aika hyvin kohdallaan. En ole katunut hankintaa.
Vastaa Viestiin