Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
mäntä
- Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mihinkä päin meinasit siitä lähtee
-
mäntä
Oisko tänään jotain ajamista lohja-hanko välillä
Olis mulle loistava suunta mutta toipuilen tässä flunssasta eikä uskalla noin kylmään ilmaan lähteä.
-
mäntä
Huomenna?
Oisko mitään porukka ajoo, itselle vielä kovin vieraat nää pääkaupunkiseudun lähitienoot, mielellään lähden ajeleen mukaan.
-
mäntä
Onko sunnuntaina ajamista
-
mäntä
Lähteekö gozamite ajaa tänään tai huomenna
Arvoisat PK-seudun kurapyöräilijät.
Tulevana sunnuntaina 21.9.2025 olisi mahdollisuus tulla ajelemaan meikäläisen perässä semmoinen mukava 150km reissu.
Eli tervetuloa mukaan "Lännen polkuja" ajelulle. Ihan aloittelijalle tämä reissu ei sovi, mutta jos MAD:issä on punaisilla reiteillä ollut mukana niin eiköhän täälläkin pärjää. Isolle pyörälle (lähinnä Boxermoottori) voi olla parissa paikassa ahdasta mutta eiköhän nekin saada reitistä läpi.
Lähtö Kirkkonummen Neste Express asema klo 11.00
Ja lopetus Lohjan Biltemaan (jossa avajaiset lauantaina 20. päivä. Olisiko vielä sunnuntaina jotain avajaistarjouksia?)
Mun vakio "letkan viimeinen" ei pääse tulemaan, toivottavasti joku ilmottautuu vapaaehtoiseksi lähtöpaikalla!
Tää on GO!
Tulevana sunnuntaina 21.9.2025 olisi mahdollisuus tulla ajelemaan meikäläisen perässä semmoinen mukava 150km reissu.
Eli tervetuloa mukaan "Lännen polkuja" ajelulle. Ihan aloittelijalle tämä reissu ei sovi, mutta jos MAD:issä on punaisilla reiteillä ollut mukana niin eiköhän täälläkin pärjää. Isolle pyörälle (lähinnä Boxermoottori) voi olla parissa paikassa ahdasta mutta eiköhän nekin saada reitistä läpi.
Lähtö Kirkkonummen Neste Express asema klo 11.00
Ja lopetus Lohjan Biltemaan (jossa avajaiset lauantaina 20. päivä. Olisiko vielä sunnuntaina jotain avajaistarjouksia?)
Mun vakio "letkan viimeinen" ei pääse tulemaan, toivottavasti joku ilmottautuu vapaaehtoiseksi lähtöpaikalla!
Tää on GO!
Viimeksi muokannut Go-Za, Su Syys 21, 2025 7:32 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vihdoinkin!
Voisihan sitä lähteä letkalle! Onko makkaranpaistoa ohjelmassa? Välitankkaus voi myös olla tarpeen jos mahdollista, WR:ssä taitaa olla n. 200km toimintasäde.
Kiva kun järkkäilet! Itse valitettavasti en nyt pääse, mutta vielähän ajokautta on jäljellä..
Makkaranpaistoa ei tällä kertaa kun ei tohon reitin varrelle noita tulipaikkoja osu. Mutta jonkun näköinen kahvi- tms tauko pidetään kyllä! Samassa paikassa myös tankkausmahdollisuus.
Sade juuri loppunut ja luvassa lämmin päivä! Eli tää on GO!
Sateen ansiosta varmasti liukasta ja kuraista monessa paikassa, mä just kaaduin kuraisella tiellä pari viikkoa sitten kun takarengas on jo selvästi kulunut. Itse ajelen siis erittäin varovaisesti liukkaissa paikoissa. Toivottavasti muilla on paremmat renkaat alla.
Sateen ansiosta varmasti liukasta ja kuraista monessa paikassa, mä just kaaduin kuraisella tiellä pari viikkoa sitten kun takarengas on jo selvästi kulunut. Itse ajelen siis erittäin varovaisesti liukkaissa paikoissa. Toivottavasti muilla on paremmat renkaat alla.
OIkein miellyttävä... joskin yllättävän pitkäkestoinen ryhmäajelu tänään. Kiitoksia kaikille mukana olleille!!
Toivottavasti pyörät joissa ilmeni teknisiä ongelmia pääsivät vaivatta kotiin?
Muutamia fotoja laitoin tuonne Facebook kansioon:
Pitkän videon lataan JuuTuubiin kunhan kerkiän sen editoimaan.
Toivottavasti pyörät joissa ilmeni teknisiä ongelmia pääsivät vaivatta kotiin?
Muutamia fotoja laitoin tuonne Facebook kansioon:
Pitkän videon lataan JuuTuubiin kunhan kerkiän sen editoimaan.