Tampereen seudun porukka-ajelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- PantseK
- Viestit: 796
- Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 11:29 pm
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
- Paikkakunta: Lahti
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Mä olisin tänään ollut lähdössä. Oliko sinne nyt ketään aapiskukolle tulossa?
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
joo sama kysymys. Taidan lähteä tänään joka tapauksessa jonnekin. Jossei muuta niin mulla on 273 km reitti mikä menee Laipanmaan ja Evon kautta.. Ja pääsen lähtemään puolenpäivän aikoihin. Huomenna ei sitten ehkä käykään..
TiuSo
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Menee vähän sikinsokin ukot, ja mää joudun perumaan huomisen
tulikin hätätapauksia vastaan eikä pääse nyt.
Täytyy ens kerralla päästä mukaan, en oo paljoa Pälkäneen puolella pyöriny
Täytyy ens kerralla päästä mukaan, en oo paljoa Pälkäneen puolella pyöriny
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
topau
- Viestit: 8
- Liittynyt: Su Syys 27, 2020 11:36 am
- Pyörä: Honda XR400R, BMW G650 Xcountry
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Mites se huominen? Mihin aikaan lähtö? Lähtöpaikka vissiinkin Aapiskukko?
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Aapiskukko 12:00.
Sit varmaan n. 6h niin takas aapiskukossa
Sit varmaan n. 6h niin takas aapiskukossa
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Tuli herättyä ajoissa, niin mietin että vois ehkä mennä aapiskukkoon lounaalle.
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
..joo mullakin kakaroiden harrastukset ajattaa heti aamusta..
Yritän olla aapiskukossa ajoissa, mutten kuitenkaan lounasta.
Yritän olla aapiskukossa ajoissa, mutten kuitenkaan lounasta.
TiuSo
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Kiitokset päivän reiteistä ja seurasta! Kivaa oli ja ei tullut kylmä..
TiuSo
TiuSo
TiuSo
-
topau
- Viestit: 8
- Liittynyt: Su Syys 27, 2020 11:36 am
- Pyörä: Honda XR400R, BMW G650 Xcountry
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Oli kyllä kaikenlaista hyvää pätkää! Kiitokset reitittäjälle. Ei sattunut matkalle kuin yksi "puomi".

Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Kun tuonne järven eteläpäähän ei meinaa omat aikataulut millään venyä, niin ajattelin kysellä, että olisiko jollakulla mielenkiintoa lähteä täällä Oriveden suunnalla surauttelemaan? Lauantaiksi on helteistä ilmaa luvattu, joten ajattelin ihan sellaista leppoisaa kovapintaista hiekkatietä kohtuullisella etenemisvauhdilla, jotta tuuli pääsee vähän ajajaa viilentämään. Eli reitti semmonen, että isollakin sileärenkaisella matkamöhköllä pärjää mainiosti.
Mä voin tosta jonkinlaisen reitin askarrella. Lähtö vaikkapa puolen päivän tietämissä Oriveden shelliltä? Paluu samaan paikkaan muutamaa tuntia myöhemmin. Onko kiinnostuneita?
Mä voin tosta jonkinlaisen reitin askarrella. Lähtö vaikkapa puolen päivän tietämissä Oriveden shelliltä? Paluu samaan paikkaan muutamaa tuntia myöhemmin. Onko kiinnostuneita?
-
Vi_Ha_An
- Viestit: 22
- Liittynyt: Su Loka 04, 2020 2:19 pm
- Pyörä: KTM 790 Adventure R
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Kyllähän toki, voisin täältä Lempäälästä tulla tutustumaan Oriveden seutuun.
t.Harri
t.Harri
KTM 790 Adventure r
Ex -Yamaha XT1200Z Ténéré
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki Z1000
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki ZX9R
Ex -Yamaha XT1200Z Ténéré
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki Z1000
Ex -Suzuki GSX1400
Ex -Kawasaki ZX9R
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Hienoa.riipustan siis jonkinlaisen reitin navigaattoriin.
- kenobiitti
- Viestit: 248
- Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:14 pm
- Pyörä: XT660RR
- Paikkakunta: Tampere
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Onko se tämä Shell joka on osoitteessa Ruovedentie 1?
Sinne pääsee Tampereelta mukavaa reittiä.
Olen kauheassa taudissa juuri nyt, mutta jos paranen lähden mukaan.
Re: Tampereen seudun porukka-ajelu
Kyllä juuri tuo. Entinen neste nykyinen Shell.