Oliko foorumilainen tänään kun tuli vastaan n klo 12 vehmersalmen risteyksen lähellä superi ja 660 yamaha. Itse olin liikkeellä 950 adventurella. Samalle sorapätkälle olitte menossa
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
Kehä 3 tänään n klo 19. Ajelin KTM 690 er -20 kanssa rakennetun klr650 takana (pehmeät laukut) Tikkurilasta Hämeenkylään saakka johon klr poistui. Jatkoin itse länteen tuosta vielä. Olikohan foorumilainen?
Eilen Kuhmontiellä pohjoiseen päin +30km ennen raatteenporttia adv 1090r(?) matkavarustuksessa ajeli ohi punainen kuivasäkki tarakalla. Oltiin siinä parkissa tien varressa 3:n kotarin voimin - morjesteltiin
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
No nyt! Hirvaanmäentien yksityistiellä Äänekoski-Järvenpää-Hirvaanmäki -suunnassa kahden matkaenduron saattue vastaan ja komeat tervehdykset. Foorumilaisia?
Siitä pölystä ja helteestä noin 5 minuuttia ja ukkosmyrskyssä satoi sormenpäänkokoisia rakeita . Noh, kuuluu lajiin.
Kukas uudella Ducati multistradalla mahto tulla vastaan Lokka -Mäntypää tiellä kohti vt4:sta , 10.6-21 . Tais olla molemmilla kiirus ,kun ei edes pysähtyyn ehditty .
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
RiiMin kanssa bongasimme toisemme eilen lounaspaikassa pyörä aiheisen keskustelun lomassa ja juttua riitti molemmin puolin, kumpikin sai kasvot nimimerkeille
Koheltaja kirjoitti: ↑Ti Kesä 29, 2021 4:28 pm
RiiMin kanssa bongasimme toisemme eilen lounaspaikassa pyörä aiheisen keskustelun lomassa ja juttua riitti molemmin puolin, kumpikin sai kasvot nimimerkeille
Juu , olikin mukava tapaaminen ihan sattumalta.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Sallassa Akkavaaran pihassa vissiin parikymmentä isoa gessua parkissa, joku kokoontuminen? Tuntsan pubissa kertoili, että heillä majoittuu se porukka. Emännän kanssa kaksi-päällä ajellaan, nyt Tulppiossa ja tänään Saariselälle....
Me tultiin vastaan 3 teneren voimin. Äskön ajeltiin saunalenkkinä kemihaaran huoltotie ja nyt tulppion tiskossa oluella
Kohta saunaan.
Rovaniemen juna-asemalta lähdettiin torstaina.
On ajettu kittilä-pomokaira-tievan baari-angeli-karigasniemi-utsjoki-tankavaara-tulppio.
Huomena kuhmoon ja sieltä sitten tiistaina kotio pirkanmaalle.