KTM 990 adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 990 adventure
Kellään palstalaisella tarkempaa tietoa tästä? Myytiin mielestäni viimevuonna jo kertaalleen eteenpäin.
https://www.nettimoto.com/ktm/990/2556569
https://www.nettimoto.com/ktm/990/2556569
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
Ei tietoa, mutta onko tuo oikeasti R. En oo tuon väristä nähny.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Muistaakseni myytiin viimeksi ässänä. Voi olla että tosin muistelen omiani..Peltsi kirjoitti:Ei tietoa, mutta onko tuo oikeasti R. En oo tuon väristä nähny.
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Moposta en tiedä,mutta liike on tuttu. 1 kerran paikka...Joten jos menet,tutki tarkkaan äläkä välitä mitä myyjä sanoo tai on sanomatta. Ja kokeile jarrut ennen koeajoa,ei ole sanottua että edes ne pelaa...
Kiitos vinkistä, hyvää tietoa.ceevu kirjoitti:Moposta en tiedä,mutta liike on tuttu. 1 kerran paikka...Joten jos menet,tutki tarkkaan äläkä välitä mitä myyjä sanoo tai on sanomatta. Ja kokeile jarrut ennen koeajoa,ei ole sanottua että edes ne pelaa...
Täytyy poiketa ensviikolla jos mopo vielä tarjolla. Just nyt pohjois-norjassa kalastelemassa, joten pikainen visiitti ei onnistu.
Edit: Kyselin viestitse pyörästä, mutta eivät ole halukkaita keskustelemaan kuin livenä. Menee putiikilla näköjään liian hyvin, kun ei asiakaspalvelu kiinnosta
Moi,Tumpeelo kirjoitti:Muistaakseni myytiin viimeksi ässänä. Voi olla että tosin muistelen omiani..Peltsi kirjoitti:Ei tietoa, mutta onko tuo oikeasti R. En oo tuon väristä nähny.
Tiedän pyörän ja 1. omistajan, joka ajoi melkein kaikki noista kilometreistä. Pyörä seisoi pitkään liikkeessä välillä. Ei siinä mitään vikaa tainnut silloin olla, säädetty kartta dynossa, hienosti kulki, kun sitä joskus ajoin. Mulla oli itsellä samanlainen, R kone, mutta matalammalla jousituksella.
Yv:llä voin laittaa yhteystiedot 1. Omistajalle
- mico
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Tuo on 30th Dakar Edition versio eli virheellinen myyntiteksti, mulla on samanlainen, samat kilkkeet koneessa kuin R mallissa. Normaalin mallin joustot ja ABS:t.
Ok, kiitos tiedoista. Palataan entisen omistajan yhteystietoihin jos on vielä ensiviikolla tyrkyllä. 
Ei äRrässä ainakaan ole abs-jarruja kuten tuossa.Peltsi kirjoitti:Ei tietoa, mutta onko tuo oikeasti R. En oo tuon väristä nähny.
Mistäs tuon näkee et on dakar versio,penkki on R mallisesta mutta muut muovit on normi abs versiosta.mitä eroa konees on normi -12 malliseenmico kirjoitti:Tuo on 30th Dakar Edition versio eli virheellinen myyntiteksti, mulla on samanlainen, samat kilkkeet koneessa kuin R mallissa. Normaalin mallin joustot ja ABS:t.
12-13 malleissahan on tuo uus kansi jo,onko R-eri nokat?
Mulla on tuo viimmeinen -13 mallinen ja on saman näköinen muoveista ja niistä tarroista
-
Tane
- Pyörä: KTM 790 Adventure R
Helpostihan tuo aukesi.skuikka kirjoitti:On purkanut. Aukeaa hellästi siirtolekapihdeillä, ei pitöisi olla kovin tiukassa kansi.
Tiivistekeskus ei keksinyt sopivan kokoisia tiivisteitä mutta korjaussarjan saa Oberonilta. Taisi melkein 50€ kustantaa, sisältää kaikki sisäkalut uutta. Nettisivulla eivät nitä kauppaa mutta kysymällä löytyi.
Minulla olisi Vantaalla jonkun viikon käytetty korjausatsi jouten mutta en varmaan mene kotiin vielä pariin viikkoon. Omasta oli mäntä kammennut vinoon ja tehnyt pienen jäljen seinään ja virallisen männän tiiviste sattuu juuri naarmun kohdalle päästäen ilmaa kytkimeen.
"Tilapäiskorjaukseksi" sorvaamani versio sen sijaan toimii niin ajelen sillä.
Löyty Saksasta pulju joka myy varaosana sitä tiivistettä. Noin 20€ postikuluineen.
https://www.rsrmoto-europe.com/products ... erzylinder
Katsotaan alkaako tuolla pitämään.
vastaus kun vähän kaivoiMP@ kirjoitti:Mistäs tuon näkee et on dakar versio,penkki on R mallisesta mutta muut muovit on normi abs versiosta.mitä eroa konees on normi -12 malliseenmico kirjoitti:Tuo on 30th Dakar Edition versio eli virheellinen myyntiteksti, mulla on samanlainen, samat kilkkeet koneessa kuin R mallissa. Normaalin mallin joustot ja ABS:t.
12-13 malleissahan on tuo uus kansi jo,onko R-eri nokat?
Mulla on tuo viimmeinen -13 mallinen ja on saman näköinen muoveista ja niistä tarroista
Saisinko nuo yhteystiedot niin soittelenpetev kirjoitti:Moi,Tumpeelo kirjoitti:Muistaakseni myytiin viimeksi ässänä. Voi olla että tosin muistelen omiani..Peltsi kirjoitti:Ei tietoa, mutta onko tuo oikeasti R. En oo tuon väristä nähny.
Tiedän pyörän ja 1. omistajan, joka ajoi melkein kaikki noista kilometreistä. Pyörä seisoi pitkään liikkeessä välillä. Ei siinä mitään vikaa tainnut silloin olla, säädetty kartta dynossa, hienosti kulki, kun sitä joskus ajoin. Mulla oli itsellä samanlainen, R kone, mutta matalammalla jousituksella.
Yv:llä voin laittaa yhteystiedot 1. Omistajalle
Kävin koeajamassa kikottimen ja olihan se liukas luikku verrattuna afrikkalalaiseen. Paljon pienemmän ja matalammat tuntuinen ja käsiteltävyys todella helppo. Mutta ei se kyllä kovin siisti enää ollut ja maailmanympärysmatka näkyi. Huoltokirjaa ei ole ja viimesen vuoden aikana sillä on ajettu vain 600km, joten jotain outoa asiassa vähän on..
Taitaa siis jäädä mun osalta liikkeeseen ja käydään seuraavaksi ajelemassa uudempaa mallia..
Taitaa siis jäädä mun osalta liikkeeseen ja käydään seuraavaksi ajelemassa uudempaa mallia..
Olisi tuommoinen 990 Adventure ABS kiikarissa. Sanokaapa onko tuossa käytännön eroa 950 Adveen, jolla tuli jokunen kilometri ajeltua.