AFRICA TWIN
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: AFRICA TWIN
Siistimmällehän toi näyttää kuin mun pyörä, joka on tehty uusiksi lunarin jälkeen. Mulla on katteet teipullä kasassa monesta kohti...
-
Sergey
- Pyörä: AT XRV750 RD07, CX500, DT125R
Kuvassa on vieläpä vauriopuoli. Ainoa oikeasti työtä vaativa osa on jalkatappi ja tuo mittaristo/yläkate/tuulilasin häkki ja ohjaustanko. Joutasko täsä aukasta oma topic tälle pyörälle? mul ei oo ollu tapana myydä mieluisaa kalustoa pois...HeceR kirjoitti:Siistimmällehän toi näyttää kuin mun pyörä, joka on tehty uusiksi lunarin jälkeen. Mulla on katteet teipullä kasassa monesta kohti...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
Löytyykös keltään lähikuvaa pohjapanssarin kiinnitysraudoista jotka ovat syylärin etupuolella? Omassa pyörässäni kun ei näytä olevan kuin kaasukahvan puoleinen tallessa ja vastapuolelta kiinnike puuttuu kokonaan. Näyttäisi pikasella diagnoosilla olevan ko. raudalla erilainen muoto ja hitsaus runkoon kuin kaasukahvan puoleisella?
Ja toisekseen, millainen puikko rungon hitsaukseen tarvitaan. Ihan perus rutiilipuikko, kö?
Ja toisekseen, millainen puikko rungon hitsaukseen tarvitaan. Ihan perus rutiilipuikko, kö?
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
^No eipäs sitä rautaa näytä muillakaan olevan vakiona. Mikäs tää tämmönen viritys mahtaa olla alkujaan, kun moinen tukirauta loistaa poissaolollaan? Onko hitsari lähtenyt viikonlopun viettoon ja heittänyt raudat romukoppaan..

http://www.atoc-moto.com/forumm/viewtop ... 93#p108889

http://www.atoc-moto.com/forumm/viewtop ... 93#p108889
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Huonoon muistiini tukeutuen, väitän että mulla on ollut molemmin puolin kiinnikkeet rungossa.
Rd04+Rd07.
Rd04+Rd07.
Braa-aab!
Myös minun rd 04 (1991) on kiinnikkeet molemmilla puolen runkoa .
Haku ei löytänyt mainintaa Irlantilaisesta Hondan varaosien myyjästä, joten heitetään tämä tähän:
http://nutjob.ie
Varsin inhimilliset hinnat originaaleista osista,, ja nyt DEC15 koodilla -15% ale. Osat löytyy helposti räjäytyskuvien osakoodeilla. Tilasin eilen katteiden kiinnitysruuveja, originaalin äänenvaimentimen kiinnitysraudan ja tiivisteen. Postikuluineen maksoi 63€, josta postikulua 17€.
Varsin inhimilliset hinnat originaaleista osista,, ja nyt DEC15 koodilla -15% ale. Osat löytyy helposti räjäytyskuvien osakoodeilla. Tilasin eilen katteiden kiinnitysruuveja, originaalin äänenvaimentimen kiinnitysraudan ja tiivisteen. Postikuluineen maksoi 63€, josta postikulua 17€.
Ohhoh, olipas "etullista". Esim. Nakkilassa orkkis eturatas 66eur, tuolta postikuluineen 35eur.
Tarttee tehdä inventaari mitä tilaisi, koodi on varmaan nimestä päätellen joulukuun voimassa?
^Joo, eiköhän se joulukuun ole voimassa.
Vaan eihän niillä ollut kaikkea hyllyssä, mitä tilasin. Löytyiskös keltään tällaista osaa tarpeettomana?

Vaan eihän niillä ollut kaikkea hyllyssä, mitä tilasin. Löytyiskös keltään tällaista osaa tarpeettomana?

Suurin osa noista alkuperäisosista tilataan erikseen Euroopan- tai Japanin varastolta, riippuen mistä niitä löytyy. Ei noita kannata varastoida, yleisimpiä kulutusosia lukuunottamatta.
Eikö se osa sieltä tule kun odottelet, vai ilmoittivatko suoraan että eivät toimita?
Eikö se osa sieltä tule kun odottelet, vai ilmoittivatko suoraan että eivät toimita?
Sanoivat suoraan että: discontinued.
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Mä pengon miljoonalaatikkoa, tuollainen ainakin ollut jouten, kun vaihdoin joskus originellin Laseriin.
Palaan asiaan löytyy tai ei.
Braa-aab!
Syke kirjoitti:Mä pengon miljoonalaatikkoa, tuollainen ainakin ollut jouten, kun vaihdoin joskus originellin Laseriin.
Loistokasta! Kiitokset etukäteen.
- JuhaL
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Viesti:
Tilasin tuolta viime viikon torstaina pari pulttia (uuden AT DCT:n parkkijarrupalojen kiinnityspultit, joista toisesta sain kannan pashaksi vaikka vedin ohjekirjan mukaisella momentilla kiinni!Tumpeelo kirjoitti:Haku ei löytänyt mainintaa Irlantilaisesta Hondan varaosien myyjästä, joten heitetään tämä tähän:
Yhden tilauksen perusteella tälle liikkeelle vahva yläpeukku! Harmi vain, kun tuolla ei ole uudempaan malliin palikoita.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Edit: turha posti, voi poistaa.
Viimeksi muokannut Juice, Pe Joulu 29, 2017 12:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.