Tilasin tuohon Isoon Mörköön eilen Reklusen automaattikytkimen suoraan
valmistajalta. Punta kun on nyt niin sopivassa kurssissa, niin aloin surffailla jotain ostamisen arvoista Britanniasta ja Rekluse tuli ensimmäisenä mieleen. Availin itselleni oikein Paypal-tilin sen vuoksi, kun Rekluselle ei voi kortilla maksaa. Korttimaksut menevät jonkin dealerin kautta ja siellä oli paljon kalliimpi kytkin. Kaikki onnistui oikein hyvin. Paypal alkoi siirrellä rahoja ja tilausvarmistukset kolahtivat sähköpostiin ym. Odottelua vain muutama päivä ja toimitusmaksukin ainoastaan 6.75€. Olin todella tyytyväinen itseeni ja ideaani, kun yhteensä 366.74€ saisin limpun kotiin asti. Ilo loppui lyhyeen, kun tänä aamuna sähköpostissa oli viesti, että KTM:n isolohkon kytkimen hinnassa on ollut kurssivirhe ja rahat palautetaan. Pahoittelivat kuitenkin aiheuttamaansa harmia.
Jotain tällaista osasin kyllä odottaakin, kun puntahinta oli 399.99£ ja eurohinta 359.99€. Eihan se punta nyt noin huono vielä ole. Oikeastaan ei edes harmita, kun ajattelee, että sitten vasta olisi miestä syönytkin, jos olisin päättänyt lykätä tilaamista päivällä ja tänään kytkin on Reklusen sivuilla 140€ kalliimpi kuin eilen

Eivät tosin olisi virhettään huomanneet ennen kuin joku yrittää tilata sellaisen kytkimen.
Palauttaako Paypal rahani takaisin mun tilille asti vai jäävätkö Reklusen palauttamat hillot mun paypal-tilille? Onko jollakulla kokemusta rahan palautuksesta, kun Paypal on välissä?