Kappas kun olen unohtanut tämän topikin olemassa olon.
Päivitetään nyt kun ollaan jo toistaiseksi loppusuoralla.
Satulalaukuksi valikoitui
Giant Loopin Mojavi josta poistin sen päällylaukun ja käytän sitä vain reissuilla, muu osa saa olla koko ajan paikoillaan niin on perusvarusteet mukana ja jää vielä tilaa jos tulee matkalla hankittua jotain.
Navitorni on KTM Power Partsin oma ja tarkoitettu EXC malleihin. Se istuu suoraan Husseen ja kun porasin alatappeille uudet reiät niin sain lampun pystympään sekä siihen lisättyä KTM 690 mallin lisävaruste plexin.
Näin on navitorni ja kevyt katekin valmis ja on paljon parempi kuin mitä voisi kuvitella. Plexi toimii hyvin ja navi on kivasti oikealla korkeudella. Navina on nyt Zumo 550 mutta uusi 590 on odottamassa asennusta jos sitä käpisteltyäni kotona olen siihen tyytyväinen.
Osko saa tässäkin hoidella ketjun pesun sekä voitelun, sen olen saanut kokea toimivaksi minun käytössä.
Kone jäi kuin jäikin vakioksi sillä kun noita Motormanin safaripyörien avattuja koneita olen jo useampia nähnyt niin ei huolestuta ollenkaan ajella menemään tuntimittaria tuijottamatta. Katsellaan sitten kun alkaa 400 tuntia lähestymään.
Penkki on vaihtunut 15mm matalampaan ja karkeampi pintaiseen ja tuntuu soveltuvan hyvin istualtaan ajamiseen, tosin vasta pidempi sessio kertoo kuinka hyvin siinä viihtyy ja se selvinnee kunhan pääsen reissaamaan.
Kun ensimmäisellä ajoreissulla antautui toinen takavilkku niin muutin tuon perän takaisin siroksi, vilkuiksi hain Stormilta E-hyväksytyt pienimmät minivilkut mitä olen kuunaan nähnyt. Peltsi kertoi niiden olevan kirkkaat ja näin onkin ja hyvä niin. Peltsiltä sain myös mainion taittuvan peilin vasemmalle puolelle, oikealle puolelle ei peiliä saa kun siellä on se moottorin luonnetta muuttava katkaisija.
Kiinan kahvanlämmitinsarja meni hylkyyn kun siitä katosi kaikki muut tehot kuin täysi teho. Olisi silläkin pärjännyt mutten jäänyt odottelemaan senkin hyytymistä vaan laitoin KTM kaksi asentoisen kalvosarjan.
Lisäsin myös jo valmiiksi syksyn pimeisiin hyllyssä lojuneet IKH;n led työvalot jotka olen todennut hyviksi jo pikku Hondalla ajellessani. Toinen on spotti ja toinen piste.
Uudet renkaat odottaa asennusta ja kun on tarkoitus tehdä reissupyörä ja reissuilla väkisinkin tulee ajettua pitkiäkin siirtymiä kestopäällysteellä niin alle menee TKC-80 sarja.
Isoa tankkia tähän ei vielä saa mutta on luppeissa että kesäkuun aikana sellainen on tarjolla joten sitä odotellessa mennään tällä setupilla ja vaikka olenkin tyytyväinen tähän niin muutan kyllä jos joku ei miellytä, vielä siihen ei ole tullut tarvetta.